MuscleMeat

Conor McGregor vs. Eddie Alvarez UFC 205

Bezoekers in dit topic

Het is in november, maar wel leuk gevecht.
 
Het is in november, maar wel leuk gevecht.
Klopt was ff in de war op de poster stond 11-12-16 maar maand en datum doen ze net andersom in usa :)
 
Op zich wel een spannend gevecht. Alleen heeft Khabib Nurmagomedov er meer recht op. Als Conor wint, dan is hij hem zo weer kwijt, want ik geef hem weinig kans tegen Khabib.
 
Jaaaaaaaaa! Conor McGregor is een baas! Wát een beest! Kan niet wachten :)
 
Op zich wel een spannend gevecht. Alleen heeft Khabib Nurmagomedov er meer recht op. Als Conor wint, dan is hij hem zo weer kwijt, want ik geef hem weinig kans tegen Khabib.
n98F1M8.gif


Heeft in 2,5 jaar één keer gevochten tegen iemand die zijn debuut in de UFC maakte.
 
n98F1M8.gif


Heeft in 2,5 jaar één keer gevochten tegen iemand die zijn debuut in de UFC maakte.
Ja dat klopt, maar hij is ongeslagen (23-0) en hij heeft al van de vorige champion (RDA) gewonnen. Conor heeft alleen van Diaz (nipt) gewonnen (en al verloren).
 
Twee top vechters! Gaat zeker een mooie partij worden.
 
Vanavond press rond 12 uur voor de liefhebbers.
 
Conor 150k boete door dat gedoe met Diaz en 50 uur community service.
 
Voor de geïnteresseerde mensen

Press con gaat volgende week weer mooi worden.
 
Press met 30min ogv

 
Zitten er weer klaar voor. :)
 
Iemand een link voor de livestream?
 
Laatst bewerkt:
Nog net op tijd een ronde kunnen streamen van het mac gregor gevecht.
hij gaf 4 goede rake tikken maar kreeg niet de indruk dat de reg in moest grijpen. Leek zich nog te kunnen verdedigen op de grond
 
welk gevecht heb jij gekeken man? ogen rolde al weg na de eerste
 
Beste Conor ooit, snel tegen Khabib.

Woodley-Thompson FOTN wat mij betreft.
 
welk gevecht heb jij gekeken man? ogen rolde al weg na de eerste
Ik heb letterlijk de laatste minuut nog kunnen zien.
Ik keek op een livestream via een tv op you tube.
Heb daarna een link van iemand gekregen waarop ik het goed zag en terecht dat de ref ingreep
 
Holy shit wat een winst van McGregor! Echt onbetwist de baas in de ring zeg, kolere. Super gave partij om naar te kijken :)
 
Back
Naar boven