MuscleMeat

De Sterkste Man van de Brabantse wal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Z'n eerste wedstrijd :roflol:

Ik had gehoord dat er een paar HG'ers meededen die 'te sterk' waren voor deze en meededen om te kunnen winnen, ik dacht dat hij er 1 van was :roflol: Dat beloofd voor de toekomst voor die jongen :thumbs:
 
Ja, mijn vriendin heeft alles gefilmd, zal de filmpjes meenemen naar de volgende training in PHD.
 
Ja, mijn vriendin heeft alles gefilmd, zal de filmpjes meenemen naar de volgende training in PHD.
Gefeliciteerd met je derde plek. Dat beloofd ook wat bij de Sterkste Hand van Nederland.

Ik had gehoord dat er een paar HG'ers meededen die 'te sterk' waren voor deze en meededen om te kunnen winnen, ik dacht dat hij er 1 van was :roflol: Dat beloofd voor de toekomst voor die jongen :thumbs:
Hij heeft ook pas 4x of zo strongman onderdelen aangeraakt.
 
Mooie prestatie mannen, was een leerzame dag voor iedereen blijkbaar. Jammer voor de zalmbeer hopelijk istie snel weer op de been.
Die Boeie3 is een groot mysterie schijnt een goede grip te hebben en ook een goede powerlifter te zijn en misschien speelt hij zelfs pokemon go...:eek:

Owh ja die kilts zien er niet uit man, als je niet weet hoe je die moet dragen draag ze dan niet.
Mijn Schotse hart huilt van binnen.....
Ja ik ben Schots... come at me bro...:D
 

Filmpje uiteindelijk toch gelukt, gaf de hele tijd foutmeldingen :P
 
ik ben uiteindelijk 8ste geworden.

10de op frame carry
3de op log met 11 reps
laatste op medley omdat ik 2 keer head first de band in dook en de duck walk verloor
2de of 3de op victory run
stones geen idee, de 120 geladen iig
 
Zoek de Dbb'ers

13726837_1061476197266786_2249586399483239832_n.jpg
 
Wat een stelletje ectos :o
 
Bulck, breng je soepskills, pretty pls
 
:roflol: :roflol: :roflol:
 
Back
Naar boven