Fitness Seller

Buik dikker door buikspieroefeningen? :(

Bezoekers in dit topic

Maak je geen zorgen, als buikspieren zo snel zouden groeien dat je met een paar situps al dikte zou krijgen dan had iedereen hier al een wasbordje. Andersgezegd: die oefeningen hebben er niets mee te maken. Integendeel, als de buikspieren sterker worden, dan zullen deze de buik meer intrekken en platter doen ogen. Op voorwaarde dat je geen teveel aan intra-abdominaal vet hebt, of gewoon subcutaan vet.

Meeste problemen met dikke buik liggen dan ook aan de verkeerde eet- en drinkgewoonten en versterkt door te weinig beweging.

Dat je trouwens iets te weinig eet zal niet helpen om af te vallen, eet zeker genoeg, maar verwacht niet dat je buik plat gaat worden van buikspier oefeningen alleen, zorg dat je KT combineerd met cardio, op regelmatige tijdstippen. Voor advies over je eetschema verwijs ik naar de voedingssectie.
 
Ik spreek over de buikspier enkelvoud omdat de rectus abdominis de spier is die verantwoordelijk is voor de blokjes.

Voor de rest bevestigt je verhaal alleen maar mijn verhaal want



hier zeg je bijna letterlijk wat ik beweerde namelijk dat de rectus abdominis niet erg gevoelig is voor groei.

idd, mr de obliquus wel ;) 57.9 ..
en zoals ik al zei de rectur abdominis is niet alleen verantwoordelijk voor blokjes, 20% nog de schuine die hierin meespelen.
 
idd, mr de obliquus wel ;) 57.9 ..
en zoals ik al zei de rectur abdominis is niet alleen verantwoordelijk voor blokjes, 20% nog de schuine die hierin meespelen.

Obliques:

obliques.jpg


AMoblic.jpg


Leg mij maar s uit hoe die spieren in de zij voor 20% verantwoordelijk zijn voor de blokjes.

Tis overigens vanuit een BB perspectief zelfs niet wenselijk om je obliques te groot te laten worden vanwege de v-vorm die gewenst is.
 
ja wrm.. was da vr een vraag..
kom langs en bekijk mijn cursus mee he ;)
en denk dat mijn cursus toch wel iets meer wetenschappelijk onderbouwd is dan u.. (no offence)
 
ja wrm.. was da vr een vraag..
kom langs en bekijk mijn cursus mee he ;)
en denk dat mijn cursus toch wel iets meer wetenschappelijk onderbouwd is dan u.. (no offence)

Maw je bent uitgeluld (no offence)
 
:roflol: wat ben je weer grappig vandaag :roflol:
en ik zal nog wel wat verder zoeken ;)
als jij echt bewijs wilt.. en anders scan ik me boek wel in
 
Ik heb m'n momenten ;)

Maar ga je gang ik ben benieuwd.
 
:D thx, tegen maandag zal ik het proberen in te scannen (laptop is nu ff gecrashed en heb geen zin om scanner op deze pc aan te moeten sluiten)
 
Back
Naar boven