Fitness Seller

DAA ( D-Aspartic Acid ) ..test booster !

Bezoekers in dit topic

al een week geen update op UK-musle ook jammer

hier misschien?

Ik heb die mod een PM gestuurd met de vraag wat z'n bevindingen tot nu toe zijn.
 
Hij zit @ dag 12 en merkt er nog niks van.
 
Geen idee welk merk, ik zal even vragen, hij gebruikt ruim 3gr per dag.
 
Nog nieuws?
 
Het lijkt mij logisch dat je er niet heel veel van merkt. Toch niet op het vlak van spiermassa of kracht.
Zo een product gaat volgens mij nooit je test verhogen in de mate dat je er iets van merkt qua spiermassa. Maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
Het is wel spijtig dat er zo veel bullshit staat op de meeste Amerikaanse fora. Doordat er zoveel company-reps actief zijn krijg je de meest uiteenlopende meningen. En op de duur weet je niet meer wat je nog moet geloven, zelfs als er bloodwork gepost wordt.
Maar er zal wel een reden zijn dat DAA zo snel een populair ingredient is geworden. Het zit in bijna elke nieuwe testbooster die op de markt komt.
Volgens mij zijn er 3 redenen: hype (ondermeer omdat Patrick Arnold achter de ontwikkeling zit), prijs (het is volgens mij heel goedkoop) en
het werkt.
 
Het lijkt mij logisch dat je er niet heel veel van merkt. Toch niet op het vlak van spiermassa of kracht.
Zo een product gaat volgens mij nooit je test verhogen in de mate dat je er iets van merkt qua spiermassa. Maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
Het is wel spijtig dat er zo veel bullshit staat op de meeste Amerikaanse fora. Doordat er zoveel company-reps actief zijn krijg je de meest uiteenlopende meningen. En op de duur weet je niet meer wat je nog moet geloven, zelfs als er bloodwork gepost wordt.
Maar er zal wel een reden zijn dat DAA zo snel een populair ingredient is geworden. Het zit in bijna elke nieuwe testbooster die op de markt komt.
Volgens mij zijn er 3 redenen: hype (ondermeer omdat Patrick Arnold achter de ontwikkeling zit), prijs (het is volgens mij heel goedkoop) en
het werkt.

+1 maar ik denk eerder overhyped, en idd marketing van Arnold.
Waar ik nog steeds niet over uit ben is de kwaliteit van DAA in de supps,
ik bedoel verschillende prijzen, merken etc maar komt alle DAA uit de zelfde fabriek? Tussen sommige supps zit namelijk wel een prijs verschil van een eurootje of 30, toch veel geld vind ik.:)
 
Het lijkt mij logisch dat je er niet heel veel van merkt. Toch niet op het vlak van spiermassa of kracht.
Zo een product gaat volgens mij nooit je test verhogen in de mate dat je er iets van merkt qua spiermassa. Maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
Het is wel spijtig dat er zo veel bullshit staat op de meeste Amerikaanse fora. Doordat er zoveel company-reps actief zijn krijg je de meest uiteenlopende meningen. En op de duur weet je niet meer wat je nog moet geloven, zelfs als er bloodwork gepost wordt.
Maar er zal wel een reden zijn dat DAA zo snel een populair ingredient is geworden. Het zit in bijna elke nieuwe testbooster die op de markt komt.
Volgens mij zijn er 3 redenen: hype (ondermeer omdat Patrick Arnold achter de ontwikkeling zit), prijs (het is volgens mij heel goedkoop) en
het werkt.

of het werkt is dus nog maar de vraag. Als je er geen flikker van merkt, dan werkt het in mijn ogen niet. Of zie ik dat helemaal verkeerd???
 
[/B]
of het werkt is dus nog maar de vraag. Als je er geen flikker van merkt, dan werkt het in mijn ogen niet. Of zie ik dat helemaal verkeerd???

