MuscleMeat

Chocola - shreddingz of a female bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_144843

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 mei 2015
Berichten
273
Waardering
186
Lengte
1m72
Massa
57kg
Vetpercentage
6%
Mijn log vind je hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f219/chocola-female-competitive-bodybuilder-386254/
Ik ben 1 week out tot mijn wedstrijd!!! :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
7%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
9%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
9% vet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
9%


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
8% en begin ernstige diet face te krijgen :( Petje op, meteen minder lelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Try-out voor m'n podiumkapsel bij de kapster.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laatste week, begin beetje plat te staan, maar straks lekker laden!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op deze foto ongeveer 12%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier 15%

---------- Toegevoegd om 04:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:29 ----------

Abs in rust... Abs zijn m'n zwakste punt. Door operatie is m'n buikwand erg strak en tonen m'n abs niet zo heel goed. Nu zijn ze er wel aardig.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wow hard work
Heavy !!
 
We gaan de laatste week in! Vanaf vandaag begint het vochtafdrijven, ga nu dan ook uiteindelijk low carb en zouten zijn eruit. Spannende tijd!

IMG_20150607_071120.jpg
 
Respect voor je behaalde resultaat. Zet hem op met de laatste loodjes en succes volgende week! :1e:
 
Fototijd! Laatste dagje!

RFEHpvm.jpg

Sorry, erg onscherp, was zo zonnig in de gang. M'n rug loopt lekker vol nu met het laden.

lXXiAyJ.jpg

Wat je ziet, die lijn, is litteken van mijn volledige buikwandcorrectie. Dat is ook waarom mijn navel een beetje gek is. En niet in het midden :) Maar them abs; krijg ze niet zo scherp op de foto als ze zijn. Ze zijn zo diep en zo hard op 't moment. Af en toe word ik wakker in m'n slaap en is er één blokje verkrampt ofzo. Die blijft dan gewoon staan, haha! Dan ff extra magnesium.

Y7VPxRS.jpg

Tas is ingepakt!

YEEXBrL.jpg

Tattoos maken geen fuck uit als je maar droog genoeg staat. Ik duik morgen onder de 6% door. Veel veinz, vooral m'n buik (slecht te zien op de foto).

7n0TgnT.jpg

Met die legs zo... nou ja... eigenlijk met alles... word je nogal nagestaard op straat. Voel me niet zo super gemakkelijk bij dus ik blijf vooral binnen. VOlgende week weer lekker vollopen haha!

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Als je op Log klikt in m'n handtekening kun je m'n logje lezen :)

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

En nog wat voorproefjes van m'n shoot.

CitYkGI.png


nuYP18P.png

DIFxJOE.png


Helemaal unedited nog dus de belichting wordt nog gefixt enzo :) Maar MOEST ze laten zien. De routine en bikini foto's zijn nog ff geheim.
 
1st place Women's Physique!

Hellooo!! Sorry voor de ontzettend late update. Het is een beetje gekkenhuis nu en ik ben nog in zo'n roes. De foto's heb ik inmiddels wel een beetje uitgezocht, Ik schrijf m'n update zowel even hier als in m'n log, anders dan blijf je heen en weer switchen.

7UyUX2ol.jpg

Met mijn coach, Ruben, aan wie ik deze shape en alles eromheen te danken heb!

AvUdIfDl.jpg

Mijn vijfde baby mocht ik meenemen naar huis.

De wedstrijd was echt een droom die uitkwam. De dag ervoor was ik onzeker. Vond mezelf plat. Had er geen zin meer in. Mag ik alsjeblieft gewoon gaan slapen, gordijnen dicht en m'n telefoon een maand niet opnemen, please.
Mocht niet. Maar het was zo allemaal zijn bedoeling geweest, hij wist exact wat hij deed, had ik maar meer vertrouwen gehad en geweten hoe ik er in m'n piek bij ging staan dan had ik totaal niet bang geweest. Maar ik begrijp dat iedereen dit denkt de dag voor de wedstrijd.

Bij binnenkomst kwam Liona (Bergmann) mij al aanspreken dat het natuurlijk even een discussiepunt (van mij en mijn coach) was geweest in welke klasse ik nou zou staan maar dat het voor haar echt glashelder was en dat ik met deze shape echt in de Physique thuishoorde. Ik had niets meer te zoeken in de Body Fitness, die was ik echt ontgroeid. Wow, na al die onzekerheden, dat te horen te krijgen, en dan nog van haar... Was voor mij echt zo fijn. Deed me zo goed, die confidence boost.

JYTMW9dl.jpg

Ik mat 6,5% vet op de wedstrijddag. Ik was verrweg het hardste op de wedstrijd; er was 1 jongen die ook zo hard stond. Er kwamen veel mensen naar mij toe 'HOE DAN!?'.

