MuscleMeat

De laatst genomen foto: natural edition

Bezoekers in dit topic

Verdomme wat far fetched :roflol:

Aluhoedje much? :haha:

surfgedrag

surfer

als je surfer googlet:
d8e5b6cb2b2d6e5711e29e83d2f44e1c.jpg

398fa59c5a3402efb9f27fbb60f7dbcb.png


kleurplaat

pleurklaat

Illuminati?
 
Dat het topic direct zou ontsporen was duidelijk. Het probleem met Mr10 is dat hij een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt. Als natural heeft hij een ontzettend goede fysiek opgebouwd en heeft duidelijk de goede genen. Ik hoef er niet aan te twijfelen of hij natural is, hij staat er zo lang als ik het me hier kan heugen altijd qua fysiek er hetzelfde bij. Een kuurder staat nog geen 3 jaar lang met hetzelfde fysiek. Zo kun je de naturals vaak onderscheiden van de gebruikers. Eenmaal gekuurd is vaker kuren en die bizarre groei in korte tijd krijg je simpelweg als natural met 6+ trainingsjaren al niet meer voor elkaar.

Wat mij stoort aan Mr10 is dat hij per se de grootste natural van dbb wil zijn. Zodra er iemand is met betere stats dan hijzelf (en hij gaat vooral prat op FFMI) gelooft hij niet meer dat die persoon natural is, ook al wijzen alle andere zaken erop dat die persoon niet gebruikt. Ik ben met hem een discussie aangegaan nav zijn comment op g-men en vervolgens lul ik meneer klem en reageert hij niet meer.

Mr10 heeft duidelijk problemen met zijn zelfvertrouwen (gehad) en kan het niet velen als iemand beter/groter is dan hijzelf. Het constant moeten blaten over true natty dit en true natty dat spreekt ook boekdelen.

Ik train zelf ruim 11 jaar als natural en stoor me ook erg aan dat gezever van mensen die claimen natural te zijn, maar dat overduidelijk niet zijn. Wees een vent en ben gewoon eerlijk over je gebruik. Mensen als Mr10 en Gijs zijn gewoon uitzonderingen die je nauwelijks irl tegenkomt. Waarom? Omdat mensen met zulke genen zeldzaam zijn, plus, dat 99% met zulke goede genetische aanleg vaak al na enkele jaren trainen gaat gebruiken.

Ik heb absoluut geen goede aanleg, gewoon gemiddeld denk ik, en als ik dan mensen zie die droog 10kg zwaarder zijn dan ik dan is dat 99 van de 100 keer een gebruiker, maar tegelijkertijd weer ik ook dat het wel iemand kan zijn die gewoon goede aanleg heeft (en ik niet). Als iemand gebruikt moet hij dat helemaal zelf weten. Ik heb daar niks tegen itt Mr10. Ieder zijn meug.
 
9 jaar geleden begonnen, max 3 keer per week en altijd natural geweest. 5 jaar lang ivm studie weinig getraind.. Afgelopen half jaar weer 3x per week.
Ben best trots en van plan om door te gaan op de huidige wijze. Zit nog veel meer in! 33j. 1.87m, 91 kg (Bench 110/Squat 150/DL 200)

Met filter
mlp5z8.png

Zonder filter
rlg8w2.jpg


klein topic:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/conwa-90kg-update.274253/page-3#post-9628196
 
Niks bijzonders voor 9 jaar trainen.

Wel prima fysiek verder hoor als je gewoon een beetje droog wilt zijn.
 
Ach, voor een half jaartje weer bezig, ben ik zeer tevreden. Kom van vrij ver ;)
 
9 jaar geleden begonnen, max 3 keer per week en altijd natural geweest. 5 jaar lang ivm studie weinig getraind.. Afgelopen half jaar weer 3x per week.
Ben best trots en van plan om door te gaan op de huidige wijze. Zit nog veel meer in! 33j. 1.87m, 91 kg (Bench 110/Squat 150/DL 200)

Met filter
mlp5z8.png

Zonder filter
rlg8w2.jpg


klein topic:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/conwa-90kg-update.274253/page-3#post-9628196

1 van de weinigen die 9 jaar traint EN natural is met een goed fysiek. Goed bezig!
 
Wow, lekker niveau weer jongens, keep it up en dan ga ik ook naar een ander niveau :thumbs:
 
nou ja je kan ook gewoon je bek houden als je niks nuttigs te melden hebt

Lol Mr.butthurt is boos:roflol:.

Moet je bij elke foto alleen zeggen hoe goed hij er wel niet uit ziet?
Ik geef m'n mening en zeg verder dat het een prima fysiek is alleen niet veel bijzonders na 9 jaar.
 
Lol Mr.butthurt is boos:roflol:.

Moet je bij elke foto alleen zeggen hoe goed hij er wel niet uit ziet?
Ik geef m'n mening en zeg verder dat het een prima fysiek is alleen niet veel bijzonders na 9 jaar.

Omdat ik er iets van zeg dat jij je als een mongool gedraagt ben ik butthurt? :roflol: pls
 
Back
Naar boven