XXL Nutrition

CreaShock Pump - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
CreaShock_Pump_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen CreaShock Pump

    De vijf beste creatines aangevuld met NO-boosters voor een keiharde pomp
    Draagt bij aan massieve spiergroei zonder vet
    Pomp! Beter doorbloede spieren voor meer volume en opname van voeding
    Explosieve spierkracht, dus schroef dat gewicht maar op
    Vergroot het uithoudingsvermogen
    Uitstel van verzuring, je pakt gewoon die extra rep
    Creatine zonder oplaadfase vooraf, niet meer wachten maar direct effect
    Meer spiervolume door de gecombineerde werking van de vijf krachtigste creatines
    Eindelijk! Een creatineproduct dat je niet achterlaat met onderhuids vocht
    Geen pijnlijke krampen meer
    Ideaal als stimulantvrije pre-workout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed; watermeloen. De smaak zit enorm goed wat een pluspunt is. Voor de rest krijg ik er de nodige energie van (zonder dat naarstige gevoel van caffeïne).
  • Welke dosis heb je gebruikt? 6.5 gr rond de middag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/creashock-pump/xxl-nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24 uur, samples,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29.50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:


Ik heb sinds het begin altijd dezelfde creatine genomen en was eens toe aan verandering. Hierdoor ben ik bij CreaShock Pump terechtgekomen.

Smaak:

Kan ik niets over zeggen buiten dat het echt lekker is! Heb het aan enkele collega's laten proeven die ook met sport bezig zijn en die vonden het ook gewoon lekker!

Oplosbaarheid:

Ik doe het altijd in koud water waardoor het soms wat minder oplost, maar even roeren en dit is opgelost. Oplosbaarheid zit dus ook goed!

Werking:

Het geeft me energie en een geweldige pomp, exact wat het zegt dat het doet dus; ideaal! Meer moet het ook niet zijn.

Aangezien ik maar 1 dosering per dag neem (aanbevolen is 2, maar ik heb al een pwo met creatine in) kom ik hier 2 maand mee toe. De prijs ligt iets hoger dan bij een andere creatine only product, maar je krijgt ook wel een pak meer voor dat geld.. Als deze pot leeg is bestel ik 'm toch maar weer :)
 
Kan ik deze door de unleash doen? pre workout?
 
Zeer gewild product, bij andere producten vaak crash, bij dit product niet.
 
Zeer gewild product, bij andere producten vaak crash, bij dit product niet.

Het is ook geen echte pre workout maar kan wel als zodanig worden gebruikt (non stimulant pre workout).
 
Binnenkort komen we weer samples van dit product, verwacht ze over 2 weken.
 
Ik gebruik sinds een tijdje weer creatine mono, maar ben aan het twijfelen om deze eens te bestellen. Raad je dit aan? Of niet?
 
Ik gebruik sinds een tijdje weer creatine mono, maar ben aan het twijfelen om deze eens te bestellen. Raad je dit aan? Of niet?

Ik vind het zeker meerwaarde hebben t.o.v. gewone creatine.
 
ik gebruik deze om het hertel te bevorderen, en het werkt :)
 
ik gebruik deze om het hertel te bevorderen, en het werkt :)

Ok mooi!

Door toevoeging van de NO is het ook lekker voor in een dieet dan krijg je tenminste nog een beetje een pomp in de spieren :wl:
 
Lijkt me leuk om af en toe af te wisselen met een pre workout. Zeker als je de volgende dag vroeg op moet ;)
 
Hoorde veel goede dingen over dit product dus meteen besteld en gister mee begonnen. Nam het een half uur voor het trainen had een super goede pomp en de smaak is ook echt top! :thumbs:
 
Is dit product te cominberen met unstoppable, of verander ik dan in The Hulk?

En anders kan ik hem wel afwisselen ipv beide nemen. Vind eerlijk gezegd creatine blends met smaak en een extraatje er aan beter. Bij normale creatine vergeet ik hem vaak te nemen. Echter bij een blend met een smaak weer niet.
 
Is dit product te cominberen met unstoppable, of verander ik dan in The Hulk?

En anders kan ik hem wel afwisselen ipv beide nemen. Vind eerlijk gezegd creatine blends met smaak en een extraatje er aan beter. Bij normale creatine vergeet ik hem vaak te nemen. Echter bij een blend met een smaak weer niet.

creashock pump is te gebruiken als stim vrije pre workout dus kan je combineren ;)
 
Ik heb nu de Creashock powder en de smaak meloen is idd voortreffelijk :)
 
Ik heb nu de Creashock powder en de smaak meloen is idd voortreffelijk :)

Goed om te horen! het is erg moeilijk er een beetje een fatsoenlijke smaak aan te geven. De ingrediënten hebben nogal een sterke smaak namelijk.
 
Goed spul! Aardige pomp. Elke keer kan ik weer een gewicht hoger. Na afloop nog het gevoel dat ik nog een training kan doen.
 
Goed spul! Aardige pomp. Elke keer kan ik weer een gewicht hoger. Na afloop nog het gevoel dat ik nog een training kan doen.

:thumbs: De smaak watermeloen gaat binnenkort verdwijnen en wordt fruit punch.
 
Back
Naar boven