MuscleMeat

Sticky Roelly Winklaar

Bezoekers in dit topic

Wat is er met Wolf? Eerst was het ONDERHAND de uncrowned MR. O. en nu lijkt hij helemaal niet meer top 6 materiaal voor de MR. O.
 
Wat is er met Wolf? Eerst was het ONDERHAND de uncrowned MR. O. en nu lijkt hij helemaal niet meer top 6 materiaal voor de MR. O.

Dat vocht kan ie nog wel kwijtspelen in de komende dagen.
 
slechte rug? Welnee. Op de classic was zijn posing gewoon niet helemaal goed. Prima rug imo.

Roelly gaat keihard ownen, ook op de olympia

zn rug laat gewoon te wensen over in vergelijking met competitie, kun je niet omheen gewoon.
 
zn rug laat gewoon te wensen over in vergelijking met competitie, kun je niet omheen gewoon.

enkel van de top 6 O zou je dat kunnen zeggen eigenlijk... voor een rookie doet ie het gewoon super....zijn conditioning is bijna op kai/phil/dex niveau....dat zegt veel!
 
hij staat er echt goed bij.
 
Roelly staat er ziek bij! Ik denk dat hij het wel erg goed gaat doen, hij is erg massief, alleen hij mist nog breedte in zijn lats. Ik denk dat veel mensen gaat verbazen met de Olympia als hij zijn rug nog wat weet te verbeteren. Voor de rest een zeer complete bodybuilder, zijn armen zijn echt wel vergelijkbaar met die van Lee Priest in zijn jongere jaren. En zijn schouders en trapezius zijn ook erg massief. Het enige wat hij nog enigszins moet en kan verbeteren is zijn rug, hamstrings, bilspieren en zijn borst.
 
enkel van de top 6 O zou je dat kunnen zeggen eigenlijk... voor een rookie doet ie het gewoon super....zijn conditioning is bijna op kai/phil/dex niveau....dat zegt veel!

true.
 
Wat een ****ing gruwelijke foto's, tering. Die zou ik graag in high-res willen hebben.
 
He tof man, je hebt je eigen gallery pic in een smiley omgetoverd!
 
Ik vind hem er fabuleus/adembenemend bij staan!

Jezus zeg, volgens mij heeft NL nog nooit zo'n goed geproportioneerde en complete pro BB-er gehad! Hoop voor hem dat hij een mooie plaats haalt, heeft ie in ieder geval hard voor gewerkt zo te zien.

@Sibil: Wat voor oefeningen laat je Roelly doen voor die dikke onderarmen en voor z'n volle brachialis? Ben ik wel benieuwd naar namelijk.

Berry de Mey.

Roelly ziet er wel waanzinnig uit idd.
 
Wauw I´m impressed die pics kanonne
 
Het zal zoiezo tussen Roelly, Wolf en Freeman gaan, ongetwijfeld.
 
Back
Naar boven