XXL Nutrition

De volgende hype: Testo Sting

Bezoekers in dit topic

Diabolic

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2005
Berichten
4.492
Waardering
7
TESTO STING (Revolutions)

Dit keer geen Tribulus of soortgelijke flauwekul!

Dit is het product waar veel (heel veel) over gesproken gaat worden...

Testo-Sting - Gestandaardiseerd voor een extract dat maar 1 bedrijf ter wereld kan maken, is dit de eerste echte Anabolic Optimzer. Namaak is zinloos, de grondstof leverancier heeft 5 jaar lang gexperimenteerd met diverse families van plantensoorten om tot het Testo-Sting complex te komen. De unieke plantensoort komt maar op 1 plek in de hele wereld voor! Wij hebben het exclusief!

In de praktijk bewezen door ervaringen en bloedwaarden-testen: Testo-sting maakt meer testosteron vrij in je lichaam voor de ontwikkeling van spierweefsel.

Het verhogen van Testosteron heeft GEEN ENKEL invloed op spieropbouw! Het gaat er om, om zoveel mogelijk testosteron "ongebonden of vrij" te maken..... En dat is nu net wat Testo-Sting doet. Het vergroot alle anabolische processen in het lichaam, veilig maar zeer effectief. Testo-Sting is zo sterk dat uit diverse testen is gebleken dat het sterker werkt dan Clomid of HCG om testosteron productie weer te activeren na een anabolica kuur!

Diverse sporters (bekend met anabolica!) zijn dit product al aan het testen en vergelijken het met "Primobolan". Spiermassa, kracht, hardheid, coïtusdrift, vet verlies; Testo-Sting doet het allemaal!

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik durf er nu reeds om te wedden dat dit crap is. Er wordt veel te geheimzinnig gedaan over het hoofdingrediënt en dit verhaaltje lijkt precies op alle andere die reeds de revu gepasseerd zijn.
 
op die site onderaan staat er prijs: 0.00 € als je nu bestelt hoef je dus niks te betalen! :D
 
Leuk spul!!!

Wie gaat het testen?
 
TESTO STING (Revolutions)

Dit keer geen Tribulus of soortgelijke flauwekul!

Dit is het product waar veel (heel veel) over gesproken gaat worden...

Testo-Sting - Gestandaardiseerd voor een extract dat maar 1 bedrijf ter wereld kan maken, is dit de eerste echte Anabolic Optimzer. Namaak is zinloos, de grondstof leverancier heeft 5 jaar lang gexperimenteerd met diverse families van plantensoorten om tot het Testo-Sting complex te komen. De unieke plantensoort komt maar op 1 plek in de hele wereld voor! Wij hebben het exclusief!

In de praktijk bewezen door ervaringen en bloedwaarden-testen: Testo-sting maakt meer testosteron vrij in je lichaam voor de ontwikkeling van spierweefsel.

Het verhogen van Testosteron heeft GEEN ENKEL invloed op spieropbouw! Het gaat er om, om zoveel mogelijk testosteron "ongebonden of vrij" te maken..... En dat is nu net wat Testo-Sting doet. Het vergroot alle anabolische processen in het lichaam, veilig maar zeer effectief. Testo-Sting is zo sterk dat uit diverse testen is gebleken dat het sterker werkt dan Clomid of HCG om testosteron productie weer te activeren na een anabolica kuur!

Diverse sporters (bekend met anabolica!) zijn dit product al aan het testen en vergelijken het met "Primobolan". Spiermassa, kracht, hardheid, coïtusdrift, vet verlies; Testo-Sting doet het allemaal!
ze zijn anders wel eerlijk :rolleyes:
 
Een abstract van avena sativa zal volgens mij wel het hoofdingredient zijn, aangezien dit zorgt voor meer "vrij" testosteron.
 
Het verhogen van Testosteron heeft GEEN ENKEL invloed op spieropbouw!


Diverse sporters (bekend met anabolica!) zijn dit product al aan het testen en vergelijken het met "Primobolan". Spiermassa, kracht, hardheid, coïtusdrift, vet verlies;


ze spreken elkaar anders wel goed tegen..
 
@ Ironmike68

Ik wou net precies hetzelfde quoten. Het is in mijn ogen zoizo al een tegenspraak als je meer testosteron hebt maar geen extra spieren ontwikkeld. Dan kunnen alle sporters ook gelijk stoppen met kuren want dat is waar het allemaal om gaat, meer testosteron en zo veel gemakkelijker, herstellen/groeien.
 
Dan komt er nog eens bij dat ze het in een doosje stoppen dat ze meestal voor medicijnen ed gebruiken :rolleyes:
 
Dat doet me dan juist weer denken aan nolvadex (das toch officieel ook een medicijn, correct me if I am wrong, ben nog niet echt thuis in de roids wereld maar ben me aan het verdiepen, mocht ik dan ooit voor de keuze te komen wel of niet te willen gaan gebruiken dan weet ik iig de voor en nadelen)
 
Ik heb een gratis doosje toegestuurd gekregen en daar ga ik morgen mee beginnen, dus ben benieuwd of ik er iets van zal merken :)
 
M@rsel zei:
Dan komt er nog eens bij dat ze het in een doosje stoppen dat ze meestal voor medicijnen ed gebruiken :rolleyes:


Ja, dat schijnt de nieuwste truc te zijn. Haalt nog meer twijfelaars en onwetenden over om het te kopen.
 
