AndroidHealthClinic

Cola zero ? slecht ?

Bezoekers in dit topic

Cola zero heeft enkel nut om aan een drang te voldoen.

Diegene die aan die drang kunnen weerstaan zullen het veel beter doen bij elk doel ze in hun leven zetten.

Aan jouw de keuze bij welke groep je wil horen.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------



Dat is ECHT niet moeilijk.

Ik drink wel eens cola zero, ben ik nu een mislukkeling?
 
Cola zero heeft enkel nut om aan een drang te voldoen.

Diegene die aan die drang kunnen weerstaan zullen het veel beter doen bij elk doel ze in hun leven zetten.

Aan jouw de keuze bij welke groep je wil horen.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------



Dat is ECHT niet moeilijk.

Wat ben jij nou weer voor homo :roflol:. Op basis van een drankje bepalen bij welke zelfverzonnen, niet bestaande 'groep' iemand hoort. Moet echt niet gekker worden.
 
ik drink de vrouwen versie. Cola light.
 
Frisdrank vind ik niet te zuipen.. de echte coca cola variant is dan nog wel tedoen.

Schoon eten? Wat is dat dan. Gewassen friet?
 
Hééj uhm, ik heb nogal last van overgewicht en ik besliste een anderhalve week gelede er iets aan te doen.
maar ik drink vaak water maar vooral cola zero tijdens films omdat m'n honger er van stilt ?
maar ik lees net dat aspartaam dat erin zit overgewicht veroorzaakt ? als dat zo is, is dan al die cardio enzo verloren moeite geweest ?
Cardio is altijd verloren moeite, cardio is voor homo's.
 
Was er niet een verschil tussen Light en Zero?
De Light variant zou je insuline doen laten stijgen, de Zero niet of minder..
Wie weet hier meer over?
 
Was er niet een verschil tussen Light en Zero?
De Light variant zou je insuline doen laten stijgen, de Zero niet of minder..
Wie weet hier meer over?
Light is voor vrouwen, zero is voor mannen; betreft de uitstraling van het product.
 
Zero is gemaakt omdat veel mannen het gay vinden cola light te drinken. Best slim van coca cola ;)
 
Receptuur van Zero en Light is ook licht verschillend, andere zoetstoffen volgens mij. Heb met een redelijk grote groep studenten een smaaktest gedaan waarin je moest aangeven of er verschil was in smaak tussen 2 soorten cola of niet. De meesten konden wel degelijk een verschil aangeven, ik niet :roflol:.
 
Klopt, light en zero zitten verschillende chemische chemicaliën in voor een optimale chemische blootstelling. Daar heeft coca cola profijt van, want dan verkopen ze meer. WAKKER WORDEN MENSEN.
 
Klopt, light en zero zitten verschillende chemische chemicaliën in voor een optimale chemische blootstelling. Daar heeft coca cola profijt van, want dan verkopen ze meer. WAKKER WORDEN MENSEN.

Ben jij een expert in het ontwikkelen van nieuwe frisdrank?
 
Was er niet een verschil tussen Light en Zero?
De Light variant zou je insuline doen laten stijgen, de Zero niet of minder..
Wie weet hier meer over?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Alle Dinge sind Gift, und nichts ist ohne Gift; alleindie Dosis machts, dass ein Ding kein Gift sei.

Dit wist men in de middeleeuwen al. Alle jankerts hier lopen dus 400 jaar achter.

Aspartaam is pas giftig vanaf weet ik het hoeveel liter per dag elke dag.
Tenzij je het niet kan metaboliseren.
 
:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Alle Dinge sind Gift, und nichts ist ohne Gift; alleindie Dosis machts, dass ein Ding kein Gift sei.

Dit wist men in de middeleeuwen al. Alle jankerts hier lopen dus 400 jaar achter.

Aspartaam is pas giftig vanaf weet ik het hoeveel liter per dag elke dag.
Tenzij je het niet kan metaboliseren.
Paracelsus :)
 
Hééj uhm, ik heb nogal last van overgewicht en ik besliste een anderhalve week gelede er iets aan te doen.
maar ik drink vaak water maar vooral cola zero tijdens films omdat m'n honger er van stilt ?
maar ik lees net dat aspartaam dat erin zit overgewicht veroorzaakt ? als dat zo is, is dan al die cardio enzo verloren moeite geweest ?

Aspartaam is een zoetstof dat je hersenen doet laten denken dat je suiker drinkt/eet,
alleen maakt je lichaam geen insuline aan op het moment dat je het drinkt/eet..
maar de drang naar suiker nadat je iets met aspartaam binnen hebt gekregen,
is moeilijk te weerstaan, omdat je je lichaam voor de gek houdt met nep suiker.

Bovendien krijg je kanker van aspartaam en er is niks gezonds aan cola of cola zero/light.
Water is beter
 
Aspartaam is een zoetstof dat je hersenen doet laten denken dat je suiker drinkt/eet,
alleen maakt je lichaam geen insuline aan op het moment dat je het drinkt/eet..
maar de drang naar suiker nadat je iets met aspartaam binnen hebt gekregen,
is moeilijk te weerstaan, omdat je je lichaam voor de gek houdt met nep suiker.

Bovendien krijg je kanker van aspartaam en er is niks gezonds aan cola of cola zero/light.
Water is beter
69d8a00ef81c8100edfb36f4d9071091.jpg
 
Aspartaam is een zoetstof dat je hersenen doet laten denken dat je suiker drinkt/eet,
alleen maakt je lichaam geen insuline aan op het moment dat je het drinkt/eet..
maar de drang naar suiker nadat je iets met aspartaam binnen hebt gekregen,
is moeilijk te weerstaan, omdat je je lichaam voor de gek houdt met nep suiker.

Bovendien krijg je kanker van aspartaam en er is niks gezonds aan cola of cola zero/light.
Water is beter

Oke
 
Ik vind er maar een ranzige nasmaak aanzitten, net als bij houdbare melk. Doe mij maar normale cola, ik drink het toch niet elke dag.
 
Ik vind er maar een ranzige nasmaak aanzitten, net als bij houdbare melk. Doe mij maar normale cola, ik drink het toch niet elke dag.
Er zit aan jou ook een ranzige nasmaak. Viezerik.
 
Back
Naar boven