XXL Nutrition

Sticky [CENTRAALl] Nederlandse en Belgische atleten updates topic

  • Topic starter Sayer
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 24K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.970
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Om wat meer aandacht te geven aan lokale atleten (BE/NL) heb ik besloten dit topic aan te maken.

Ik probeer dit topic zo vaak mogelijk up te daten, maar als je zelf inbreng hebt mag dit natuurlijk altijd!

Van elke atleet die ik de komende tijd ga posten probeer ik ook altijd even wat achtergrond informatie te krijgen (en toestemming om de foto's te gebruiken).

Vandaag start ik met Kelly Van Looy:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2i6dmpc.jpg


"Hello gym buddies,

Ik ben Kelly Van Looy, 28 jaar en zoals vele verslaafd geraakt aan het fitness wereldje. Gezond eten, elke dag trainen, ochtendloopjes, noem maar op... voor mij is het een fulltime hobby geworden waar ik stapelgek van ben!

Vooral in wedstrijdvoorbereiding ga ik er helemaal in op en is alles wat de klok slaagt FITNESS!!! Ik ben een bikini atleet bij IFBB.
November 2014 ben ik 2de geworden op het IFBB Belgisch kampioenschap en ik hoop dit jaar even goed of beter te scoren! We doen ons best en meer kunnen we niet doen! Sinds begin dit jaar word ik gesponsord door Performance sport nutrition waardoor ik enorm trots en gemotiveerd ben!
Ik doe al 10 jaar als hobby photoshoots maar sinds ik met wedstrijden ben begonnen is dat een beetje gestopt en doe ik tussendoor als ik in shape ben wat fitness photoshoot.

Het zou super zijn dat je een kijkje nam op mijn facebook pagina. Laatste tijd zijn er ZOVEEL bikini atleten die een pagina hebben maar ik doe mijn best om het levendig en origineel te houden.
Bedankt allemaal voor je tijd om dit te lezen en 'lift ze'

groetjes Kelly"

Kelly kan je hier volgen: https://www.facebook.com/ModelpageKellyVL/
 
Leuk topic :thumbs:
 
Goed initiatief !
 
Als ik het woord 'atleet' hoor dan denk ik aan bijvoorbeeld Dafne Schippers.
Iedereen kan op een podium gaan staan en facebookpagina aanmaken en zichzelf (ifbb) atleet noemen
Ik begrijp volledig waarom dat je dat zegt, maar we zitten hier op een bodybuilding/fitness forum, het lijkt me dan ook logisch dat bij de term atleet ik ook verwijs naar de mensen in deze sport.

En het klopt dat iedereen een pagina kan aanmaken en daar atleet/ifbb kan bijzetten, wat niet wilt zeggen dat deze lokale vaak onbekende sportmensen geen aandacht verdienen.
 
Kelly van Looy:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Djanilla Boekweg:

[Link niet meer beschikbaar]

Aan het trainen voor GP en het voorbije weekend op YBF sportmodel cover search gewonnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als ik het woord 'atleet' hoor dan denk ik aan bijvoorbeeld Dafne Schippers.
Iedereen kan op een podium gaan staan en facebookpagina aanmaken en zichzelf (ifbb) atleet noemen

KapiteinKoolvis KNVB Athlete - Sponsored by Cafetaria 't Huukske

Sorry maar je doet zelf het zelfde
 
Djanilla Boekweg:

[Link niet meer beschikbaar]

Aan het trainen voor GP en het voorbije weekend op YBF sportmodel cover search gewonnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Prachtig!
 
Aanmeldingen van nieuwe atleten zijn ook welkom trouwens! Ik zoek nu facebook wat af via de mensen die ik ken en de pagina's die ik voorbij zie komen, maar als je zelf iemand kent (of bent) mag dat altijd worden doorgegeven. Gewoon even een PM sturen en dan bekijk ik het verder :wl:
 
Timothy Timmerman het voorbije weekend op Iron man Iron maiden:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kelly Van Looy op Iron man Iron maiden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Victory pose Timothy Timmerman dag voor hij 1ste werd op het Belgisch Kampioenschap:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eline De Meulemeester:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nikita Ramona:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tamara Miesen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als ik het woord 'atleet' hoor dan denk ik aan bijvoorbeeld Dafne Schippers.
Iedereen kan op een podium gaan staan en facebookpagina aanmaken en zichzelf (ifbb) atleet noemen

Ik denk dat de bikinidiscipline inderdaad één van de weinige 'sporten' is waarbij iemand na halfjaar goed trainen en op voeding letten (icm met leuk koppie) een goed resultaat kan behalen. En dat is geen gehaat, maar gewoon een vaststelling. Bodybuilding daarentegen vergt toch enkele jaren training (naturel) vooraleer je je niet compleet belachelijk maakt op een podium..

Dit gezegd zijnde.. Tof initiatief!
 
Echt leuk topic, dikke like! :thumbs:
 
Back
Naar boven