AndroidHealthClinic

Conwa (90kg) update

  • Topic starter Conwa
  • Startdatum
  • Reacties 45
  • Weergaven 11K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Aardig fysiek, beetje te weinig massa naar mijn smaak maar da´s persoonlijk.Hoe staat het met je benen?
Ik zie je krachtstats niet aan je af btw, die 28kg. curls lijken me een ietsie overdreven.
 
Aardig fysiek, beetje te weinig massa naar mijn smaak maar da´s persoonlijk.Hoe staat het met je benen?
Ik zie je krachtstats niet aan je af btw, die 28kg. curls lijken me een ietsie overdreven.

Tja, mag van mij ook nog wel een pak massa bij hoor.
Benen staan er ook goed voor.
Over mijn stats, die kloppen gewoon. Niks aan overdreven.

Zal binnenkort een BDB posten..
 
Laatst bewerkt:
zelfde lichaamsbouw als mij, nice:) ik heb ook veel problemen gehad met borst maar is ook goed gekomen, je hoeft echt niet te klagen over je front pik:P
 
best netjes. Je bf is erg goed vind ik zo laag
 
Voor een trechterborst zie je het er niet aan af.. Ik heb het een graatje erger dan jou als ik het zo zie op die pics, maar daardoor is de aanhechting bij mij ook alles behalve mooi te noemen..

Zie er goed uit dus!
 
Nette fysiek, maar ff over je krachtstats. Reken jij de stang mee in die gewichten(dus 20kg)? Anders vind ik het een beetje matig. Je DB curls zijn wel sick.
 
dam dat gaat goed man!
 
Nette fysiek, maar ff over je krachtstats. Reken jij de stang mee in die gewichten(dus 20kg)? Anders vind ik het een beetje matig. Je DB curls zijn wel sick.

Welke krachtstats bedoel je precies?
Ik zie soms stats in Kuur dagboeken die lager zijn, dus zo slecht lijkt het mij niet voor een natural. Heb een tijd geen squat en deadlift gedaan (nu wel weer) tijdens benen en rug dus die gaan nog omhoog. Platte bench is mijn minst favoriet dus doe meestal dumbbell press.
 
Goed man, borst valt goed mee. Bij mij zie je het vrij duidelijk vanaf de zijkant gezien, alleen mijn borstspieraanhechtingen zitten dan ook niet strak tegen elkaar :(
 
zelfde lichaamsbouw als mij, nice:) ik heb ook veel problemen gehad met borst maar is ook goed gekomen, je hoeft echt niet te klagen over je front pik:P

yeah right...
 
Vond nog een foto van voordat ik begon met trainen.

Geeft mijn inziens wel een duidelijk beeld van hoe mijn fysiek was toen ik begon.

vcxroo.jpg
 
ecto mf op die before pic :p kale kop staat je ook veel beter btw ( no homo)
 
Mooie progressie. Vind het bij je borst eigenlijk niet opvallen.
 
Dat vond ik dus ook al, zijn het niet gewoon je spieraanhechtingen die wat uit elkaar liggen? Bij mij voel ik de vorm van de ribbenkast namelijk naar binnen gaan waardoor het vanaf de zijkant gezien lijkt alsof er een kuil in zit. Van vooraf gezien valt het idd totaal niet op, erger me er ook niet aan ofzo alleen had liever een 'normale' borst gehad.
 
Dat vond ik dus ook al, zijn het niet gewoon je spieraanhechtingen die wat uit elkaar liggen? Bij mij voel ik de vorm van de ribbenkast namelijk naar binnen gaan waardoor het vanaf de zijkant gezien lijkt alsof er een kuil in zit. Van vooraf gezien valt het idd totaal niet op, erger me er ook niet aan ofzo alleen had liever een 'normale' borst gehad.

Mijn dokter gaf na één blik aan dat het een trechterborst was, maar niet een extreme vorm. Het valt vooral op vanaf de zijkant gezien en bij slechte belichting vanaf de voorkant. Maar ik denk er eigenlijk net zo over als jij :)
 
Nette fysiek man!, lekker blijven doorknallen en massa kweken!(H)
 
Mooie vooruitgang hoor! ;)
 
Na 4.5 jaar met een hoop gebeurtenissen (carrière switch etc.) is het trainen er behoorlijk bij ingeschoten. Ik ben nooit gestopt, maar qua voeding en continuïteit liet het de wensen over..

1.5 maand geleden een nieuwe start gemaakt. Sta nu op 91 kg..

IMG_20150921_203048.jpg
 
Back
Naar boven