Fitness Seller

Buikvet wegkrijgen

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat we kunnen concluderen dat plaatselijke vetverbranding gewoon een fabeltje is.

Nee hoor bij Tellsell hebben ze nu de abtronic X2 daarmee kun je dus wel plaatselijk vet verbranden! Heb nu een strakke 6 pack alleen nu moet ik nog mn blubberarmen en mn olifantenpoten wegwerken .:p
 
Nee hoor bij Tellsell hebben ze nu de abtronic X2 daarmee kun je dus wel plaatselijk vet verbranden! Heb nu een strakke 6 pack alleen nu moet ik nog mn blubberarmen en mn olifantenpoten wegwerken .:p


foto voor & na? :rolleyes: (haha)
 
lipo lol anders kan niemand je helpen :D
 
Cutten. Als het buikvet zich al een tijd genesteld heeft kan dit een soort klontervorming veroorzaken die een goede afvoer belet. Als je cardio hebt gedaan moet j ns voelen aan je vetplaatsen of die koud aanvoelen. Dwz slechte doorbloeding. Ik doe altijd cardio met een neopreen band aan.


wat is een tijdje???
hoelang ongeveer?
 
er bestaat NIETTTTTTT zo iets als plaatselijk vet verwijderen SNAP HET DAN!!!!
eet minder en doe cardio dat is de eninge manier je lichaam bepaald zelf waar het vet weg gaat
wil je perse op bepaalde plaatsen vet verwijderren = LIPOSUCTIE!!!!
 
er bestaat NIETTTTTTT zo iets als plaatselijk vet verwijderen SNAP HET DAN!!!!
eet minder en doe cardio dat is de eninge manier je lichaam bepaald zelf waar het vet weg gaat
wil je perse op bepaalde plaatsen vet verwijderren = LIPOSUCTIE!!!!

Ja heb ik ze een paar weken geleden ookal geprobeert uit te leggen:rolleyes:
 
Nee hoor bij Tellsell hebben ze nu de abtronic X2 daarmee kun je dus wel plaatselijk vet verbranden! Heb nu een strakke 6 pack alleen nu moet ik nog mn blubberarmen en mn olifantenpoten wegwerken .:p

Dat vraagt om een foto....
 
eh plaatselijk vet verbranden werkt wel, sowieso worden bij mannen extra calorieen altijd opgeslagen rond de buik, bij vrouwen wat lager....

insuline voorkomt afbraak van buikvet in vetzuren, zoek het maar op.. ik heb het ooit gelezen! vraag me niet waar precies maar zijn genoeg artikelen te vinden want ik ga nooit af op 1 bewijsstuk :)
 
Zoek jij ze op? :o
Ik heb genoeg artikelen gelezen dat plaatselijk vet verbranden niet mogelijk is ZONDER chirurgie...
 
gewoon lekker cardio doen
 
En als je last heb van een " koude" buik tijdens het trainen moet je volgens mij gewoon iets harder gaan trainen..
 
Sowieso cutten en extra cardio, je zou extra calcium suppletie kunnen overwegen. Heb een tijd geleden een onderzoek gelezen dat dit het buikvet kan verminderen(meen ergens op Simplyshredded, kan het niet meer vinden). verder is yohimbe goed spul voor de "harde vetcellen" het vet dat er lang zit, dit is meestal het geval bij je buik.
 
Slim Belly ;)

zij gaan ervanuit dat je niet " plaatselijk " kan verbranden, maar dat je wel "plaatselijk NIET " kan verbranden.
Dus cardio-en met zo'n corset achtig band ding om en gaan...

ben sceptisch maar ga t volgende maand ff testen 3x per week 20 min HITT, we zullen zien
 
Slim Belly ;)

zij gaan ervanuit dat je niet " plaatselijk " kan verbranden, maar dat je wel "plaatselijk NIET " kan verbranden.
Dus cardio-en met zo'n corset achtig band ding om en gaan...

ben sceptisch maar ga t volgende maand ff testen 3x per week 20 min HITT, we zullen zien

Ik ben erg benieuwd, zou je voor en na foto's kunnen maken?
 
Slim Belly ;)

zij gaan ervanuit dat je niet " plaatselijk " kan verbranden, maar dat je wel "plaatselijk NIET " kan verbranden.
Dus cardio-en met zo'n corset achtig band ding om en gaan...

ben sceptisch maar ga t volgende maand ff testen 3x per week 20 min HITT, we zullen zien

Geloof mij, het werkt niet.
Mensen die het doen vallen meestal wel af, hoe komt dat?
Simpel weg omdat ze een programma volgen, meer x per week gaan sporten en op hun voeding gaan letten met als extra motivatie, het kost 20 euro per week! (bij mij in de sportschool)

En dan vallen ze uiteraard af, maar ja, zonder dat ding om hadden ze dus hetzelfde resultaat gehad.
Veel mensen zijn gewoon dom en liever lui dan moe.
Betalen liever dan serieus sporten.
 
De meest voor de hand liggende oplossing is men algemene vetpercentage omlaag krijgen, maar ik vind dat het vet op men borst, kont, armen en benen goed valt. Ik wil echt enkel het vetpercentage rond men buik verminderen.

Ik heb al een aantal dingen gelezen rond plaatsgericht vetverminderen, maar ik heb er weinig vertrouwen in. (Allemaal gericht naar vrouwen om de een of de andere reden) Nu ik wil gewoon beachproof raken voor deze zomer en daarvoor moet enkel het vet van men buik verminderen.

Bestaat er een bewezen effectieve manier voor GERICHTE vetverbranding?


Impossible... Cutten en cardio is de enigste manier om je vetpercentage omlaag te krijgen, dan verlies je overal vet, dus dat buikje zal dan ook wel volgen ;)
 
Waarschijnlijk insuline resistentie, dat zorgt voor die love handles en het vet bij je navel. De oplossing ervoor is om bijna al je carbs uit je schema te gooien, en dus alleen groentes te eten en wat fruit. Voor de rest veel vlees, vis, eiwit shakes, noten, olie, eieren etc eten. Buik vet verdwijnt dan als sneeuw voor de zon.

Als je je doel bereikt heb, kun je weer langzamerhand je carbs opvoeren en kijken hoe je er op reageert. Als je namelijk weer sick veel carbs eet nadat je je doel bereikt hebt, ben je weer back to square one.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven