MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

Bezoekers in dit topic

Heb je m wellis gevraagd of jouw kuur/eetschema in de buurt komt van de jongens met een pro card die hij begeleid (heeft)?
 
Heb je m wellis gevraagd of jouw kuur/eetschema in de buurt komt van de jongens met een pro card die hij begeleid (heeft)?
Nee niet gevraagd maar ik ga ook niks meer vragen. Over 3 weken loopt mijn begeleiding af dus ik wil wel nog een update voor mijn voeding/training voor de laatste 3 weken en dan kan die de pot op. Ga deze week beslissen bij welke trainer ik erna ga.
 
Ik zat net even te tellen en je gaat op sommige dagen over de 400 gram protein heen of ik moet achterlijk worden :p Heb je nou 't idee dat zoveel eiwit nuttig is? Of is 't meer omdat je 't anders moet opvullen met carbs/vet?
 
Ik zat net even te tellen en je gaat op sommige dagen over de 400 gram protein heen of ik moet achterlijk worden :p Heb je nou 't idee dat zoveel eiwit nuttig is? Of is 't meer omdat je 't anders moet opvullen met carbs/vet?
Ik zit gemiddeld op 450gr eiwit per dag inderdaad. Lekker ruften :p
 
Mooi log. Misschien een idee om in de beginpost naar alle weken te linken die je hebt gepost Pleister ?

Alles dan overzichtelijk in één post :)
 
Nee niet gevraagd maar ik ga ook niks meer vragen. Over 3 weken loopt mijn begeleiding af dus ik wil wel nog een update voor mijn voeding/training voor de laatste 3 weken en dan kan die de pot op. Ga deze week beslissen bij welke trainer ik erna ga.
Sibil Peeters...Jeffrey Suijkerbuik..
 
Het mag wat kosten, maar die weten wel raad met grote hoeveelheden gear..

En dan heb je tenminste de mogelijkheid tot persoonlijk contact..
 
Het mag wat kosten, maar die weten wel raad met grote hoeveelheden gear..

En dan heb je tenminste de mogelijkheid tot persoonlijk contact..
Op grote hoeveel heden gear zetten valt bij jeffrey wel mee, geen idee hoe dat bij Sibil zit..
 
Het mag wat kosten, maar die weten wel raad met grote hoeveelheden gear..

En dan heb je tenminste de mogelijkheid tot persoonlijk contact..

Sibil en jeffrey zijn juist goedkoop. zeker in tegenstelling tot Milos. Denk dat pleister eerder voor een persoon in USA gaat.
 
Sibil en jeffrey zijn juist goedkoop. zeker in tegenstelling tot Milos. Denk dat pleister eerder voor een persoon in USA gaat.
Ik betwijfel gewoon of je echt zoveel verder komt bij een internationale coach. Zeker met dat lange afstand mail contact, maar ben hoe dan ook benieuwd wie het gaat worden.
 
is jeffrey latour een goede coach? Voor pleister mss niet maar over het algemeen gesproken?

Voor een beginnend bber om het zo te noemen. Die graag rond de 110kg komt te staan op 190cm 10% oid.
 
is jeffrey latour een goede coach? Voor pleister mss niet maar over het algemeen gesproken?

Voor een beginnend bber om het zo te noemen. Die graag rond de 110kg komt te staan op 190cm 10% oid.

Als je ziet wat hij aflevert qua atleten ziet het er toch belovend uit...
 
is jeffrey latour een goede coach? Voor pleister mss niet maar over het algemeen gesproken?

Voor een beginnend bber om het zo te noemen. Die graag rond de 110kg komt te staan op 190cm 10% oid.
NEE!
 
mooi begin namelijk met zijn online coaching volgende week. contact verliep erg fijn maar natuurlijk altijd leuk om van te voren te weten hoe of wat.

Hij zou voeding en trainingschema voor me maken maar heb verder niet echt een ''begeleiding'' gevoel. Ben ook geen wedstrijd atleet oid
 
Sibil Peeters...Jeffrey Suijkerbuik..
Lol no offence maar Jeffrey is echt een kut coach en Sibil al helemaal. Ik ken best veel gasten die door hun worden gecoacht en als ik hoor wat daar voor onzin uit komt daar word je niet vrolijk van.

Sibil met haar zogenaamde bloedgroep dieet, grootste BS ever. En Jeffrey die nog niet eens weet hoe die moet depleten en laden bij een wedstrijd. Nee bedankt.

Voor een goede coach moet je weg uit Nederland. Die mensen van hier weten de basis, nja goed dat weet ik zelf ook. Daar ga ik hun niet voor betalen :roflol:
 
Misschien george farah een idee? Heeft met kai gewerkt ook
 
mooi begin namelijk met zijn online coaching volgende week. contact verliep erg fijn maar natuurlijk altijd leuk om van te voren te weten hoe of wat.

Hij zou voeding en trainingschema voor me maken maar heb verder niet echt een ''begeleiding'' gevoel. Ben ook geen wedstrijd atleet oid
Heb je het over Milos? Want als je nog niet hebt betaald raad ik je aan om een andere coach te kiezen. Als je geen wedstrijd atleet bent bij Milos ben je nummertje zoveel.
 
Nee maatje heb het over jeffrey latour.
 
Back
Naar boven