MuscleMeat

De laatst genomen foto: natural edition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mister TN

True Natural BodyBuilder
Elite Member
15 jaar lid
TRUE NATURAL
Lid geworden
10 jan 2008
Berichten
2.617
Waardering
457
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Omdat heel wat gasten zich mogelijk laten afschrikken door het intimideren testosteron geweld in het populaire "De laatst genomen foto" topic, leek het me een goed idee om een natural editie hiervan te starten.

Naar aanleiding van mijn 30ste 'verjaardag' heb ik alvast onlangs onderstaande fotootjes geschoten.

true-natural-arm-klein.jpg


Biceps en triceps hadden wat forser gemogen i.v.m. schouders en onderarmen vind ik.
Wat denken jullie?

Hopelijk neemt dit topic de drempel weg van heel wat natural BB-ers om ook eens een fotootje te posten.
 
Laatst bewerkt:
Je bent goed in verhouding vind ik.. En je onderarmen zijn op de foto in elk geval zeker niet te groot tov bi/tri.

Even wat anders, wie bepaald wat natty is hier.. de 1-2-3-4-5-6-7 regel van jou?
 
Een groot deel van de roiders staat er slechter bij dan dit. Ik zie de meerwaarde van dit topic qua 'de drempel weghalen' dus niet bepaald. Het dient alleen zelfverheerlijking. Niettemin zeeeer respectabele fysiek :)
 
Volgens mijn calculatie kan dit niet natty zijn.
 
Even wat anders, wie bepaald wat natty is hier.. de 1-2-3-4-5-6-7 regel van jou?

Iedereen zal wel van zichzelf weten of zijn fysiek het resultaat is van training + voeding, danwel verbeterd is door chemische troep.
En een echte man met waarden en normen gaat daar ook niet over liegen.

De bedoeling van dit topic is zeker niet om bij elke foto te gaan discussiëren of de poster al dan niet een bedrieger is.
 
Hahaha dat escaleerde weer snel :D
 
Mr10, is dit natty of true natty? Er schijnt namelijk een flink verschil te zitten tussen die twee!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
grote schouders tov andere lichaamsdelen. AAS confirmed :trollface:

Nog niet te spreken over die enorme inhammen.

Anyways. Weet je Mister10. Zoals gezegd wordt is dit meer zelfverheerlijking dan een nuttig topic. Als het bedoeld was om de drempel lager te zetten had je het topic geopend zonder zelf eerst een post te zetten. Maar blijkbaar moet het topic om jou draaien.
 
Back
Naar boven