MuscleMeat

Branch Warren updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruut ziet hij er zeker uit maar daar draait het hem niet om.

Het is geen mooi fysiek. En als je zegt dat je dit mooier vind dan bv een Rhoden dan is dat jouw recht maar dan stel ik me vragen bij wat jij mooi vind...
Is je smaak in chicks ook zo? :-)
 
waarom goor? denk je dat Phil Heath er veel beter bij staat nu? het is off-season nu hoor

Voor mij zeker en vast. Branch is zowat het tegenovergestelde van wat voor mij Bb aantrekkelijk maakt. Pure massa en hardheid (een knappe prestatie, daar niet van) maar esthetisch een gedrocht, verschrikkelijke symmetrie, spierscheuren, delen die overduidelijk achterlopen, enz. Het lijkt wel of er willekeurig (een grote hoeveelheid) spieren op een dwerg zijn geplakt. Ook zijn posing routines vind ik verschrikkelijk: totaal niet gesofisticeerd, maar pure freakfactor / circusshow. Geen bewegingen tussen poses in maar wat over het podium heen lopen en dezelfde standaardposes bovenhalen. (Maar dit laatste punt valt over een groot deel van de Bbers te zeggen.) Het komt allemaal zo plat / boers / hillbilly trailertrash over.

Dat gezegd zijnde: ik kan begrijpen dat mensen dit wel aanspreekt.
 
Guest Posing Gallery: IFBB Bodybuilding Pro Branch Warren FromThe 2016 NPC Champion Harbor Classic

1gkvo9.jpg


9kqko0.jpg


ao19nr.jpg



14xzatx.jpg


 
Voor mij zeker en vast. Branch is zowat het tegenovergestelde van wat voor mij Bb aantrekkelijk maakt. Pure massa en hardheid (een knappe prestatie, daar niet van) maar esthetisch een gedrocht, verschrikkelijke symmetrie, spierscheuren, delen die overduidelijk achterlopen, enz. Het lijkt wel of er willekeurig (een grote hoeveelheid) spieren op een dwerg zijn geplakt. Ook zijn posing routines vind ik verschrikkelijk: totaal niet gesofisticeerd, maar pure freakfactor / circusshow. Geen bewegingen tussen poses in maar wat over het podium heen lopen en dezelfde standaardposes bovenhalen. (Maar dit laatste punt valt over een groot deel van de Bbers te zeggen.) Het komt allemaal zo plat / boers / hillbilly trailertrash over.

Dat gezegd zijnde: ik kan begrijpen dat mensen dit wel aanspreekt.

Hetzelfde ook voor Roelly en Big Ramy, en steeds weer dat handje van "Waarom krijg ik geen applaus"?
Om zijn fans een beetje te vermaken gaan ze dan door het publiek lopen

Arny en Franco hebben zelfs ballet - en poseerlessen gevolgd tot in den treure
 
zo zien alle BB'rs er offseason toch uit :scratch:
 
Hetzelfde ook voor Roelly en Big Ramy, en steeds weer dat handje van "Waarom krijg ik geen applaus"?
Om zijn fans een beetje te vermaken gaan ze dan door het publiek lopen

Arny en Franco hebben zelfs ballet - en poseerlessen gevolgd tot in den treure

Inderdaad. Het aantal bbers die nog een artistieke routine brengen is helaas te beperkt. Jammer, want het geeft toch een extra dimensie aan het geheel.

 
Weet iemand wat zijn eerstvolgende wedstrijd gaat worden?
 
Kan beter gaan powerliften :p
 
Palumboism much? :huilen:
 
Back
Naar boven