FlmtLEsl.jpg

Veel te weinig rijst meegenomen verdorie. M'n gezicht was zoooo slecht die dag haha. Maar ze zeggen hoe beter je shape op de wedstrijd, hoe brakker je kop. Nou, dat ging wel op! Haha!

En het was juist zijn bedoeling om me de hele week vrij plat te houden en de laatste dag niet teveel te laten laden want OMG wat hij deed op de wedstrijddag! Hij was er de hele dag voor me, voor de support en motivatie, om me op te peppen en wist mijn piek zo bizar goed te timen. Als een havik zat hij naar mijn abs te kijken en op het moment dat het genoeg was, was het ook, ‘ja, rijst weg, je krijgt aders op je buik, klaar nu!’. Om vervolgens heel exact getimed op het juiste moment voor mijn optreden zes Snickers en twee rollen rolo uit zijn zak te trekken, de papiertjes eraf te rukken en "eten, eten, nog meer" me vol te proppenwaardoor ik, alhoewel met een glimlach vol nootjes, perfect getimed in een superpiek mijn shape kon showen aan de jury. Tijdens het hele wekenlange proces had hij namelijk al uitgeprobeerd waar en hoe mijn lichaam goed op reageerde en hij wist precies op welke knoppen hij moest drukken. Ik had een PERFECT getimede piek. Zo heb ik het nooit voor kunnen stellen. Hij wist het precies. Wat een tovenarij was dat, ineens al die aders over je lijf en je spieren die compleet vollopen.

gieI4SCl.jpg

8wxTzy9l.jpg

te9fqjml.jpg

Foto's uit mijn vrije routine

De wedstrijd was slecht georganiseerd. Tanning was een drama en moest drie keer over, toen was het nog te licht en ik zat onder de koeienvlekken. Ze hadden dat spul nog nooit gebruikt. Een stel jongens (mochten jullie dit op de één of andere manier lezen, nogmaals, echt zo gruwelijk bedankt!) zag mijn tanning drama en bood mij hun hele flesje waterbasis tanning en rollertje aan (hmm, wel in ruil voor mijn donuts, maar soit :P). Dat is m'n redding geweest. De eerste ronde verplichte poses heb ik met koeienvlekken gedaan en je ziet het verschil met de tweede ronde, vrije routine, enorm.

qoTH9AHl.jpg

Ruben wilde wat foto's schieten; hier zie je het drama van de tanning erg goed. Veel te licht en vlekkerig als de fuck; m'n billen en rug hadden hele vlekken leeg.
145Hk2tl.jpg

SGWC4WAl.jpg

NulqY6Wl.jpg

N61eqeyl.jpg


Ik moest zoveel mogelijk met m'n benen omhoog omdat ze anders vol vocht zouden lopen. Ik ben echt een stuiter dus daar had ik wel moeite mee.
dQq5PPFl.jpg

Dit was het 'Ja rijst dicht, klaar ermee!!!' moment, haha!

1uRSbmel.jpg

Mars en Snickers!! Eerst laden en dan...

W3ljUiml.jpg

vaW9LoNl.jpg

Pompennnnn

OR5hZkal.jpg

kcDPySvl.jpg


Het was echt een van de mooiste dagen ooit. Dit proces was zo mooi. Die hele dag was bijzonder, zoveel lol getrapt en het was zo een leuke sfeer backstage onderling.

Na de vrije routine moest ik heel veel drinken en mocht ik eten wat ik wilde. Op de prijsuitreiking zou ik er dan alleen maar beter bij staan. Dat was ook wel zo. Ik heb na de wedstrijd m'n hele gang meegesleurd naar de Mac, want ik moest en zou Mac eten. Maar wat een desillusie zeg. Halve Big Tasty en ik zat vol en voelde me ziek hahahaha!
N8PZF6Yl.jpg

Kijk die kop! "Fuck dit, mijn buik is te klein!!!!"

Nog steeds past er niets in m'n buik, ik moet echt kleine porties eten want 't wil allemaal nog niet haha.

We zijn bij Liona nog gaan vragen wat mijn verbeterpunten waren. Zij zei dat ik heel mooi hard was en perfect droog en goed in mijn klasse stond. Dat ik voor de C en B perfect door kan zo. Goede symmetrie en proporties. Maar als ik echt de A wedstrijden wil gaan pakken in de toekomst, dan zal ik wel overall ietsje meer massa moeten pakken en dan liefst gewoon even een klein jaartje ertussenuit puur om te bouwen. En mijn upper abs hadden iets meer nodig.
Dus dat is nu het plan. Ik moet nu twee weken mijn keukenweegschaaltje wegzetten (echt rampzalig, vanmorgen wilde ik havermout maar ik dacht alleen maar... HOEVEEL DAN!?). Even wat broodnodig vet weer erop zetten, kijken of ik een beetje rap terug kan naar de 10-12%. Dat vind ik zelf een mooi percentage ook omdat ik straks lekker op vakantie ga en dat graag MET billen doe :)
Ruben denkt dat dit zo'n 2-3 weken zal duren maar ja, zolang ik niks m'n buik in krijg en van een half bord Chinees al op de bank uitgeteld lig hahahaha...

