Fitness Seller

DAA ( D-Aspartic Acid ) ..test booster !

Bezoekers in dit topic

zoals bij alle

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

k*t comp
 
Laatst bewerkt:
;)
Ik zie dat je zelf nooit gestudeert hebt aan je ontelbare spelfouten , maar wat ik zeg is de waarheid .

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Lol, met een dt-fout in de zin iemand aanspreken op zijn spelling!
Sorry, ik heb inderdaad geen dactylo-opleiding gevolgd, snel-typen is niet mijn sterkste kant. Is geen vak aan de universiteit, vraag dat maar eens aan je 'vriend' daar.

Met een voltooid deelwoord kan je geen dt-fout maken, Albert, dit is gewoon een t ipv een d... je kan van een dt-fout spreken als iemand ten onrechte iets met dt schrijft, of alleen met d of t terwijl het met dt geschreven moet worden.
 
Een bump op een oud topic en dan nog om iemand aan te spreken over spellingsfouten .

Alvast welkom op het forum en dank je voor je bijdrage .

vele kusjes x x x x
 
2de jaar burgelijk ingenieur nu



Het enige wat ik je al heel de tijd zeg , is dat het een baggersupplement is en puur geldverspil .


En mijn west-vlaams dialect , daar schaam ik mij niet over :D

Sorry maar kon me echt niet meer inhouden, je bent de domste user die ik hier ooit tegengekomen ben, laat staan de grootste leugenaar.
 
Sorry maar kon me echt niet meer inhouden, je bent de domste user die ik hier ooit tegengekomen ben, laat staan de grootste leugenaar.

En jij bent de zoveelste forumgebruiker met een groot ego, die denkt mensen hun karakter te kennen via het internet.

Welkom bij de rest van de zooi van het forum die denkt een grote vorm van intelligentie te beschikken maar eigenlijk gewoon graag mensen via het internet uitscheld om zo zich goed te voelen.

Wat je zegt is niet schocking en heeft eigenlijk niets opbouwend toe te voegen.
 
En jij bent de zoveelste forumgebruiker met een groot ego, die denkt mensen hun karakter te kennen via het internet.

Welkom bij de rest van de zooi van het forum die denkt een grote vorm van intelligentie te beschikken maar eigenlijk gewoon graag mensen via het internet uitscheld om zo zich goed te voelen.

Wat je zegt is niet schocking en heeft eigenlijk niets opbouwend toe te voegen.

hadjewat? wathadjedanjonge?
 
Om eens een reactie te plaatsen die effectief met dit topic te maken heeft.

Dit product bevat N-Methyl-DL-Aspartic Acid.

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybui...n/dedicated-nutrition/dominate/?sqr=dominate&

Heb dit onlangs gebruikt, het is totaal niet bekend merk.

Toch merkte ik een duidelijk verschil qua kracht.

Heb totaal niets veranderend aan mijn dieet, mss is het toeval dat ik deze periode sterker voel of mss komt het idd door dit supplement.

Dus voor mensen die eens een product willen gebruiken met N-Methyl-DL-Aspartic Acid, ik heb een positieve ervaring met het product dominate.
 
Back
Naar boven