AndroidHealthClinic

Breed worden zonder anabolen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anabolen troep ??? Ehhh voor mensen die er niet mee om kunnen gaan wel ja.

Bestaan domme vragen JA DUS tuurlijk kan je breed worden zonder anabolen....
Ga lekker aan de creatine, eiwitshakes voedingsschematje geen overmatig alcoholgebruik en 5 x in de week fitness waarvan 1x benen 2x rug biceps buik
2x borst buik triceps en dan moet je over een jaar maar eens posten hoe breed je bent geworden.

SUC6 maat ;) :D
 
leGionellz zei:
Man je kunt een beer worden zonder AAS.

Je moet er de juiste instelling voor hebben, dat wil zeggen vreten en trainen als een beest en niet gaan zeuren als je tonijn minder lekker vindt. Nee gewoon werken aan je doel. Verder is aanleg ook belangrijk, zoals met alles. Kijk anders eens naar wat foto's van naturel wedstrijden.

Naturel wedstrijden zijn een joke. Ik heb hier wel eens iemand lekker zien vertellen over zijn kuurtjes en een aantal maanden terug las ik dat hij een naturel wedstrijd gewonnen had. Ik heb respect voor een ieder, of ze nu gebruiken of niet, maar zulke mensen heb ik totaal geen respect voor.
 
axestream zei:
Naturel wedstrijden zijn een joke. Ik heb hier wel eens iemand lekker zien vertellen over zijn kuurtjes en een aantal maanden terug las ik dat hij een naturel wedstrijd gewonnen had. Ik heb respect voor een ieder, of ze nu gebruiken of niet, maar zulke mensen heb ik totaal geen respect voor.

haha en zo zijn er velen blijven aanhouden dat ze naturel zijn en toch blijven ze kuren als een hardcore pro :p
 
Je hebt ze hier ook op het board hoor die graag de onschuld uithangen :p Ieder zijn eigen keuze om wel of niet met AAS te gaan werken. Maar ga dan niet na je cycles Mr. Naturel uithangen.
 
leGionellz zei:
Man je kunt een beer worden zonder AAS.

Je moet er de juiste instelling voor hebben, dat wil zeggen vreten en trainen als een beest en niet gaan zeuren als je tonijn minder lekker vindt. Nee gewoon werken aan je doel. Verder is aanleg ook belangrijk, zoals met alles. Kijk anders eens naar wat foto's van naturel wedstrijden.


Juist!!

sorry, ik moet mn karmapunten verdelen over andere gebruikers
 
Nee dat is echt in en in triest ik zie ze ook weleens foto's posten de zogenaamde naturels. PFFF got no respect for them !!!!!
 
axestream zei:
Naturel wedstrijden zijn een joke. Ik heb hier wel eens iemand lekker zien vertellen over zijn kuurtjes en een aantal maanden terug las ik dat hij een naturel wedstrijd gewonnen had. Ik heb respect voor een ieder, of ze nu gebruiken of niet, maar zulke mensen heb ik totaal geen respect voor.

precies!!!!
maar ik ben wel echt naturel!!!:cool:
 
axestream zei:
Naturel wedstrijden zijn een joke. Ik heb hier wel eens iemand lekker zien vertellen over zijn kuurtjes en een aantal maanden terug las ik dat hij een naturel wedstrijd gewonnen had. Ik heb respect voor een ieder, of ze nu gebruiken of niet, maar zulke mensen heb ik totaal geen respect voor.


Ja had ie maar moeten buigen voor deze neger ja!

Eigen schuld ! :D
 
mass_builder zei:
precies!!!!
maar ik ben wel echt naturel!!!:cool:

Geloof ik best, maar zulke figuren verpesten wel een leuke klassering voor jou. Ook geven ze anderen een verkeerd beeld over wat er wel en niet naturel te behalen valt.
 
Gouwetonny zei:
You've got yourself a lot of reading to do...

Het kan makkelijk zonder, denk tegen de tijd dat je merkt dat het niet zonder kan je er ook meer van snapt.

nou, makkelijk....

daar ben ik het helemaal niet mee eens.

Tuurlijk kan je zonder "die troep" (want een anabool zonder bijwerkingen is er nog niet) breed worden.

Het kost je alleen veel en veel meer tijd en toewijding.

Sommige jongens hebben inderdaad het geluk dat ze goede genen hebben, maar er zijn er ook zat die voor elke halve kilo moeten knokken.
Des te meer respect als ze keihard naturel doortrainen, geen maaltijd en geen training missen.

