Fitness Seller

Buikvet wegkrijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DikkePoppe

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
286
Waardering
16
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
De meest voor de hand liggende oplossing is men algemene vetpercentage omlaag krijgen, maar ik vind dat het vet op men borst, kont, armen en benen goed valt. Ik wil echt enkel het vetpercentage rond men buik verminderen.

Ik heb al een aantal dingen gelezen rond plaatsgericht vetverminderen, maar ik heb er weinig vertrouwen in. (Allemaal gericht naar vrouwen om de een of de andere reden) Nu ik wil gewoon beachproof raken voor deze zomer en daarvoor moet enkel het vet van men buik verminderen.

Bestaat er een bewezen effectieve manier voor GERICHTE vetverbranding?
 
Twee opties:
1- wat je in je eerste regel schrijft
2- liposuctie
 
Dat word dus je t shirt lekker aanhouden aankomende zomer :roflol:
 
Gewoon door gaan met cutten. Mannen houden van nature het langst vet vast op hun buik (vrouwen op dijen en billen). Daarom zijn dat altijd de probleem gebieden, waar het vet pas op het laatst zal verdwijnen.
 
Cutten. Als het buikvet zich al een tijd genesteld heeft kan dit een soort klontervorming veroorzaken die een goede afvoer belet. Als je cardio hebt gedaan moet j ns voelen aan je vetplaatsen of die koud aanvoelen. Dwz slechte doorbloeding. Ik doe altijd cardio met een neopreen band aan.
 
Cutten. Als het buikvet zich al een tijd genesteld heeft kan dit een soort klontervorming veroorzaken die een goede afvoer belet. Als je cardio hebt gedaan moet j ns voelen aan je vetplaatsen of die koud aanvoelen. Dwz slechte doorbloeding. Ik doe altijd cardio met een neopreen band aan.

kan je hier wat meer over vertellen?
 
kan je hier wat meer over vertellen?

Heb daar ns een paar artikels ( geen reclametoestanden ) over gelezen. Warmte zou je bloedvaten openzetten en daardoor een betere doorstroming kunnen beinvloeden. Eventueel zouden cremes die warm worden ook een stimulered en klonterafbrekend effect kunnen hebben. Hoe langer het vet zich over de jaren heeft kunnen vastzetten hoe moeilijker deze klonters te verwijderen zijn. Je kan ze echt soms onderhuids voelen tussen je vingers. Bij mij heeft het volgens mij een toegevoegde waarde gehad, daar waar ik vroeger mijn redbandjes er absoluut nooit afkreeg. Cutten blijft natuurlijk de eerste voorwaarde om af te kunnen vallen en je vetdepo's aan te spreken.
 
HIIT training.
 
Bij ons in de gym hebben ze een Better Belly. Je wordt eerst een laagje ingetaped met folie en daarna doe je die warmte band om. Die banden kosten schijnbaar een kapitaal.

Better Belly laat het lichaam extra vet verbranden door de doorbloeding in de buikzone te activeren. Als je traint zonder de infrarood band is uw vet koud om verbranding te stimuleren is er warmte en bloedcirculatie nodig, de Better Belly zorgt hiervoor. Naarmate men ouder wordt, gaat vet meer rond de organen zitten en juist dit vet is moeilijk om weg te krijgen. Voor een 100% snellere vetverbranding kies dan trainen met de Better Belly.

De Better Belly wordt als band om uw buik geplaatst. U gaat 30 tot 40 minuten bewegen op de loopband, fiets of crosstrainer en u zal een aangename warmte ervaren.

De bedoeling is dat u mininaal 1 maand 3 keer per week komt bewegen met de Better Belly.

Na een proefperiode met actieve sporters die maar niet hun buikvet kwijt konden raken, kunnen we zeggen dat de Better Belly een enorm succes is.

De Better Belly heeft ook andere positieve effecten: rugklachten kunnen verminderen of zelfs helemaal verdwijnen.

http://betterbelly.uwstudio.nl/?content=article&page=4028
 
Laatst bewerkt:
ik studeer bewegingswetenschappen aan de universiteit:
in me boeken staat
Plaatsgericht vetverbranden = een fabel.
 
ik studeer bewegingswetenschappen aan de universiteit:
in me boeken staat
Plaatsgericht vetverbranden = een fabel.


Fkes naar mijn reply kijken;). Plaatsgericht verbranden kan niet en daarom is er ook duidelijk gezegd "de doorstroming verbeteren" van verstopingen.
 