Buffster zei:
Ik heb een gratis doosje toegestuurd gekregen en daar ga ik morgen mee beginnen, dus ben benieuwd of ik er iets van zal merken :)

Kan je in dit topic je bevindingen bijhouden? En wat doet het met je eetlust?

Week 4 en verder: In week 4 draait het lichaam op volle toeren om meer spiermassa aan te zetten. Het is nu van zeer groot belang dat er voldoende calorieën en eiwitten gegeten worden. Anders is het lichaam niet in staat om optimaal te kunnen groeien.

Let op, dit zullen zij als reden gebruiken als het niet werkt ook al eet je voldoende.
 
Niet alleen de reden voor als het niet werkt..

Als mensen wel groeien komt het waarschijnlijk doordat ze beter zijn gaan eten, (semi-bulk) waardoor ze al zouden zijn aangekomen. Kunnen ze dan mooi aan het product toeschrijven
 
IKKE zei:
Niet alleen de reden voor als het niet werkt..

Als mensen wel groeien komt het waarschijnlijk doordat ze beter zijn gaan eten, (semi-bulk) waardoor ze al zouden zijn aangekomen. Kunnen ze dan mooi aan het product toeschrijven

Ik vind het moeilijk om conclusies te trekken over dit product, want op hun pagina staat dat het beter is dan Tongkat Ali, of dat waar is, is een 2e, als het wel waar is dan zou het 't misschien nog wel kunnen werken want op de amerikaanse sites zijn ze wel positief over de testosteron verhogende werking van Tongkat Ali.
 
Op dit moment hebben meerdere online-supplementenwinkels het product in huis. Bij verschillende van die onile winkels is hetzelfde verhaaltje over gebruikerservaringen te lezen:

Gebruikerservaring:
Na enkele dagen kregen alle gebruikers een aanzienlijke toename van coïtusdrift en een kleine toename van spierkracht. Na 2 weken kregen de gebruikers een betere pomp tijdens de training, konden ze met meer agressie en intensiteit trainen en begonnen hun spieren er “voller en dikker” te worden. Dit is een zeer duidelijk teken dat het lichaam in een anabolische fase komt. Alle testosteron-boosters stimuleren vaak je libido. De “anabolische pomp” is pas echt de graadmeter dat het lichaam in een optimale anabolische fase komt. Vanaf week 2 kan er dus extra gegeten en getraind worden om nog meer spiermassa op te bouwen. Na 3 weken is het lichaam helemaal in een anabolische staat.
Gebruikers voelen en zien echt dat ze spiermassa aan het opbouwen zijn. Alle gebruikers geven zeer duidelijk aan dat men echt “voelt” dat ze iets gebruiken. Alle testpersonen hadden na 4 weken een aanzienlijke hoeveelheid extra spiermassa opgebouwd. Het gevoel dat na enkele weken van suppletie ontstond, werd meer dan eens beschreven als een verslavende ervaring dat je het gevoel gaf net een geweldige training achter de rug te hebben.

Dit staat ook op verschillende sites:

BESCHIKBAARHEID

Doordat de grondstoffen van Testo-Sting™ zo exclusief zijn, was er tot voor kort slechts een zeer kleine voorraad. Door een nieuwe productie techniek kan Testo-Sting™ nu eindelijk voor iedereen beschikbaar worden gemaakt. Het aanbod zal zeker door de verwachte explosieve vraag naar dit product schaars blijven, waardoor er niet met zekerheid gezegd kan worden dat Testo-Sting™ voordurend verkrijgbaar is. Wacht dus niet te lang!

Ik zie dit gewoon als een nieuwe verkoopsstrategie en ik moet toegeven dat die strategie goed in elkaar zit. Ik ben benieuwd naar de eerste betrouwbare gebruikerservaringen.
 
Dat het schaars te verkrijgen is is natuurlijk B.S.
Als het zo schaarts is zijn er wel slimmeriken die die shit gaan kweken toch.
Daarnaast lijkt het me sterk dat het moeilijk is een brandnetel te laten groeien. Ik geloof echter wel dat het iets van nut kan hebben dus ik ben benieuwd wie het gaat proberen en ons zijn bevindingen verteld.
 
Uhm, als ze 5 jaar lang aan het experimenteren zijn geweest, was het dan niet misschien de moeite waard om er een paar bevestigende studies achteraan te gooien. (niet dat die altijd objectief zijn, maar nu staat er gewoon een verhaal dat zegt: ons product werkt, koop het!)
 
Diabolic zei:
Op dit moment hebben meerdere online-supplementenwinkels het product in huis. Bij verschillende van die onile winkels is hetzelfde verhaaltje over gebruikerservaringen te lezen:



Dit staat ook op verschillende sites:



Ik zie dit gewoon als een nieuwe verkoopsstrategie en ik moet toegeven dat die strategie goed in elkaar zit. Ik ben benieuwd naar de eerste betrouwbare gebruikerservaringen.

Echt wel, iedereen die en beetje marketing op school heeft snapt natuurlijk dat dit kant en klare bullshit is :D
 
Juriaan zei:
Echt wel, iedereen die en beetje marketing op school heeft snapt natuurlijk dat dit kant en klare bullshit is :D

had ik dan maar een beetje marketing op school, ik stonden hier ook niet zoveel potten.
 
martie, misschien meer lezen en minder kopen. als je nog niet eens weet dat arginine een aminozuur is, waar ben je dan mee bezig. ik moet daarom geen marketingcursus gevolgd hebben. gewoon gezond verstand. en inderdaad juriaan, je moet echt naief zijn om te denken dat dit werkt.
 
Back
Naar boven