XXL Nutrition

Citaten van verstandlozen

Bezoekers in dit topic

"Je hoeft niet onder de zonnenbank.. Van wortelen krijg je ook kleur"

"Volgens mij heb jij pindakaas gegeten voor het trainen. Ik: Ja klopt. Ik merk het ja door je hoge ademhaling"

"Zit je aan iets? Ik: Nee hoezo?. Je ogen staan anders en je hebt een snellere hartslag.. Ik heb een supersonisch gehoor."

Ik verzin dit niet

Er vlogen mss brokjes pindakaas uit je mond tijdens het ademen.
 
De jongens/mannen die zeggen vroegen was ik ook zo breed als jou, maar als je om foto's vraagt hebben ze die niet....:roflol:
 
De jongens/mannen die zeggen vroegen was ik ook zo breed als jou, maar als je om foto's vraagt hebben ze die niet....:roflol:
Als dat vroegah voor het digitale tijdperk was verbaast mij dat niks.Je liet het wel uit je hoofd om met je camera naar de sportschool te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Als dat vroegah voor het digitale tijdperk was verbaast mij dat niks.Je liet het wel uit je hoofd om met je camera naar de sportschool te gaan.

hèhèhè Als je dat toen deed dan werd je uitgelachen door iedereen.

Ik zie je daar al binnenkomen met je vhr videorecorder of je fototoestel met filmrolletjes :D iets later had je wel de camcorders. Deze waren al wat kleiner maar dan nog :D

Ik heb ook geen trainingsfotos e.d. van toen. 80 kg op 1m64 op een 10 a 11%
 
Onderstaande.......

Ja met calum von moger (hij is na David laid mijn favoriete youtuber).

Maar conwa, jij staat ver boven Bradley. Jij haalt natty zulke results. En Bradley traint hard, maar hij trent nog harder ;)

No offence..maar laat Bradley Martin dit maar niet lezen..

Conwa heeft een goed fysiek, maar dat valt natuurlijk volledig in het niets op dit:

bradley-martyn-swole.jpg
 
Ik ga nu paar weken veel reps maken om spieren te shockeren en vet verbranding omhoog te gooien....

Trainen wij op dezelfde plek?

Ik ben vorige week door de trainer / eigenaar (25 jaar in het vak) aangesproken dat ik verkeerd train. Te zwaar voor een vrouw. Ik kon veel beter squatten met 30 kilo en dan 4 x 15 reps op hoog tempo en niet volledig uitstrekken / omhoog komen want ik wilde toch geen dikke benen? (Oh shit, die heb ik al... daar gaat het dus mis!).

Cried myself to sleep that night...
 
Collega van me komt de fitness binnen en begint altijd met z'n armen te pompen, vervolgens nog een isolatie-oefening voor de schouders en een paar sit-ups. Dat is z'n training, 3-4 x per week hetzelfde riedeltje. Ik gaf aan wat beter kon (compounds, grote spiergroepen trainen etc.); zijn reactie:
- Ik heb al megasterkte benen van mezelf, echt waar;
- Ik wil geen brede rug en dikke tieten, vind ik niet mooi;
- Ik vind gespierde armen en schouders wel mooi.
 
Collega van me komt de fitness binnen en begint altijd met z'n armen te pompen, vervolgens nog een isolatie-oefening voor de schouders en een paar sit-ups. Dat is z'n training, 3-4 x per week hetzelfde riedeltje. Ik gaf aan wat beter kon (compounds, grote spiergroepen trainen etc.); zijn reactie:
- Ik heb al megasterkte benen van mezelf, echt waar;
- Ik wil geen brede rug en dikke tieten, vind ik niet mooi;
- Ik vind gespierde armen en schouders wel mooi.
Verschrikkelijk die types. Staan ook nergens voor open en nemen nooit wat aan van ern ander.. want ze weten toch alles beter.
Die sterke benen had ie zeker van het voetballen?:D
 
Back
Naar boven