XXL Nutrition

crossfit level 1 cert / werk als crossfit trainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wie heeft hier ervaring mee? :)

Het lijkt mij best leuk om op zo'n lokatie te werken, want die zijn wel tof, of liever nog zelf een lokatie te hebben.

Hoewel ik het niet overal mee eens ben ziet het er inhoudelijk (obv de study guide) beter uit dan fitness certificaten. En hetzelfde geld vind ik voor als je wilt fitnessen, dan vind ik crossfit beter dan een health spa/gym.

Dus, is het wat?

Je wil niet weten wat voor randebielen daar aan meedoen.
 
tja meeste begeleiders op de gemiddelde gym zitten ook vol met poep en die hebben geloof ik nog een tijdje daarvoor op school gezeten ook. Kan je beter na 2 dagen cursus poep vertellen dan na 2 jaar op school gezeten te hebben. Veel efficiënter imo
 
even gekopieerd van de allereerste link die ik via google tref:



"Crossfit, het (affiliate-)systeem

Iedereen ouder dan 17 kan een Crossfit box opzetten. Hiervoor moet je o.a. een tweedaagse cursus volgen voor het level I certificate, actief zijn op de site van Crossfit.com, seminars volgen en $3.000,- per jaar betalen voor de licentie om de Crossfit naam te dragen."

Is this real life ?! :roflol:
 
tja meeste begeleiders op de gemiddelde gym zitten ook vol met poep en die hebben geloof ik nog een tijdje daarvoor op school gezeten ook. Kan je beter na 2 dagen cursus poep vertellen dan na 2 jaar op school gezeten te hebben. Veel efficiënter imo
Ik zou natuurlijk geen poep vertellen en heb die 2 dagen alleen nodig om formeel door de procedure voor het papiertje te komen. :)
 
Back
Naar boven