AndroidHealthClinic

Brandon Curry updates topic

Bezoekers in dit topic

Stond Roelly ernaast? En idd plaats 8 maar dat was ook een lachertje he?
Maar goed we zullen zien! Roelly is sterk verbeterd en zo op de foto te zien Curry niet! Op welke pose zou Curry kunnen winnen van Roelly?

Ik denk ook niet dat Curry beter is dan Roelly, al helemaal niet als Roelly sterk verbeterd is maar ik vond de opmerking ''geen match'' een beetje overdreven.
We zullen zien, ik hoop dat Roelly in ieder geval de top 6 haalt. Zou heel mooi zijn.
 
Ik denk ook niet dat Curry beter is dan Roelly, al helemaal niet als Roelly sterk verbeterd is maar ik vond de opmerking ''geen match'' een beetje overdreven.
We zullen zien, ik hoop dat Roelly in ieder geval de top 6 haalt. Zou heel mooi zijn.

Bij geen match bedoel ik op de poses....in welke poses wint Curry van Roelly? Is niet denigrerend bedoeld.
 
Ik denk ook niet dat Curry beter is dan Roelly, al helemaal niet als Roelly sterk verbeterd is maar ik vond de opmerking ''geen match'' een beetje overdreven.
We zullen zien, ik hoop dat Roelly in ieder geval de top 6 haalt. Zou heel mooi zijn.

Is ook zo, curry is al 8e op de Olympia geweest en is nog niet eens ooit echt hard gekomen...
 
4 weeks out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ook zo'n geval Beyeke-Mcmillan. Topfysiek maar nooit droog genoeg.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nog steeds kleine benen tegen over zijn bovenlichaam
 
Als ie die legs wat kan bijtrekken, is hij zoiezo vh niveau rhoden of jackson imo.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Lol dat shirtje heb ik ook
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat shirtje heb ik niet
 
Brandon Curry weg bij BSN
http://www.bsnonline.net/article/610.html

Brandon Curry burst onto the bodybuilding scene at the 2007 USA Championships taking second place but grabbing the attention of the industry. One year later he came back claiming a win and thus earning his IFBB Pro Card in 2008. "THE PRODIGY" has been a BSN Athlete since 2007, and during that time has represented the FINISH FIRST ideal like a champion, most recently by winning the first ever Arnold Classic Brazil in April, 2013. Brandon’s association with our brand has come to an end, and we wish him all the best as he pursues continued success.

curry-hyperfx.jpg
 
Ws waren ze het zat dat hij er 5 jaar lang hetzelfde uitzag :P ben benieuwd wat ze volgende sponsor wordt
 
Kzou hem nog niet afschrijven. Top 8 op de mr O is nog niet zo lang geleden en won vorig jaar toch ook minstens 1 show.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven