XXL Nutrition

Sticky Roelly Winklaar

Bezoekers in dit topic

ik weet niet van de ene kant denk ik niet dat roelly zo hard kan komen als op de australian pro
 
Sluit Freeman & mss ng 2 anderen ook maar niet uit.

Ja, ik sluit Freeman ook juist niet uit. Hij, Roelly en Wolf zijn duidelijke de beste kanshebbers. Misschien Badel en Yamagishi die volgen. Bij de rest heb ik een beetje me vraagtekens.
 
Ja, ik sluit Freeman ook juist niet uit. Hij, Roelly en Wolf zijn duidelijke de beste kanshebbers. Misschien Badel en Yamagishi die volgen. Bij de rest heb ik een beetje me vraagtekens.

daarin ga k met je mee, Roelly is zeker top 3 materiaal, zelfs een goeie kanshebber voor de titel.
 
Kan hier geen poll voor gemaakt worden door bodyenfitshop.nl, of een andere suppshop? Winnaar weer een potje whey net als bij het eredivisiekampioenschap. Bijvoorbeeld de volgorde van de top 3/5 voorspellen. :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
normal_NYC_DAY1__26_.jpg

NYC_DAY1__38_.jpg

normal_Shopping__6_.jpg

normal_Shopping__7_.jpg

normal_Shopping__8_.jpg

normal_NY.jpg

normal_NY1.jpg

normal_NYC_Diary1__3_.jpg

normal_NYC_DAY1__5_.jpg
 
The BEAST on a beast :D

Hij ziet er goed uit jesus christ..
 
Hahahah :D

Who is that guy?!?!?
 
best vet die filmpjes, gewoon dagelijks leven stukjes, i like it:D
 
Hmm.. dat Team Andro betaalt zeker de vliegtickets van Roelly en Sibil?
 
Hmm.. dat Team Andro betaalt zeker de vliegtickets van Roelly en Sibil?

Naar alle waarschijnlijkheid wel ja, als dat zo is dan is team andro wel de eerst die alle updates omtrent roelly krijgt en sinds die toch wel een 'rising star' is nu zijn ze goed bezig lijkt mij zo
 
Omdat ze ook samen reisden en het er niet op lijkt dat Roelly die filmpjes maakt voor z'n plezier. ;)

Zou ook niet echt blij zijn als ik op vis en water zou leven met een camera op mn neus. :p

Maar zou inderdaad goed kunnen wat je zegt.
 
Tuurlijk sponsort Team Andro de ticket en alles.. Voor die beelden hebben ze natuurlijk ook wat moeten neerleggen. :p
 
Ja, ik sluit Freeman ook juist niet uit. Hij, Roelly en Wolf zijn duidelijke de beste kanshebbers. Misschien Badel en Yamagishi die volgen. Bij de rest heb ik een beetje me vraagtekens.

Ik geef, afgaande op de foto's, badel een pak meer kans dan wolf...
 
meen dat matze de dvd filmt voor roelly dus daarom zal die mee zijn..
denk eerder dat QNT en of MD de kosten op zich nemen..
 
Back
Naar boven