AndroidHealthClinic

Breed worden zonder anabolen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
HondaDelsol zei:
Anabolen laten je toe om nog een beetje een sociaal leven te hebben...
Dit mag je even toelichten ???
 
Hij bedoeld vast dat je dan minder hard je best hoeft te doen omdat het dan toch bijna vanzelf gaat :roflol:
 
HondaDelsol zei:
Dat zijn fabeltjes, ik trainde vroeger naturel, ben 2 maand gestopt en was ook bijna alles kwijt. Lichaam breekt af wat het niet nodig heeft, of die spiermassa nu naturel of met a.s. is bekomen, daar houdt je lichaam geen rekening mee! Dat "leeglopen" kan wel voorkomen met a.s. maar das dan na je kuur, je vocht dat wegtrekt...


je lult een beetje uit je nek!!:mad:


ik heb na ongeveer 6 jaar powerliften, ongeveer 8 jaar stilgezeten vanwege de werkdruk..............

mei 2005 ben ik weer begonnen, een maand later zat ik alweer op minimaal 80% van mijn oude nivo!:p

en alles naturel & RAW
 
klusmier zei:
je lult een beetje uit je nek!!:mad:


ik heb na ongeveer 6 jaar powerliften, ongeveer 8 jaar stilgezeten vanwege de werkdruk..............

mei 2005 ben ik weer begonnen, een maand later zat ik alweer op minimaal 80% van mijn oude nivo!:p

en alles naturel & RAW

ja maar jij bent een klusmier! :cool: :p
 
HondaDelsol zei:
Dat zijn fabeltjes, ik trainde vroeger naturel, ben 2 maand gestopt en was ook bijna alles kwijt. Lichaam breekt af wat het niet nodig heeft, of die spiermassa nu naturel of met a.s. is bekomen, daar houdt je lichaam geen rekening mee! Dat "leeglopen" kan wel voorkomen met a.s. maar das dan na je kuur, je vocht dat wegtrekt...

ja dat klopt. Ken iemand die naturel is en kreeg 1 blessure, omdat hij na de vakantie meteen weer vol is gaan trainen. Hij kreeg hiervoor een cortisone-injectie (dat is een catabole hormoon) en verloor z'n eetlust.
Dit alles bij elkaar zorgde ervoor dat hij meer dan 10 kg verloor in 5maanden en dit waren allemaal spieren, want hij was echt kurkdroog.
Hij is dan ook een echte ecto.
 
klusmier zei:
je lult een beetje uit je nek!!:mad:


ik heb na ongeveer 6 jaar powerliften, ongeveer 8 jaar stilgezeten vanwege de werkdruk..............

mei 2005 ben ik weer begonnen, een maand later zat ik alweer op minimaal 80% van mijn oude nivo!:p

en alles naturel & RAW

Ja dat heet SPIERGEHEUGEN eh, maar hoe zag je eruit voor je weer begon te trainen??
Want moest je alles vasthouden, kan je rustig stoppen met trainen na enkele jaren en toch alles vasthouden... wat NIET het geval is eh !
 
Deze discussie had beter kunnen stoppen bij de reactie van Dani heb ik het idee:D

Maar mr. topicstarter je moet gewoon van t idee af dat de basis van bodybuilding anabolen & trainen is, dat is voeding, rust & trainen!!!
 
Dani zei:
Dit mag je even toelichten ???

Wat is het moeilijkste, naturel trainen en voor elke gram spiermassa echt moeten vechten en 100% correct moeten eten met daarbij nog eens het psychologische aspect dat je jezelf niet echt ziet vooruitgaan...

OF

Trainen met gebruik van anabolen waarbij de anabolen "je foutjes" in verband met eten en trainen wegwerken? Sinds ik kuur ben ik veel breder en heb meer tijd voor andere dingen...

(Ik beperk deze uitspraak wel tot de niet-hardcore-competitie-bodybuilders natuurlijk)
 
HondaDelsol zei:
Wat is het moeilijkste, naturel trainen en voor elke gram spiermassa echt moeten vechten en 100% correct moeten eten met daarbij nog eens het psychologische aspect dat je jezelf niet echt ziet vooruitgaan...

OF

Trainen met gebruik van anabolen waarbij de anabolen "je foutjes" in verband met eten en trainen wegwerken? Sinds ik kuur ben ik veel breder en heb meer tijd voor andere dingen...

(Ik beperk deze uitspraak wel tot de niet-hardcore-competitie-bodybuilders natuurlijk)


Ik ben naturel en heb de lol van me leven en wordt dagelijks beschuldigd van zwaar gebruik ..


Waar val ik dan onder ? :D
 
HondaDelsol zei:
Dat zijn fabeltjes, ik trainde vroeger naturel, ben 2 maand gestopt en was ook bijna alles kwijt. Lichaam breekt af wat het niet nodig heeft, of die spiermassa nu naturel of met a.s. is bekomen, daar houdt je lichaam geen rekening mee! Dat "leeglopen" kan wel voorkomen met a.s. maar das dan na je kuur, je vocht dat wegtrekt...

Naturel kan je veel langer vasthouden imo, dit heeft je lichaam zelf opgebouwd namelijk en kan je ook behouden met je natuurlijke test level, daarom is het ook zo verrekte handig om pas (als je toch wil) met aas te starten wanneer je natuurlijk heel wat opgebouwd heb.
opgebouwde massa met behulp van aas, zonder goede basis, dat verlies je pas snel, wanneer je stopt. En zo ist maar net.
Ik heb het al vaker gedacht toen ik posts van je las in het aas subgedeelte, maar je slaat echt de plank mis makker. Je gebruikt om de verkeerde redenen.



HondaDelsol zei:
Wat is het moeilijkste, naturel trainen en voor elke gram spiermassa echt moeten vechten en 100% correct moeten eten met daarbij nog eens het psychologische aspect dat je jezelf niet echt ziet vooruitgaan...

OF

Trainen met gebruik van anabolen waarbij de anabolen "je foutjes" in verband met eten en trainen wegwerken? Sinds ik kuur ben ik veel breder en heb meer tijd voor andere dingen...

(Ik beperk deze uitspraak wel tot de niet-hardcore-competitie-bodybuilders natuurlijk)

En alweer moet ik het zeggen.
Bodybuildig neemt veel tijd in beslag, het is niet voor niks een levenswijze.
Jij gebruikt om je tijd uit te sparen.
Ik zou me dood schamen.

gr en veel succes.
 
Ryu zei:
Ik ben naturel en heb de lol van me leven en wordt dagelijks beschuldigd van zwaar gebruik ..


Waar val ik dan onder ? :D

Pinda's!:D
 
Geloof dat de vraag van de OP inmiddels wel beantwoord is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven