AndroidHealthClinic

DAA ( D-Aspartic Acid ) ..test booster !

Bezoekers in dit topic

Puur D-Aspartic Acid en tot op de milligram duidelijk:)

750 mg per capsule.

120 capsules voor 19,90 euro

Kijk foutjes maken we allemaal weleens bodyenfitshop?
Wel goed kijken wat ik heb gequoot.

Voor alle duidelijkheid de vraag was:
Wat heb je gebruikt?
Het antwoord was BETA TEST VAN APPLIED NUTR.

Mijn antwoord was : Jammer dat niet vermeld staat hoeveel DAA er inzit.
Is betatest van AP het zelfde als Natural test van bodyenfitshop?
Nee toch?
 
Hier is een link voor de geinteresseerden,

http://www.ergogenics.org/medisch41.html

D Aspartic Acid schijnt bij inname van 3000 mg test verhogend te zijn.

Een dosis lager dan 3000 mg heeft geen resultaat.

Voor de duidelijkheid ik heb het nog niet geprobeerd, ben er nog niet helemaal uit wat de toegevoegde waarde hiervan is.

Beta Test valt in ieder geval af, reden:

Een blend 3455 mg

D - Aspartic acid mg?
Forslean 20%
Reversatrol (50% extract)
Quercetin di hydrate (95% extract)
Bioperine (95 - 98 % P perine)
En nog wat toegevoegde vitamines

Beta Test bevat een lagere dosis D- Aspartic Acid dan de 3000 mg zoals vermeld in het onderzoek?

ik ben er iig nog niet overuit wat de toegevoegde waarde kan zijn van D-AA?
Iemand die aanvullende informatie heeft?
 
Kijk foutjes maken we allemaal weleens bodyenfitshop?
Wel goed kijken wat ik heb gequoot.

Voor alle duidelijkheid de vraag was:
Wat heb je gebruikt?
Het antwoord was BETA TEST VAN APPLIED NUTR.

Mijn antwoord was : Jammer dat niet vermeld staat hoeveel DAA er inzit.
Is betatest van AP het zelfde als Natural test van bodyenfitshop?
Nee toch?

:D foutje. Excuses!!!!
 
Bij deze effe een update.

Ben sinds begin van de week gestopt met de Betatest.
Kan niet zeggen dat ik er echt veel van gemerkt heb.
Iedereen reageert natuurlijk anders op supplementen, maar voor mij deed het niet veel.
Voor die prijs had ik er wel meer van verwacht... Ach ja, op naar de volgende...
 
Ik zit nu een week aan dit supplement en ik moet zeggen dat het wel voelt alsof het werkt. Ik heb niet bloed getest ofzo, dus dit kan natuurlijk aan iets anders liggen of een placebo effect zijn, maar voor ik DAA kocht heb ik wel wat onderzoek gedaan. De link hieronder is van een medische site die ik voor mijn studie wel eens heb moeten gebruiken, en ik heb er een wetenschappelijk onderzoek gevonden waarin staat dat DAA wel degelijk werkt. Het is wel even lastig om er doorheen te komen door het wetenschappelijk taalgebruik.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19860889

Edit:

Wel een nadeel van dit supplement bij mij is dat ik er flinke diarree van krijg...
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu een week aan dit supplement en ik moet zeggen dat het wel voelt alsof het werkt. Ik heb niet bloed getest ofzo, dus dit kan natuurlijk aan iets anders liggen of een placebo effect zijn, maar voor ik DAA kocht heb ik wel wat onderzoek gedaan. De link hieronder is van een medische site die ik voor mijn studie wel eens heb moeten gebruiken, en ik heb er een wetenschappelijk onderzoek gevonden waarin staat dat DAA wel degelijk werkt. Het is wel even lastig om er doorheen te komen door het wetenschappelijk taalgebruik.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19860889

Edit:

Wel een nadeel van dit supplement bij mij is dat ik er flinke diarree van krijg...


Welk supplement? Welk merk?
 
Welk supplement? Welk merk?


Hey Damocell, ben jij zelf al begonnen met DAA? Ik dacht dat je het toch van plan was.
Nog steeds niet veel feedback over te vinden, buiten de Amerikaanse forums.
 
Hey Damocell, ben jij zelf al begonnen met DAA? Ik dacht dat je het toch van plan was.
Nog steeds niet veel feedback over te vinden, buiten de Amerikaanse forums.

