Fitness Seller

Bulkschema check

Bezoekers in dit topic

shredderr

Cool Novice
Lid geworden
19 feb 2013
Berichten
71
Waardering
16
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Ben 190 cm, weeg momenteel 85kg en sta op 8%. Heb nu het volgende bulkschema in elkaar geflanst:

Voeding:
kwark (mager) 1 kg
boterham (volkoren) 12 sneden
pindakaas 180 gr
water 3 l
avondeten (wat de pot schaft) 1 bord
chocoladevla 250 ml
fruitsalade 200 gr
chocomel (halfvol) 500 ml

Sups:
creatine 5 gr
multivitamine 1 tab
omega 3 1 cap

Totaal:
kcal
3928,2
e 210,5
kh 403,3
v 154,3

Graag een check, in voor verbeteringen/tips.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je dagelijks calorieën behoefte? Eerst dat maar uitrekenen dan 500 calorieën erboven gaan zitten. Wat valt mij op is dat je voeding niet zo gevarieerd eruit ziet. Is er daar een reden voor? ik zou je voedingsschema wel wat gevarieerder maken zodat op lange termijn het makkelijke is om vol te houden.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je dagelijks calorieën behoefte? Eerst dat maar uitrekenen dan 500 calorieën erboven gaan zitten. Wat valt mij op is dat je voeding niet zo gevarieerd eruit ziet. Is er daar een reden voor? ik zou je voedingsschema wel wat gevarieerder maken zodat op lange termijn het makkelijke is om vol te houden.

Mijn behoefte volgens de harris benedict formule is 3116 kcal. Ik heb ervoor gekozen om meer dan 500 kcal hierboven te zitten aangezien ik maar moeilijk aankom. Gevarieerder eten hoeft van mij niet aangezien ik geen moeite heb om elke dag hetzelfde te eten (avondeten varieert alleen elke dag).
 
hoe weet je je macros zo precies als je eet wat de pot schaft?
 
hoe weet je je macros zo precies als je eet wat de pot schaft?

Heb 2 weken lang iedere keer de macro's van het avondeten uitgerekend en hier een gemiddelde uit getrokken.
 
Mijn behoefte volgens de harris benedict formule is 3116 kcal. Ik heb ervoor gekozen om meer dan 500 kcal hierboven te zitten aangezien ik maar moeilijk aankom. Gevarieerder eten hoeft van mij niet aangezien ik geen moeite heb om elke dag hetzelfde te eten (avondeten varieert alleen elke dag).
Hoeft niet boven die 500 te zitten, nergens voor nodig. Je onderhoud is gewoon hoger dan je denkt.
 
Back
Naar boven