Stel dat DAA je test zou verhogen met iets als 15% (is maar een voorbeeld) dan merk je daar niet noodzakelijk onmiddellijk iets van, in de zin van van meer massa of kracht. Maar je test is dan wel degelijk omhoog gegaan met 15%. En daar heb je wel baat bij natuurlijk.

Als je zoekt naar mensen die DAA getest hebben en hun bloedwaarden hebben laten checken. En je laat de meest extreme resulaten (zowel positief als negatief weg). Lijkt DAA bij de gemiddelde gebruiker eerder een stijging van 15-35% geven in 2wken dan de 46% die altijd vermeld wordt. Die resultaten van 46% zullen ook wel geweest zijn bij testers met een lage beginwaardes.

Maar een stijging van 10-25% in 2wken is nog altijd meer dan ok voor een natuurlijk supplement (aminozuur). Zeker als je naar de prijs kijkt (2wken gebruik = 10€).
 
ja leuk en fijn je testlevel is iets omhoog, dat is enkel maar een GETAL. Het gaat erom wat je VOELT/merkt van die verhoging --> heeft het een positief effect? Zo niet heb je er geen drol aan..
 
ja leuk en fijn je testlevel is iets omhoog, dat is enkel maar een GETAL. Het gaat erom wat je VOELT/merkt van die verhoging --> heeft het een positief effect? Zo niet heb je er geen drol aan..
Je gewicht is ook maar een getal.

Over het algemeen zal je wel baat hebben bij een stijging van bijv. 20%. Het is niet omdat zoiets zich niet onmiddellijk (binnen de paar weken) vertaald in pure spiermassa dat het geen voordelen heeft.

Zo een lichte stijging geeft geen drastische veranderingen (die je VOELT) zoals het injecteren van 1gr test/week bij wijze van spreken. Maar ik heb toch liever een stijging van 20%, dan geen stijging. Of zoiets het geld dat het kost waard is, dat is een persoonlijke keuze. Maar zoals eerder al gezegd is DAA nogal goedkoop.

Van de meeste dingen ga je niet veel VOELEN.
Een stim-product met een overload caffeine voel je wel, maar zoveel positieve effecten heeft dat niet.

Ik heb DAA trouwens nog niet geprobeerd, ik weet dus niet of het werkt. Ik ga het wel toevoegen aan mijn volgende pct. En ik verwacht zeker niet dat mijn herstel nu veel vlotter zal verlopen. Maar in je nakuur kan je elke hulp gebruiken.
 
true, maar kuren is niet aan de orde van de meeste die met dit supplement zullen experimenteren. Kost toch 30e voor een potje van een maand, dus zo goedkoop is het ook weer niet.
Ben benieuwd naar meer gebruikers ervaringen van DAA iig....
 
true, maar kuren is niet aan de orde van de meeste die met dit supplement zullen experimenteren. Kost toch 30e voor een potje van een maand, dus zo goedkoop is het ook weer niet.
Ben benieuwd naar meer gebruikers ervaringen van DAA iig....

Ja, uiteindelijk zullen gebruikers ervarigen wel uitwijzen hoe effectief het is.
Maar de prijs is op zich wel redelijk laag imo, 19.90€ (huismerk B&F-shop) voor een maand voorraad.
Omdat je het maar 14dagen zou moeten gebruiken om de maximale stijging te krijgen zou het je dan minder als 10€ kosten per 'cycle'.
 
Iedereen moet toch toegeven dat dit supplement niets doet wat een gezonde levenswijze ook kan doen ?

Ik vind het enorm jammer dat men blijft beweren dat het iets doet en dat je nergens een review leest dat men degelijk iets van merkt .

Ook al doet het je test 15 a 20% omhoog , er zijn veel meer factoren die je test veel langduriger omhoog brengen dan die 15 a 20% door 1maandje DAA wat dan weer verdwijnt .

