AndroidHealthClinic

XX (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als jij je hoofd heen en weer schudt, ratelt het alleen een beetje of heel veel?
Want jij bent niet meer te redden, volgens mij.
 
Ben een vechter hou van bodybuilding vechtsport plus mooie vrouwen
verder ink of tats lover en weet alles van aesthetics daarom AESTHETUS
ben géén ladykiller dus dien het van mijn babbel te hebben prettig weekend

Je babbel? Je nederlands is anders niet zo best..
 
Ik hoop idd dat ie niet net zo praat als dat ie schrijft :D
foreveralone.jpg
 
Gast, praat eens normaal nederlands aub. Sommige allochtonen die weigeren om NL te leren praten nog duidelijker dan jij.
Hoe wil je zogenaamde #@&@ SUPERPRESENTATIE #@%$ geven als je minder duidelijk dan een downie praat!?
 
Mijn presentaties(veel gedaan periode 2000-2003) over voeding gezondheid kracht vd natuur etc.. waren altijd super spannend en #informatief!
Over liposuctie voor de man of vrouw kan ik ook een #superpresentatie doen mag echter géén consultaties doen bij vrouwen(alléén artsen) !!
Bij deze heeft u een sportschool tja dan kan ik een #superpresentatie aanbieden zowel in het Nederlands als in t Duits das géén probleem !!
Ga echt vertellen dat vetverwijdering alléén zin heeft bij een bepaald gewicht dan een goede styling geeft niet inzetten voor afvallen !!!!
Een rijbroek bij vrouwen kun je alléén aanvallen met liposuctie niet gaan benen trainen dan aka meer spier jojo dan nog meer rijbroek !!!!

Ik ben wel gedesinteresseerd in de rijbroek.
 
isie echt weg? :eek:

Maar ja wat moet je anders: Geen vrouw, geen werk, wie wil er nu leven / werken met zo'n mafkees
 
Ik heb zo een vermoeden dat jouw "beste" arts heeft per ongeluk 99% van jouw hersencellen weggezogen, hij dacht dat het vet was :(
Dat zou toch kunnen? Want ik zie geen andere verklaring hier voor.
 
Wah jij hebt een vrouw nodig aka vaste baan whoeha heb beste prijs beste arts(Villnow) #kennis achja;)

Weet je het verschil tussen een forum en twitter?
Je coole HASHTAGS werken hier niet en zijn zinloos :(

Ga nou maar je eigen vetwegzuigen heb nog geen ABSS gezien:D
 
gedraag je naar je leeftijd man leeghoofd.
heb in lange tijd niet zo een faalbaas gezien
 
Wil je die rotzooi ergens anders promoten aub!?
Ik snap dat jij waarschijnlijk een deel krijgt als je klanten binnensleept, maar dit is geen DutchLipoForum.
 
Je bent niet goed in je bovenkamer. Pauper met je lipo.

Werken voor je resultaat, luiwammes. En nou opge...... naar de viva en de flair
 
is dit topic nou nog niet dood
 
Back
Naar boven