Fkes naar mijn reply kijken;). Plaatsgericht verbranden kan niet en daarom is er ook duidelijk gezegd "de doorstroming verbeteren" van verstopingen.

vetopslag is geen "verstopping" , doe je research beter.
 
Je weet het antwoord al, begin nu met cutten, sta je erin de zomer strak bij (mits je het goed doet ;))
 
het enige wat je bereikt met die creme is dat de huid cellen meer vocht gaan afstaan. Waardoor jij de illusie krijgt dat er plaatstelijk meer vet is verbrand. (terwijl dit vocht was om de verwarmde plaats te koelen)
 
het enige wat je bereikt met die creme is dat de huid cellen meer vocht gaan afstaan. Waardoor jij de illusie krijgt dat er plaatstelijk meer vet is verbrand. (terwijl dit vocht was om de verwarmde plaats te koelen)

Ik begrijp wat je wiil zeggen en dat was ook steeds mijn gedacht, maar als de vochtbalans dan is hersteld zou de oude toestand geleidelijk terug moeten keren. De artikels die ik echter heb gelezen bevestigen betere kans op "ontstoppen". Ik kreeg nooit mijn redbandjes weg en daarmee wel en bnog wel blijvend. Kan toeval zijn dat cutten ineens wel genoeg hielp maar dat schema was niet anders dan anders. Kan toeval zijn, maar ik geloof niet zo in toeval.
Zoals gezegd geloof ik ook niet in "afvalcremes".

Verstopping heb ik enkel gebruikt om het visueel beter voor te kunnen stellen aan bsbsbs.

Toch kort van stof allemaal op dit forum. Kdacht dat"ervaringen" konden gedeeld worden. Ik lees hier soms wel andere dingen zulle.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp wat je wiil zeggen en dat was ook steeds mijn gedacht, maar als de vochtbalans dan is hersteld zou de oude toestand geleidelijk terug moeten keren. De artikels die ik echter heb gelezen bevestigen betere kans op "ontstoppen". Ik kreeg nooit mijn redbandjes weg en daarmee wel en bnog wel blijvend. Kan toeval zijn dat cutten ineens wel genoeg hielp maar dat schema was niet anders dan anders. Kan toeval zijn, maar ik geloof niet zo in toeval.
Zoals gezegd geloof ik ook niet in "afvalcremes".

Verstopping heb ik enkel gebruikt om het visueel beter voor te kunnen stellen aan bsbsbs.

Toch kort van stof allemaal op dit forum. Kdacht dat"ervaringen" konden gedeeld worden. Ik lees hier soms wel andere dingen zulle.

ik heb nooit mee gemaakt dat t werkte maaaaaar :o miss heeft t wel bij jou de toegevoegde waarde gehad :)
succes ermee
 
Gewoon veel cardio man, zweten als een buffel en vooral op je voeding letten en alles komt goed!

Lokaal vet verbranden kan niet dus... blijven zwemmen/lopen/touwspringen/... geblazen :D
 
Bij ons in de gym hebben ze een Better Belly. Je wordt eerst een laagje ingetaped met folie en daarna doe je die warmte band om. Die banden kosten schijnbaar een kapitaal.

Better Belly laat het lichaam extra vet verbranden door de doorbloeding in de buikzone te activeren. Als je traint zonder de infrarood band is uw vet koud om verbranding te stimuleren is er warmte en bloedcirculatie nodig, de Better Belly zorgt hiervoor. Naarmate men ouder wordt, gaat vet meer rond de organen zitten en juist dit vet is moeilijk om weg te krijgen. Voor een 100% snellere vetverbranding kies dan trainen met de Better Belly.

De Better Belly wordt als band om uw buik geplaatst. U gaat 30 tot 40 minuten bewegen op de loopband, fiets of crosstrainer en u zal een aangename warmte ervaren.

De bedoeling is dat u mininaal 1 maand 3 keer per week komt bewegen met de Better Belly.

Na een proefperiode met actieve sporters die maar niet hun buikvet kwijt konden raken, kunnen we zeggen dat de Better Belly een enorm succes is.

De Better Belly heeft ook andere positieve effecten: rugklachten kunnen verminderen of zelfs helemaal verdwijnen.

http://betterbelly.uwstudio.nl/?content=article&page=4028

:roflol::rolleyes:
 
Back
Naar boven