Slaap , rust , geen stress , genoeg fruit en groenten naast je gewone voeding , bewust cardio 3 maal de week , krachttraining , zelfvertrouwen , gelukkig zijn , enzovoort ...
 
Laatst bewerkt:
Iedereen moet toch toegeven dat dit supplement niets doet wat een gezonde levenswijze ook kan doen ?

Ik vind het enorm jammer dat men blijft beweren dat het iets doet en dat je nergens een review leest dat men degelijk iets van merkt .

Ook al doet het je test 15 a 20% omhoog , er zijn veel meer factoren die je test veel langduriger omhoog brengen dan die 15 a 20% door 1maandje DAA wat dan weer verdwijnt .

Slaap , rust , geen stress , genoeg fruit en groenten naast je gewone voeding , bewust cardio 3 maal de week , krachttraining , zelfvertrouwen , gelukkig zijn , enzovoort ...


Hi NickDe,

Iedereen? Nu doe je het weer Nick, generaliseren, jij hebt een uitgesproken mening dat het niet werkt, misschien heb je gelijk, misschien heb je ongelijk, jouw mening is jouw mening en niet die van iedereen!

Men? weer generaliseren, ik laat mij geen mening opdringen!

Slaap,rust........ Ja daar ben ik het helemaal mee eens, en dat heb jij allemaal he NickDe?


Is er ook iemand die mij iets kan vertellen over de grondstof DAA, waar komt het vandaan,welke fabriek ergens in china,usa?
Waarom zo'n groot prijsverschil tussen de merken? Het is toch hetzelfde of..........
Het ene merk kost gvd bijna €53 euro het andere merk weer €20, een prijsverschil van ruim €30, heb je een pot whey voor.

En nee, ik wou het gaan nemen maar ik twijfel, en ik heb iets geleerd in mijn leven dat is bij twijfel niet doen.
 
[/B]

Hi NickDe,

Iedereen? Nu doe je het weer Nick, generaliseren, jij hebt een uitgesproken mening dat het niet werkt, misschien heb je gelijk, misschien heb je ongelijk, jouw mening is jouw mening en niet die van iedereen!

Men? weer generaliseren, ik laat mij geen mening opdringen!

Slaap,rust........ Ja daar ben ik het helemaal mee eens, en dat heb jij allemaal he NickDe?


Is er ook iemand die mij iets kan vertellen over de grondstof DAA, waar komt het vandaan,welke fabriek ergens in china,usa?
Waarom zo'n groot prijsverschil tussen de merken? Het is toch hetzelfde of..........
Het ene merk kost gvd bijna €53 euro het andere merk weer €20, een prijsverschil van ruim €30, heb je een pot whey voor.

En nee, ik wou het gaan nemen maar ik twijfel, en ik heb iets geleerd in mijn leven dat is bij twijfel niet doen.


Het is mijn mening , daarom geen feit .


De prijs is afhankelijk van als het bedrijf die het verkoopt onder zijn merknaam reclame gemaakt heeft , atleten sponsert enzovoort , ... . Atleten sponseren en reclame maken kost geld en dat rekenen ze door op de prijs van hun supps .

Daarom dat bsn en muscletech hun producten duurder zijn .

Terwijl bsn producten of muscletech niet beter zijn dan een huismerk als body en fit of XXl nutrition .



Iets dat ik ook ENORM jammer vind , dat er nog niemand een review heeft geplaast over DAA die echt positief is , in de zin dat hij echt iets merkte ; qua kracht , massas , libido , herstel , ... .


Het topic gaat toch over DAA , er moeten toch al meer mensen het gebruikt hebben (standalone DAA , niet samen gecombineerd met andere testboosters , anders heb je geen objectieve zicht op je resultaat) en er een mening over hebben , waar zijn die pos of neg meningen ???
 
Laatst bewerkt:
Het is mijn mening , daarom geen feit .


De prijs is afhankelijk van als het bedrijf die het verkoopt onder zijn merknaam reclame gemaakt heeft , atleten sponsert enzovoort , ... . Atleten sponseren en reclame maken kost geld en dat rekenen ze door op de prijs van hun supps .

Daarom dat bsn en muscletech hun producten duurder zijn .

Terwijl bsn producten of muscletech niet beter zijn dan een huismerk als body en fit of XXl nutrition .



Iets dat ik ook ENORM jammer vind , dat er nog niemand een review heeft geplaast over DAA die echt positief is , in de zin dat hij echt iets merkte ; qua kracht , massas , libido , herstel , ... .


Het topic gaat toch over DAA , er moeten toch al meer mensen het gebruikt hebben (standalone DAA , niet samen gecombineerd met andere testboosters , anders heb je geen objectieve zicht op je resultaat) en er een mening over hebben , waar zijn die pos of neg meningen ???

Ja oke heb je gelijk in, ook begrijp ik de dat er commercie achter zit waardoor een bepaald merk dit door berekend, maar toch geen €30.
Zoals er in whey verschil zit qua herkomst, zo zal er toch ook wel verschil in herkomst van DAA zitten?

Er zijn wel degelijk positieve reviews alleen (nog) niet op dit forum, mijn zwager woont in de U.S.A. al zijn hele leven, doet bodybuilding en we hebben regelmatig contact, heeft mij erop gewezen maar
zijn basisregel, en ook de mijne is :" don't get caught up in the hype of the foodsupplements" heb ik wel in mijn achterhoofd.
 
Iedereen moet toch toegeven dat dit supplement niets doet wat een gezonde levenswijze ook kan doen ?

Ik vind het enorm jammer dat men blijft beweren dat het iets doet en dat je nergens een review leest dat men degelijk iets van merkt .

Ook al doet het je test 15 a 20% omhoog , er zijn veel meer factoren die je test veel langduriger omhoog brengen dan die 15 a 20% door 1maandje DAA wat dan weer verdwijnt .

Slaap , rust , geen stress , genoeg fruit en groenten naast je gewone voeding , bewust cardio 3 maal de week , krachttraining , zelfvertrouwen , gelukkig zijn , enzovoort ...

Hier ben ik het mee eens. Er zijn heel veel factoren die je test-gehalte (en je volledige hormoonhuishouding) permanent kunnen optimaliseren. En die een grotere rol spelen dan supplementen (voeding, rust,..).
En je kan beter eerst die zaken zo goed mogelijk op orde zetten voor dat je met supplementatie begint.

Maar dit is de supplementen-sectie. En het gaat er in dit topic om of DAA werkt. En als het werkt, dan kunnen bepaalde mensen er wel baat bij hebben om het af en toe te gebruiken. Hangt er dan gewoon vanaf of ze bereid zijn om de kostprijs te betalen. Net als bij alle supplementen (waarvan de werking bewezen is).
 
Is er ook iemand die mij iets kan vertellen over de grondstof DAA, waar komt het vandaan,welke fabriek ergens in china,usa?
Waarom zo'n groot prijsverschil tussen de merken? Het is toch hetzelfde of..........
Alle DAA komt oorspronkelijk uit China en kost in bulk ongeveer €8/kilo. De redenen voor de prijsverschillen zijn legio zoals bulkkorting, tussenhandel, overhead en natuurlijk de belachelijke winstmarges die sommige bedrijven hanteren.

Iets dat ik ook ENORM jammer vind , dat er nog niemand een review heeft geplaast over DAA die echt positief is , in de zin dat hij echt iets merkte ; qua kracht , massas , libido , herstel , ... .

Ik dacht dat jij claimde zoveel op Amerikaanse boards te zitten en (*kuch*kuch*) er zelfs producten te hebben gewonnen. Voor een leugen meer of minder ben jij niet geboren, anders wist je dat er genoeg positivie reviews te vinden zijn op die Amerikaanse boards. Of je daar nu zoveel waarde aan moet hechten is natuurlijk weer een ander verhaal.
 
Back
Naar boven