1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

De volgende hype: Testo Sting

Discussie in 'Supplementen' gestart door Diabolic, 22 mei 2006.

Er is momenteel 1 gebruiker aanwezig in dit topic (0 leden en 1 gast).
  1. Diabolic

Diabolic Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Bron

Ik durf er nu reeds om te wedden dat dit crap is. Er wordt veel te geheimzinnig gedaan over het hoofdingrediënt en dit verhaaltje lijkt precies op alle andere die reeds de revu gepasseerd zijn.

2. JollyJumper

JollyJumper Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    5
    Geslacht:
    Man
    op die site onderaan staat er prijs: 0.00 € als je nu bestelt hoef je dus niks te betalen! :D

3. BigMaus

BigMaus Huge Freak Elite Member

Leuk Bevonden:
    124
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    110kg
    Leuk spul!!!

Wie gaat het testen?

4. gallius

gallius Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    72
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    101kg
    ze zijn anders wel eerlijk :rolleyes:

5. B.B.Junkie

B.B.Junkie Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Een abstract van avena sativa zal volgens mij wel het hoofdingredient zijn, aangezien dit zorgt voor meer "vrij" testosteron.

6. Ano_1986_0

Ano_1986_0 Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    11
    Geslacht:
    Man
    Het verhogen van Testosteron heeft GEEN ENKEL invloed op spieropbouw!

Diverse sporters (bekend met anabolica!) zijn dit product al aan het testen en vergelijken het met "Primobolan". Spiermassa, kracht, hardheid, coïtusdrift, vet verlies;

ze spreken elkaar anders wel goed tegen..

7. sport wonder

sport wonder Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    46
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    13%
    @ Ironmike68

Ik wou net precies hetzelfde quoten. Het is in mijn ogen zoizo al een tegenspraak als je meer testosteron hebt maar geen extra spieren ontwikkeld. Dan kunnen alle sporters ook gelijk stoppen met kuren want dat is waar het allemaal om gaat, meer testosteron en zo veel gemakkelijker, herstellen/groeien.

8. M@rsel

M@rsel Huge Freak

Leuk Bevonden:
    11
    Geslacht:
    Man
    Dan komt er nog eens bij dat ze het in een doosje stoppen dat ze meestal voor medicijnen ed gebruiken :rolleyes:

9. sport wonder

sport wonder Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    46
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    95kg
    Vetpercentage:
    13%
    Dat doet me dan juist weer denken aan nolvadex (das toch officieel ook een medicijn, correct me if I am wrong, ben nog niet echt thuis in de roids wereld maar ben me aan het verdiepen, mocht ik dan ooit voor de keuze te komen wel of niet te willen gaan gebruiken dan weet ik iig de voor en nadelen)

10. Buffster

Buffster Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Ik heb een gratis doosje toegestuurd gekregen en daar ga ik morgen mee beginnen, dus ben benieuwd of ik er iets van zal merken :)

11. Diabolic

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man

Ja, dat schijnt de nieuwste truc te zijn. Haalt nog meer twijfelaars en onwetenden over om het te kopen.

12. martie

martie Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Kan je in dit topic je bevindingen bijhouden? En wat doet het met je eetlust?

Let op, dit zullen zij als reden gebruiken als het niet werkt ook al eet je voldoende.

13. IKKE

IKKE Competitive Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Niet alleen de reden voor als het niet werkt..

Als mensen wel groeien komt het waarschijnlijk doordat ze beter zijn gaan eten, (semi-bulk) waardoor ze al zouden zijn aangekomen. Kunnen ze dan mooi aan het product toeschrijven

14. martie

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik vind het moeilijk om conclusies te trekken over dit product, want op hun pagina staat dat het beter is dan Tongkat Ali, of dat waar is, is een 2e, als het wel waar is dan zou het 't misschien nog wel kunnen werken want op de amerikaanse sites zijn ze wel positief over de testosteron verhogende werking van Tongkat Ali.

15. Diabolic

Leuk Bevonden:
    8
    Geslacht:
    Man
    Op dit moment hebben meerdere online-supplementenwinkels het product in huis. Bij verschillende van die onile winkels is hetzelfde verhaaltje over gebruikerservaringen te lezen:

Dit staat ook op verschillende sites:

Ik zie dit gewoon als een nieuwe verkoopsstrategie en ik moet toegeven dat die strategie goed in elkaar zit. Ik ben benieuwd naar de eerste betrouwbare gebruikerservaringen.

16. B.B.Junkie

B.B.Junkie Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    Dat het schaars te verkrijgen is is natuurlijk B.S.
    Als het zo schaarts is zijn er wel slimmeriken die die shit gaan kweken toch.
    Daarnaast lijkt het me sterk dat het moeilijk is een brandnetel te laten groeien. Ik geloof echter wel dat het iets van nut kan hebben dus ik ben benieuwd wie het gaat proberen en ons zijn bevindingen verteld.

17. BBD

BBD Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Uhm, als ze 5 jaar lang aan het experimenteren zijn geweest, was het dan niet misschien de moeite waard om er een paar bevestigende studies achteraan te gooien. (niet dat die altijd objectief zijn, maar nu staat er gewoon een verhaal dat zegt: ons product werkt, koop het!)

18. Juriaan

Juriaan Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Echt wel, iedereen die en beetje marketing op school heeft snapt natuurlijk dat dit kant en klare bullshit is :D

19. martie

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    had ik dan maar een beetje marketing op school, ik stonden hier ook niet zoveel potten.

20. skydirk

skydirk Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    286
    Geslacht:
    Man
    martie, misschien meer lezen en minder kopen. als je nog niet eens weet dat arginine een aminozuur is, waar ben je dan mee bezig. ik moet daarom geen marketingcursus gevolgd hebben. gewoon gezond verstand. en inderdaad juriaan, je moet echt naief zijn om te denken dat dit werkt.

Deel Deze Pagina