Als je hardcore wilt gaan, zal je met de loop der jaren ook hardcore eruit zien.
En je moet pas aan de anabolen gaan denken als je al een half jaar het gevoel hebt alsof je stil blijft staan, ondanks 100 % inzet.
 
axestream zei:
Geloof ik best, maar zulke figuren verpesten wel een leuke klassering voor jou. Ook geven ze anderen een verkeerd beeld over wat er wel en niet naturel te behalen valt.


jep:mad:
 
natural wedstrijden: voor de kuurder met de slechte genetica :D

ontopic: eerlijk gezegd kan het mij geen reet schelen of je nu kuurt of niet, ik ga hier niet de moraalridder uithangen en je vertellen dat je op je natuurlijke max moet zitten om je eerste spuitje te zetten, zeker niet als recreatieve BBer. Ik zelf heb wel "genoeg kennis" ivm met training en voeding, maar weet dat ik me daarom nog niet 100 percent geef. Een kuurtje sluit ik zeker niet uit in de nabije toekomst maar dan wel met de nodige voorzorgen, ik zal dan zeker nog niet op mijn natuurlijke "top" zitten maar wel proberen te benaderen, omdat ik er ook nooit de volledige inzet en tijd voor kan geven.
En als puntje bij paaltje komt zal ikzelf wel diegene zijn die beslist of ik er voor ga of niet.
 
Loo zei:
Als je hardcore wilt gaan, zal je met de loop der jaren ook hardcore eruit zien.
En je moet pas aan de anabolen gaan denken als je al een half jaar het gevoel hebt alsof je stil blijft staan, ondanks 100 % inzet.

Een woord: DISCIPLINE

een half jaar stil staan bereik je ook snel als je de discipline niet hebt....:rolleyes:
 
Ik denk altijd dat een goeie 20 kilo spier in enkele jaren voor de meerderheid wel haalbaar is. Voordat ik zelf mijn eerste kuur deed was ik 22 kilo zwaarder geworden in 1,5 jaar naturel trainen. Maar als ik dan om me heen kijk in de sportschool hoe die luizen aan het klooien zijn, begrijp ik wel dat ze na 3 jaar ontevreden zijn. Maar onterecht, want ze doen er geen reet aan.
En dan inene.. bijna zomer enzo... zijn ze wat fanatieker, je ziet ze voor hun doen te snel vooruit gaan en iedereeen kan alleen maar concluderen dat het de d-boll snoepjes moeten zijn die ze hebben gekocht voor veeel teveel geld.
Het is ieder jaar weer hetzelfde, ze blazen een beetje op.. en na de zomer zijn ze weer helemaal terug bij af en vaak nog dieper gezakt dan voor de "kuur".

Daarom moet je echt weten waar je mee bezig bent voordat je gaat kuren.
 
Gouwetonny zei:
Een woord: DISCIPLINE

een half jaar stil staan bereik je ook snel als je de discipline niet hebt....:rolleyes:

true ;)
 
WINSTROLST zei:
Nee dat is echt in en in triest ik zie ze ook weleens foto's posten de zogenaamde naturels. PFFF got no respect for them !!!!!

het leuke is is dat de mensen die beweren naturel te zijn maar dat niet zijn na een vakantie of blessure van een maand als een ballon zijn leeggelopen. En dat voor iedereen de vraag of hij misschien toch wel zou gebruiken in 1 klap duidelijk geworden is...
 
Anabolen laten je toe om nog een beetje een sociaal leven te hebben...
 
PreludE zei:
het leuke is is dat de mensen die beweren naturel te zijn maar dat niet zijn na een vakantie of blessure van een maand als een ballon zijn leeggelopen. En dat voor iedereen de vraag of hij misschien toch wel zou gebruiken in 1 klap duidelijk geworden is...

Dat gebruikers zo snel "leeglopen" is bullshit. Slecht dieet is daar de oorzaak van.
 
PreludE zei:
het leuke is is dat de mensen die beweren naturel te zijn maar dat niet zijn na een vakantie of blessure van een maand als een ballon zijn leeggelopen. En dat voor iedereen de vraag of hij misschien toch wel zou gebruiken in 1 klap duidelijk geworden is...

Dat zijn fabeltjes, ik trainde vroeger naturel, ben 2 maand gestopt en was ook bijna alles kwijt. Lichaam breekt af wat het niet nodig heeft, of die spiermassa nu naturel of met a.s. is bekomen, daar houdt je lichaam geen rekening mee! Dat "leeglopen" kan wel voorkomen met a.s. maar das dan na je kuur, je vocht dat wegtrekt...
 
:rolleyes: Ik heb ook een best doordacht dieet. Ik kreeg op de eerste dag van mn nakuur een ongeluk ik viel in 2 maanden ruim 10 kilo af. Ik weeg nu trouwens weer zwaarder dan ooit. zal is fotos posten binnekort. :D ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven