AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht al een tijd totdat de walnoten voorradig zijn. Wanneer kan ik deze weer verwachten?

Hopelijk heb je nog even geduld. Ik heb zojuist vernomen dat de walnoten gepland staan om weer met 1-2 weken op voorraad te zijn.
 
Sinterklaas actie: Alleen vandaag 30% korting OP ALLES* met code: SINTERKLAAS

We wensen jullie alvast een heerlijk avondje! Wees zoet, en bestel..

(*uitgezonderd aanbiedingen & bundels)

IMG_9917.JPG
 
Nu Sinterklaas weer met de boot vertrokken is, kan de kerstboom weer uit de tuin (van de buurman) worden geplukt. We komen langzaam aan weer helemaal in de kerstsfeer. Sinds vandaag kun je de LIMITED EDITION Pure Whey Protein™ Mince Pie & Cream bestellen. Dat wordt een zalige kerst!..

http://www.bulkpowders.nl/pure-whey-protein.html

061216_mincepiePWP-NL.jpg
 
Dag jongens,

Is jullie HMB-poeder calcium-beta-hydroxy-beta-methylbutyraat? Hoeveel mg calcium per gram zit erin?
 
Als ik 5kg wil bestellen van iso 90 banaan eiwitten en deze is op kunnen jullie dan niet gewoon 5x 1 kilo ervan maken want als deze steeds uitverkocht is dan bestel ik het ook niet he..
 
Waarom is de informed whey 8 Euro duurder geworden? Best jammer want dit is mijn favoriete whey maar 57.99 is voor mij te duur.


Glucosamine chrondoitinis tabl 900 stuks ook een prijsverhoging van 25 % van 75 Euro naar 100 Euro?
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Hierbij even de antwoorden op jullie vragen. Laat me zeker weten als je nog bijkomende vragen hebt.


Dag jongens,

Is jullie HMB-poeder calcium-beta-hydroxy-beta-methylbutyraat? Hoeveel mg calcium per gram zit erin?

De HMB content is 500mg, waarvan 16% Calcium


Als ik 5kg wil bestellen van iso 90 banaan eiwitten en deze is op kunnen jullie dan niet gewoon 5x 1 kilo ervan maken want als deze steeds uitverkocht is dan bestel ik het ook niet he..

De PURE WHEY ISOLATE™ 90 banaan is momenteel in stock op de site. Kan je het nog eens opnieuw proberen? Het kan de moeite waard zijn om eerst je cache-geheugen leeg te maken (ctrl +F5) . Als het probleem aanhoudt, laat het mij weten.


Waarom is de informed whey 8 Euro duurder geworden? Best jammer want dit is mijn favoriete whey maar 57.99 is voor mij te duur.


Glucosamine chrondoitinis tabl 900 stuks ook een prijsverhoging van 25 % van 75 Euro naar 100 Euro?

We hebben onze prijzen voor verschillende producten op de website moeten aanpassen. De grootste reden hiervoor is de prijs van whey protein. De kost van de grondstof is gestegen, waardoor we ook onze prijs hebben moeten aanpassen. We bieden vandaag en morgen wel 33% korting op de site + gratis limited edition shaker. Dus misschien is nu het ideale moment om je voorraad in te slaan!


Groeten,
Katrien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De PURE WHEY ISOLATE™ 90 banaan is momenteel in stock op de site. Kan je het nog eens opnieuw proberen? Het kan de moeite waard zijn om eerst je cache-geheugen leeg te maken (ctrl +F5) . Als het probleem aanhoudt, laat het mij weten.
vandaag was het er weer inderdaad, gelukt. gr
 
BULK POWDERS® helpt je om van 2017 een topjaar te maken!

Bestel nu met 33% korting op het hele assortiment. Bovendien krijg je er nog een GRATIS Limited Edition Shaker* bovenop wanneer je voor meer dan €20 bestelt!

Deze uitzonderlijke actie is nog geldig t/m 6 Januari.
Ontdek hier meer: http://www.bulkpowders.nl/nieuwjaar-2017

md_61447.jpg


*Geen code nodig voor de gratis shaker, deze wordt automatisch toegevoegd aan je winkelmand. Exclusief bundels en producten uit de categorie aanbiedingen. Geldig t/m 06.01.17. De limited edition shakers worden aangeboden zo lang de voorraad strekt en kunnen worden vervangen door een alternatieve shaker.
 
Zonde. Jullie waren ongeveer (bij 900 tabl) 50 % goedkoper met jullie glucosamine chrondoitines tabl dan xxl. Inmiddels zijn jullie duurder als XXL.

Maakt verder niet uit maar wel jammer want was verder hartstikke tevreden over bulkpowders.
 
Laatst bewerkt:
Ik merkte bij het bestellen dat de witte chocolade whey niet meer beschikbaar is in zakken van 5kg.
Wanneer zouden deze weer op voorraad zijn?
 
5 jan. besteld en betaald (1800041292 ) nog geen bezorger gehoord of gezien :mad:

(ik krijg regelmatig leveringen (GLS) uit Beieren die wel binnen 3 dagen worden bezorgd,

dus het kan wel)


volgende keer kies ik maar weer voor een iets duurdere aanbieder met next day delivery
 
4 januari besteld, 6 januari binnen.
 
Dat heb ik eigenlijk altijd...


pakket is vandaag binnengekomen ,

(ik zat zoals gewoonlijk weer te janken om niets)

meteen de Pepto Pro meegenomen naar de gym

en ik moet zeggen dat het goede kwaliteit is ,

de rest check ik van de week wel (alles in grote bulk )
 
pakket is vandaag binnengekomen ,

(ik zat zoals gewoonlijk weer te janken om niets)

meteen de Pepto Pro meegenomen naar de gym

en ik moet zeggen dat het goede kwaliteit is ,

de rest check ik van de week wel (alles in grote bulk )

Mooi zo.
 
pakket is vandaag binnengekomen ,

(ik zat zoals gewoonlijk weer te janken om niets)

meteen de Pepto Pro meegenomen naar de gym

en ik moet zeggen dat het goede kwaliteit is ,

de rest check ik van de week wel (alles in grote bulk )

Leuk om te horen dat je pakket correct is aangekomen en vooral dat je tevreden bent over de kwaliteit!
Op dit moment worden de pakketen per koerier verstuurd, en duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen voordat het pakket aankomt. Dat komt omdat onze producten gemaakt en verpakt worden in ons warenhuis in Essex, Engeland. Bij elke bestelling krijg je normaal gezien wel steeds een link om je bestelling te volgen.

Met vriendelijke groet,
Katrien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven