Bezoekers in dit topic

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
10 jaar lid
Lid geworden
28 mrt 2011
Waardering
Wellicht al eens gezien of gehoord, maar recentelijk heeft Collin Clarke zijn debuut op het podium gemaakt op de NPC Kentucky Muscle. Collin is de eerste bodybuilder met Down Syndroom die het podium op is gestapt. Hier zijn posing routine en wat foto's

Collin-Clark.jpg

hXAB0Um.png

dskyI0C.png

RsUyuIa.png

sCVT2iC.png

FG0rMdA.png

9OEufjx.png

Wellicht iets voor de paralympics? ???
Anders valt hij toch buiten de boot denk ik..:o
Wel n knappe prestatie ;)

Tjah, waarom niet?

Volgens mij zijn er complete wedstrijden gericht op mensen in rolstoelen en andere lichamelijke handicaps. Een verstandelijke handicap is dan niet eens zo'n gekke stap, toch?

Tjah, waarom niet?

Volgens mij zijn er complete wedstrijden gericht op mensen in rolstoelen en andere lichamelijke handicaps. Een verstandelijke handicap is dan niet eens zo'n gekke stap, toch?

Wanneer behoort iemand tot de verstandelijk gehandicapte klasse...? Zijn dr zat hier op dbb lijkt me.

Wanneer behoort iemand tot de verstandelijk gehandicapte klasse...? Zijn dr zat hier op dbb lijkt me.
Hahaha slecht

Wel een knappere prestatie dan de meeste DBBers :o

Wellicht al eens gezien of gehoord, maar recentelijk heeft Collin Clarke zijn debuut op het podium gemaakt op de NPC Kentucky Muscle. Collin is de eerste bodybuilder met Down Syndroom die het podium op is gestapt. Hier zijn posing routine en wat foto's

Collin-Clark.jpg

hXAB0Um.png

dskyI0C.png

RsUyuIa.png

sCVT2iC.png

FG0rMdA.png

9OEufjx.png

Meer massa dan 90% dbb

Alleen maar mooi dat hij er plezier in heeft.

Mooi verhaal van Ramy met Collin op de AC 2016

Stage 5 tear jerker Arnold Classic edition!!!

You guys might remember the story we did on Collin Clarke back in November, he's the young man with Down syndrome that competed in the lightweight bodybuilding division at NPC Kentucky Muscle Show. Well we set him up with some VIP treatment here in Columbus for the Arnold Classic this weekend. Meet and greet tickets, expo tickets, sweet seats at the show, and today I had the pleasure of introducing Collin to some of the superstars of the IFBB earlier this morning at the expo including Big Ramy. So of course, like the gentleman he is, Ramy autographs a picture for Collin!

Well Collin had his OWN pics, you can see it on the front of the table here in the pic.... So after signing his autograph for Collin...Ramy then picks up one of Collin's photos, grabs a marker, hands it to Collin and says in his somewhat broken English and his teddy bear voice "now you sign for me" ...and Collin proceeded to sign one of his cards for Ramy.

I've been around this industry for s few years now and this was easily one of the coolest and most heartwarming things I have seen not only in bodybuilding but anywhere at all period. It was just one of those moments where you see just how moving such a small gesture can be...I dunno, maybe you had to be there, but I'm sure glad I was.

Ramy has a fan in me for life.

bae7c4f3935ec91ebf13ca394026f50d.jpg

Haha prachtig. Respect!
Geinig die ultra korte armpjes bij die rear double biceps :D

Back
Naar boven