AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Welk cuttingdieet raad hij aan? Keto of laag in vet? En wat is zijn protocol voor slin/hgh en AAS voor het cutten?
 
Beetje lastige vragen jongens om te stellen jongens :p

Ik vroeg me af vanwaar hij kiest voor een pre workout én post workout slin protocol ipv pre óf post?
 
Ik bedoel dat ze motivatieproblemen heeft terwijl je haar helpt. Nu dat jij haar voeding/training niet meer doet gaat ze terug motivatie krijgen? Komt raar over.

Ik zeg dit omdat mijn vrouw jaaaaaren geleden ook naar een dieetist ging terwijl er ook bodybuilder rondliep waar ze niet naar luisterde....

Komt mij helaas oko bekend voor. Ben natuurlijk niet op het kennis niveau van jullie maar naar mij wou ze niet luisteren. Vervolgens komt ze een boek van fayah lourens waar de grootste onzin in staat...
 
vraag aan milos:

Kwam iets tegen op een youtube channel over lokale groei door insuline in de buik. Heeft het nut om bijvoorbeeld insuline im te zetten. Of in iedergeval niet in de buik om dit te voorkomen?
 
Wat ik ook wel interessant vind om eens te vragen is hoe hij het ziet ivm de volgorde van de te gebruiken AAS.
Maw; hoe ziet hij het qua gebruik van androgenere middelen tov mildere middelen hoe meer de wedstrijd nadert?
Of hoe verder je in je cut zit? (bv beginnen met mildere middelen en hoe verder hoe androgener?)
en hoe zit het dan in bulk?
En hoe verloopt de opbouw hiervan? Of heeft dit in zijn visie geen belang?
 
misschien synergistische combinaties ook interessant? Maar denk dat mensen dat hier ook wel kunnen beantworoden
 
De vraag die ik heb is niet aan milos, maar aan jou.. wanneer kom je nou eens met je training schema van 9x trainen in de week of heb ik iets gemist :p
 
Pleister T3 slik je toch ook year round? niet bang voor herstel en wat zegt milos daar over?
 
Wat vind milos van peptides?

igf 1 lr 3

hgh fragment etc?
 
Pleister kan toch geen 35 verschillende vragen stellen :p hah
 
Milos antwoord toch pas over 3 maanden :trollface:
 
Vrouwen (wedstrijdniveau) zijn erger dan mannen op dit gebied hoor. Die slikken alles wat ze voorgedragen krijgen als het hun lichaam kan upgraden. Clen, T3, dnp, hgh, anavar, primo, bold, winstrol, deca zelfs dagelijkse microdosissen test. Scary shit hoor.

ik ken een vrouw van 62 jaar, die geen wedstrijdambities bezit en een hardcore bodybuilding body bezit waar een paard qua massa ,de hik van krijgt

Ze gebruikt bijvoorbeeld het volgende:

Test E 500 mg per week
Tren E 200-400 mg per week
Winstrol injecties 150 mg per week

Zomaar voor de lol
 
ik ken een vrouw van 62 jaar, die geen wedstrijdambities bezit en een hardcore bodybuilding body bezit waar een paard qua massa ,de hik van krijgt

Ze gebruikt bijvoorbeeld het volgende:

Test E 500 mg per week
Tren E 200-400 mg per week
Winstrol injecties 150 mg per week

Zomaar voor de lol
pics or it didnt happen
 
Back
Naar boven