Nee nog niet, maar komt wel alleen ik ben er nog niet over uit, óf het van toegevoegde waarde kan zijn, daarom ben ik best wel benieuwd naar de meningen van andere DBBérs die wel DAA gebruiken.
Als de meningen dan ook goed onderbouwd zijn, welk product, inhoud, hoeveel tabletten/capsules per dag kom je een stukje verder.

Ben er wel mee bezig, product vergelijking, supplementen vergelijking u.s.a (met hulp van mijn zwager:D)

Denk november zo.... maar moet wel eerlijk zeggen dat als ik eenmaal begin uit te stellen ik niet overtuigd ben.;)
 
Nee nog niet, maar komt wel alleen ik ben er nog niet over uit, óf het van toegevoegde waarde kan zijn, daarom ben ik best wel benieuwd naar de meningen van andere DBBérs die wel DAA gebruiken.
Als de meningen dan ook goed onderbouwd zijn, welk product, inhoud, hoeveel tabletten/capsules per dag kom je een stukje verder.

Ben er wel mee bezig, product vergelijking, supplementen vergelijking u.s.a (met hulp van mijn zwager:D)

Denk november zo.... maar moet wel eerlijk zeggen dat als ik eenmaal begin uit te stellen ik niet overtuigd ben.;)


Welk product zou jij kopen, denk je?
Een samengesteld product of puur DAA.

Ik ga een potje Naturel Test van Body en Fit gebruiken:
http://www.bodyenfitshop.nl/d-aspartic-acid/body-fit-sportsnutrition/naturel-test.
Goedkoper ben ik het nog niet tegengekomen en het zijn bovendien capsules, wat ik persoonlijk makkleijker vind.
Ik ga bloodwork laten uitvoeren, maar ik ga die DAA wel gebruiken in de nakuur naast een SERM. En dan zijn die resultaten natuurlijk niet van toepassing op hoe jij DAA wil gebruiken. De enige vergelijkign die ik ga kunnen maken mbt DAA is met bloodwork va mijn vorige (bijna identieke) cycle.
Zou jij je bloed laten controleren, voor en na, als je het gebruikt? Lijkt mij echt intressant en het zou ook een veel beter beeld geven als bij een 22-jarige.
 
Welk product zou jij kopen, denk je?
Een samengesteld product of puur DAA.

Ik ga een potje Naturel Test van Body en Fit gebruiken:
http://www.bodyenfitshop.nl/d-aspartic-acid/body-fit-sportsnutrition/naturel-test.
Goedkoper ben ik het nog niet tegengekomen en het zijn bovendien capsules, wat ik persoonlijk makkleijker vind.
Ik ga bloodwork laten uitvoeren, maar ik ga die DAA wel gebruiken in de nakuur naast een SERM. En dan zijn die resultaten natuurlijk niet van toepassing op hoe jij DAA wil gebruiken. De enige vergelijkign die ik ga kunnen maken mbt DAA is met bloodwork va mijn vorige (bijna identieke) cycle.
Zou jij je bloed laten controleren, voor en na, als je het gebruikt? Lijkt mij echt intressant en het zou ook een veel beter beeld geven als bij een 22-jarige.

Natural test is idd 3000 mg D- aspartic acid, bloedtest... ja voor en na gebruik, ben gelukkig gezegend met een meewerkende huisarts,kwam eens bij hem en zei: "ik gebruik tribulus" hij keek mij aan en zei:"je mag wel wat sterkers gebruiken hoor." Dus dat zit wel oke, en idd het gaat mij om het totale plaatje.
 
Op uk-muscle zijn ze er ook enthousiast over. Een moderator test het nu uit, met wat geluk laat ie er z'n bloed bij testen. Ben ook wel benieuwd naar DAA. :)
 
xxl link naar thread

Je hoort ze in verscheidene threads over DAA.

[Link niet meer beschikbaar]
Deze gast gebruikt het in ieder geval in z'n nakuur en is er enthousiast over. (hijs huge :D)

[Link niet meer beschikbaar]


I am using just over 3 grams myself, today is day 4 of my experiment.

Hackskii is die moderator, met wat geluk laat ie z'n bloedwaarden checken.
 
Zijn er nog reacties over dit produkt?
 
Back
Naar boven