Ik zie er overigens alweer vrij normaal uit nu, twee dagen na de wedstrijd, ondanks dat ik niet zoveel nog eet. Alleen die aders blijven wel, en de definitie ook nogal, maar ik heb in ieder geval alweer een beetje een bil!
5n9QNRil.jpg

Nog altijd overal veinzzz haha! Maar ik heb in ieder geval alweer een beetje een normale kop!
GIYVeHwl.jpg

En een bil!

Wie geinteresseerd is in mijn ervaringen met Ruben (ik heb al meerdere coaches gehad dus kan redelijk relativeren) kan mijn uitvoerig bedankje aan hem en ervaringen met hem hier lezen: Review Coaching Ruben Baars
 
http://www.youtube.com/watch?v=XfehBYZ-31k

Dit was 2 days out meen ik en op de eerste water depletie dag. Wou dat ik dit filmpje ook had van de wedstrijddag :) Blijft prachtig proces.

Litteken is van volledige buikwandcorrectie for those who wondered.

Edit: Oh nee ik zie aan de datum van het filmpje dat het de dag voor de wedstrijd was :)
 
Geen nieuwe updates meer op komst?
 
Ik hou m'n log zo-zo bij, maar ik weet niet echt wat je aan foto's hebt van een off season shape :P Ik plaats wel veel rommel op Insta voor de sponsors enzo. Vind mezelf niet zo boeiend eruit zien op 't moment... Te laag vetpercentage voor een geile reet, net te hoog om te showen met m'n striations en veinz.. Zo'n tussen-periode. Maar moet zeggen dat 't lichamelijk ook echt bagger gaat op 't moment. Komt wel weer.
 
Ik hou m'n log zo-zo bij, maar ik weet niet echt wat je aan foto's hebt van een off season shape :P Ik plaats wel veel rommel op Insta voor de sponsors enzo. Vind mezelf niet zo boeiend eruit zien op 't moment... Te laag vetpercentage voor een geile reet, net te hoog om te showen met m'n striations en veinz.. Zo'n tussen-periode. Maar moet zeggen dat 't lichamelijk ook echt bagger gaat op 't moment. Komt wel weer.

Dat zou ik toch even moeten beoordelen :p het is tenslotte en fotolog, ik kijk hier mee voor de foto's.

Wat zijn de plannen, heb je een volgende show op het oog?
 
Hahaha! Klik m'n Insta ff aan! Ik sta in maart op de Open Rotterdamse. Ga maandag in overleg of de Iron Man in november toch nog haalbaar is voor me want ik mis 't podium heel erg (en dat zwaard is kickass) maar ik denk niet dat ie me al weer toelaat een prep in te gaan.
Bij goed resultaat op de OR ga ik het Nederlands Kampioenschap meepakken maar dit is wel heel hoog van de toren blazen hoor haha.
 
Meer foto's van een 12 a 15 % zoals hierboven een idee? ^^
 
Dat is een beetje het percentage waar ik op uit wil komen, maar ik zit nu waarschijnlijk nog steeds rond de 8-10%. Doe m'n best om te vreten :P Na de vakantie denk ik dat ik wel wat zal aanzetten. Heb nu heel erg strict op clean schema gezeten dus dan wil 't niet echt. Maar er begint weer iets van een bil te komen :)
 
Ik zou je nog steeds doen!
 
Dat is een beetje het percentage waar ik op uit wil komen, maar ik zit nu waarschijnlijk nog steeds rond de 8-10%. Doe m'n best om te vreten :P Na de vakantie denk ik dat ik wel wat zal aanzetten. Heb nu heel erg strict op clean schema gezeten dus dan wil 't niet echt. Maar er begint weer iets van een bil te komen :)

Fotolog toch? :D

Dat zwaard is idd dik! Als je maar wel je log update als je gaat beginnen!
 
Haha beloofd is beloofd... Ik wil volgend jaar nog harder, nog scherper op komen. Iets dat niemand nog ooit gezien heeft. Foto's komen! Eerst nog ff wat vocht eraf.

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Speciaal voor jullie eentje op m'n Insta gezet :)
 
Ziet er prima uit hoor helemaal niks mis mee..
 
Vind 't er al wel weer oke uit zien hoor, niet veel mis mee wat mij betreft, ook op andere foto's.
 
Thanksssss! Ja, beetje smokkelen, want deze foto is vorige week genomen toen ik juist van 't infuus af kwam. Inmiddels weer hartstikke vochtig. Maar goed, we gaan gewoon door. En die abs boeien me niet, doe juist zo m'n best om weer wat meer vet te krijgen. Dikke doei abs.
 
Back
Naar boven