MuscleMeat

Buikvet wegkrijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarschijnlijk insuline resistentie, dat zorgt voor die love handles en het vet bij je navel. De oplossing ervoor is om bijna al je carbs uit je schema te gooien, en dus alleen groentes te eten en wat fruit. Voor de rest veel vlees, vis, eiwit shakes, noten, olie, eieren etc eten. Buik vet verdwijnt dan als sneeuw voor de zon.

Als je je doel bereikt heb, kun je weer langzamerhand je carbs opvoeren en kijken hoe je er op reageert. Als je namelijk weer sick veel carbs eet nadat je je doel bereikt hebt, ben je weer back to square one.

dit heet het ketogeen dieet.
alleen zal ik wel oppassen voor de noten. zitten behoorlijk veel KH's in.
Maar het maakt niet uit welk dieet je pakt. Als je onder je behoefte eet val je af.

Wel kon ik het ketogeen dieet heel goed vol houden. Dit omdat je geen honger hebt.
Mijn ontlasting was alleen een probleem. Wel ga ik het nog een keer proberen en ga dan een potje vezels er bij nemen.
 
ik studeer bewegingswetenschappen aan de universiteit:
in me boeken staat
Plaatsgericht vetverbranden = een fabel.

Tja helaas, ik deed voorheen altijd buikspier oefeningen met het idee dat mijn buik platter zou worden, maar nu ik veel leer over afvallen ben ik er achter gekomen dat je idd niet plaatselijk kan afvallen, heb er hier een stukje over geschreven: http://www.nuafvallen.nl/hoe-buikvet-verbranden-werkt. Ik kom nog steeds veel mensen tegen die denken dat ze buikvet kunnen wegkrijgen door crunches te doen, dat stukje helpt die illusie de wereld uit.
 
Tja helaas, ik deed voorheen altijd buikspier oefeningen met het idee dat mijn buik platter zou worden, maar nu ik veel leer over afvallen ben ik er achter gekomen dat je idd niet plaatselijk kan afvallen, heb er hier een stukje over geschreven: http://www.nuafvallen.nl/hoe-buikvet-verbranden-werkt. Ik kom nog steeds veel mensen tegen die denken dat ze buikvet kunnen wegkrijgen door crunches te doen, dat stukje helpt die illusie de wereld uit.

Met cardio bereik je eveneens niets als je de verbrande calorieen er weer vrolijk bijeet :) Sixpack is bulken en massa bijzetten op je buik en daarna cutten. Cardio hoeft niet eens lol.
 
Plaatselijk wegkrijgen kan wel, moet je t alleen wel wegsnijden/zuigen
 
ze vragen ook nog is goud geld voor die better belly dingen.. echt grappig haha
 
Gwn veel groene thee & koffie & koud water drinken.
pikant eten helpt ook
 
Back
Naar boven