MuscleMeat

Conor McGregor vs. Eddie Alvarez UFC 205

Bezoekers in dit topic

man man wat een partij, wat was dat gedoe tussen mcgregor en dana white over die belt?
 
Wat een partij? Vond het bijna een mismatch, helemaal niet spannend, laat hem liever tegen Diaz vechten krijg je een prachtige dogfight.
De andere partijen waren wel om te smullen, zelfs de poolse meisjes hebben mij meer vermaakt dan het main event.

Kan dat strikje trouwens weg? ik vier geen feestdagen, dit hadden we toch nooit?
 
een walk over voor Conor ,

en een spannend gevecht was het niet ,

het niveau verschil was simpelweg te groot

maar,ja nog altijd beter lelijk winnen dan mooi verliezen
 
Laatst bewerkt:
Ja Eddie Conor is some different koek.
 
Wat een partij? Vond het bijna een mismatch, helemaal niet spannend, laat hem liever tegen Diaz vechten krijg je een prachtige dogfight.
De andere partijen waren wel om te smullen, zelfs de poolse meisjes hebben mij meer vermaakt dan het main event.

Kan dat strikje trouwens weg? ik vier geen feestdagen, dit hadden we toch nooit?

Was geen mismatch, was tegen die titelverdediger he. Alvarez is geen pancake maar was gewoon de mindere plus zijn tactisch plan was één van de slechtste in de UFC historie.
 
Ik had echt niet verwacht dat het ZO makkelijk zou worden. Ik had me ook compleet vergist in hoe groot Conor is. Hij was gewoon langer en breder dan Alvarez. Dat geeft wel aan hoe veel gewicht hij wel niet moet verliezen voor de FW categorie.

Ik ben benieuwd wat hij nu gaat doen. Gaat hij terug naar FW (denk ik niet) of stoomt hij door naar de WW divisie OF gaat hij vechten tegen Diaz/Khabib/Ferguson in zijn "huidige" gewichtsklasse.

Ik denk serieus dat hij geen kans maakt tegen Khabib. Als hij wint van Khabib dan is hij voor mij echt de beste vechter op dit moment. Ik ga er vanuit dat hij dit gevecht probeert te vermijden, dus ik verwacht een gevecht met Diaz/Ferguson. Ik kan me niet voorstellen dat hij naar WW gaat, want dan heeft hij echt een lager gewicht/lengte dan de overige vechters... Maar ja, je weet maar nooit met hem. Hij heeft misschien wel een kans tegen Woodley, want ik vind Woodley niet echt top.

Spannend!! :D:D:D:clap::cheer:
 
Tegen Khabib maakt hij geen kans. Het is super unfair dat hij geen shot kreeg, hij vernietigde Michael Johnson werkelijk.
 
Ik begrijp de reacties niet dat Conor "geen kans" zou hebben tegen Khabib. mma is de laatste jaren zo ver ontwikkeld dat het zeer lastig wordt om te winnen als je stand up minder is dan die van je tegenstander. Vechters die het vooral moeten hebben van take downs en ground and pound hebben het niet zo makkelijk meer. Ik denk als Conor de eerste take downs weet af te slaan het gewoon in zijn voordeel zal zijn.
 
Ik begrijp de reacties niet dat Conor "geen kans" zou hebben tegen Khabib. mma is de laatste jaren zo ver ontwikkeld dat het zeer lastig wordt om te winnen als je stand up minder is dan die van je tegenstander. Vechters die het vooral moeten hebben van take downs en ground and pound hebben het niet zo makkelijk meer. Ik denk als Conor de eerste take downs weet af te slaan het gewoon in zijn voordeel zal zijn.
Je hebt zeker gelijk, maar als je de beste staande vechter (Conor) tegen de beste grappling vechter (Khabib) zet, dan verwacht ik dat de grappling vechter met gemak wint. Conor staat er niet om bekend dat hij een zeer goede takedown defence heeft. Ik verwacht gewoon echt niet dat hij de takedown kan tegenhouden. Kijk anders het gevecht van Khabib van afgelopen zaterdag even terug. Johnson staat er om bekend dat hij een zeer goede takedown defence heeft en hij had geen schijn van kans.

Tuurlijk kan Conor winnen. Hij is een uitstekende vechter en hij heeft ijzeren vuisten, echter verwacht ik niet dat hij er gebruik van zal kunnen maken. :)
 
Maar laten we niet vergeten dat Khabib ook in de 1e ronde even stond te wankelen.
 
Maar laten we niet vergeten dat Khabib ook in de 1e ronde even stond te wankelen.
Ja dat klopt. Het helpt natuurlijk ook niet dat hij heel erg weinig heeft gevochten de laatste paar jaar ivm blessures. Wat ik wel slim vond, is dat hij niet koppig door ging vechten, maar terug naar zijn grappling basis ging.
 
Back
Naar boven