MuscleMeat

Buikvet rond de heupen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Robertt

Novice
Lid geworden
21 nov 2016
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
70kg
Dames & heren,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum omdat ik 2 kleine vraagjes heb... Dus als ik dit verkeerd heb geplaatst dan alvast mijn excuses hiervoor! ;-)

Ben sinds de zomervakantie met kracht- & cardiotraining bezig thuis. Nu zie ik kwa kracht al wel behoorlijk wat resultaat bij de armen,borst en benen, alleen helaas werkt mijn buik wat tegen. Over het algemeen ben ik een slanke jongen van 20 jaar die in principe zo een sixpack zou kunnen kweken, alleen zit er helaas mij een randje vet dwars rond mijn heupen... Zie afbeelding als voorbeeld! (p.s.: ik ben zelf geen vrouw! ;-))

vet-verliezen.jpg


Het gaat me dus om dat vet wat daar zit. Vanaf mijn borst tot mijn navel loopt het vlak af, totdat het gebied rond de heupen verschijnt... Nu komt de vraag: Iemand die enig idee heeft hoe ik dit weg zou kunnen werken?

Ik zit netjes rond de 2000kcal per dag & eet verder gezond, dus hier zou het ook niet aan kunnen liggen lijkt mij? Verder jog ik 2 à 3 keer per week 30 minuten.

Ik hoor graag of iemand enig idee heeft waarom dit niet weg wil of dat iemand tips heeft. Mijn dank is alvast groot!

Groetjes Robert! :-)
 
Vetpercentage verlagen. Heel simpel. Als je daardoor te crappy uit gaat zien dan moet je aan wat gewichten gaan trekken.
 
Vetpercentage verlagen. Heel simpel. Als je daardoor te crappy uit gaat zien dan moet je aan wat gewichten gaan trekken.

Is er een manier om dat zelf te berekenen? Of is het het slimst om even een keer langs de sportschool te gaan?
 
Is er een manier om dat zelf te berekenen? Of is het het slimst om even een keer langs de sportschool te gaan?
Wat valt er te "berekenen" dan en wat verwacht je dat er in de sportschool gaat gebeuren?
 
Wat valt er te "berekenen" dan en wat verwacht je dat er in de sportschool gaat gebeuren?

M'n vetpercentage, ik heb namelijk t idee dat dat wel goed zit namelijk, want alles van m'n lichaam is mooi strak op dat deel na... De sportschool zou dit toch voor je moeten kunnen bepalen...?
 
Wat gaat er opeens gebeuren dan in de sportschool? Je stapt binnen en dan? En hoe denk je vet weg te krijgen zonder je vetpercentage te verlagen, ongeacht waar het zit?

Je lichaamscompositie is wss niet ideaal en je bent skinnyfat denk ik zo. Dit kun je manipuleren.

PLaats een een foto'tje dan ipv eentje van een Google-vrouw.
 
Skinnyfat idd. Moet een aantal kg-tjes vet af, maar an word je idd erg dunnetjes wss. Dus je zal iets meer spiermassa erbij moeten plakken als dit een probleem is. Het is niet ingewikkeld. Vet verlagen en spiermassa wat vergroten. Meer is het niet.

Nou kap met erover "na te denken" en ga aan de slag. Er zijn geen andere methodes of trucs.
 
Oke prima bedankt! Dus gewoon het cardio- en krachttraining voortzetten?
 
Back
Naar boven