AndroidHealthClinic

Champions League topic

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.607
Vanavond Bayer Leverkusen- Barcelona en Olympique Lyon- APOEL

Ik ben blij dat het weer gaat beginnen.


Real Madrid grote kanshebber voor de titel :)
 
ik vrees voor Barca

srs
 
Barcelona is net zo'n grote kanshebber voor de titel :)
Heb nog wel geprobeerd aan kaarten te komen voor Bayer Leverkusen - Barcelona. Is niet gelukt :( Dan maar zo een keertje naar Barcelona :p
 
barça gelijkspel of verlies
 
Barcelona is net zo'n grote kanshebber voor de titel :)
Heb nog wel geprobeerd aan kaarten te komen voor Bayer Leverkusen - Barcelona. Is niet gelukt :( Dan maar zo een keertje naar Barcelona :p

als je eenmaal in barcelona bent MOET je het stadion wel gezien hebben :p
 
Barcelona is net zo'n grote kanshebber voor de titel :)
Heb nog wel geprobeerd aan kaarten te komen voor Bayer Leverkusen - Barcelona. Is niet gelukt :( Dan maar zo een keertje naar Barcelona :p

Tja, hoeveel heb je er voor over? +/- €100 lijkt me al vrij onmogelijk.
 
als je eenmaal in barcelona bent MOET je het stadion wel gezien hebben :p

Ben er ook al 2x geweest. Heb alleen nog nooit een wedstrijd in Camp Nou gezien. De buitenkant stelt niet veel voor. De laatste keer hadden we alleen te weinig tijd omdat we de trein naar Valencia moesten halen. Zijn toen naar Valencia - Schalke geweest. Mestalla is ook wel nice. Gelijk ff het stadion van Levante meegepakt

Tja, hoeveel heb je er voor over? +/- €100 lijkt me al vrij onmogelijk.

Prijzen vielen opzich nog wel mee. Omdat ik nog wel eens naar Schalke ga, had ik het willen regelen via de lui die ik daar ken alleen hadden die geen connecties bij Leverkusen. Heb toen zelf gekeken op de site van Bayer Leverkusen maar dat ging heel snel met de kaarten en ik kon er zelf niet bestellen
 
Prijzen vielen opzich nog wel mee. Omdat ik nog wel eens naar Schalke ga, had ik het willen regelen via de lui die ik daar ken alleen hadden die geen connecties bij Leverkusen. Heb toen zelf gekeken op de site van Bayer Leverkusen maar dat ging heel snel met de kaarten en ik kon er zelf niet bestellen

Ik denk dat je het ook niet via de site moet proberen maar idd via via. Het is nu erg kort dag, maar misschien via een forum van leverkusen? of ultras-tifo forum?
 
Ik denk dat je het ook niet via de site moet proberen maar idd via via. Het is nu erg kort dag, maar misschien via een forum van leverkusen? of ultras-tifo forum?

Ik vind het wel goed zo. Kijk het zo wel op Sport1. Via via was het denk ik ook wel moeilijk geweest. Of je moet de hoofdprijs willen betalen. Iedereen wil erbij zijn. Dit is gewoon een hele grote wedstrijd voor Bayer Leverkusen. Normaal zijn kaartjes voor Bundesliga wedsrtrijden geen probleem. De prijzen liggen ook een stuk lager dan in NL.
 
wat een zaadwedstrijd... Zat ik al 2 weken op deze match te wachten.
 
R.Madrid moet toch wel echt dit keer winnen met de prestaties die ze leveren. Maar dat Barca slecht presteert in de PD wilt niet direct zeggen dat ze ineens geen favoriet zijn. Milan-Arsenal wordt ook zeker een mooie wedstrijd die ik zeker niet wel missen, hetzelfde geldt voor Basel-Bayern, wordt ook een mooie wedstrijd om naar te kijken. Wel jammer dat ManUnited eruit is gegaan , dan zou het toch iets spannender geweest zijn.
 
Scoren tegen Barca, wat moet dat goed voelen als spelert.
 
Njah 1-2 , was te verwachten ...
 
wat een machine die sanchez
 
oeheoeoehoeheoheoheoehoeheoheoeoehehhhhhhhhhhhhhhhhhh
 
Saaie wedstrijd. Barcelona vrij simpel gewonnen uiteindelijk zoals verwacht.
 
Leverkusen maakt het wel af in camp nou.
 
2de helft was toch wel leuker.
 
Back
Naar boven