Fitness Seller

Cardio op lege maag ivm zwaar gecheat net (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeffrey woortman

Cool Novice
Lid geworden
24 okt 2015
Berichten
105
Waardering
2
Lengte
1m73
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
He
Dit zal wel vaker hier besproken zijn maar weet niet waar je makkelijk kan zoeken op de site
wat vinden jullie van cardio op lege maag?
En hoe gaat het met als je spiermassa wilt opbouwen

Ps net zwaar gecheat hele zak chips vandaar deze vraag nu
 
Laatst bewerkt:
Zak chips = straf cardio!

Ik ga van mijn stokkie af als ik niet eet voor het sporten. Anderen hebben hier geen problemen mee. Is voor ieder persoonlijk.

Gewoon een keer uitproberen. Maar om echt af te vallen zul je toch structureel 500kCal onder onderhoud moeten zitten.
 
Goed topic, een sniperx op je beeldscherm.
 
maakt geen fuck uit wanneer je cardio doet.
 
Je wilt spiermassa opbouwen ? Dan kan je die cardio gewoon lekker achterwegen laten na een cheat ga je nou elke dag veel cheaten (te veel boven onderhoud zitten) dan zou ik wel cardio gaan doen
 
Zak chips = straf cardio!

Ik ga van mijn stokkie af als ik niet eet voor het sporten. Anderen hebben hier geen problemen mee. Is voor ieder persoonlijk.

Gewoon een keer uitproberen. Maar om echt af te vallen zul je toch structureel 500kCal onder onderhoud moeten zitten.

En consequent zijn. 5 dagen de week onder onderhoud en dan 2 dagen veel te veel dan blijf je ook hangen.

Ik ga wel eens joggen op een nuchtere maag tijdens de cut. Of het meer resultaat geeft,geen idee.

Maar als je spiermassa wil opbouwen geen strafcardio doen. Gewoon niet teveel cheaten.
 
Een hele zak oh help daar gaat je sixpack....
Maak je niet zo druk joh
 
In je vorige topic geef je aan dat je zwaar werk doet in de bouw, waarom druk maken over een zak chips dan ?
 
In je vorige topic geef je aan dat je zwaar werk doet in de bouw, waarom druk maken over een zak chips dan ?
Onderschat die pombärs niet :lick:
 
ik zie cheatdag gewoon als extra power voor de volgende, dag je bent geen pro anna model geniet van je leven
 
ik zie cheatdag gewoon als extra power voor de volgende, dag je bent geen pro anna model geniet van je leven
Goede post, do you even Nederlands?
 
Back
Naar boven