MuscleMeat

De winter

Wat vind je van de winter?


  • Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

bascross

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2005
Berichten
18.072
Waardering
2.878
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Ik merk dat ik de laatste jaren een steeds grotere hekel aan de winter krijg. Het is koud, donker, saai en gewoonweg kut. In de zomer heb ik altijd van alles te doen, maar in de winter verveel ik mij al snel, vooral in de avond.

Wat vinden jullie van de winter?
 
Het is niet eens echt koud meer in de winter de laatste jaren.
 
Heerlijk.
Tenminste niet zweten 24/7.
 
Het is niet eens echt koud meer in de winter de laatste jaren.
n98F1M8.gif


Minder dan 10 graden is koud imo.
 
+ aangenamere temperatuur, minder zweten.
- vrouwen hebben meer kleren aan

ach wat maakt het mij ook uit, ik kom toch niet buiten
 
Zonnetje, wind uit het Oosten en mooi ijsvloertje. Gezond weer en kunnen schaatsen. Dan is winter wel fijn.
 
Ik heb hetzelfde gevoel als TS bij de winter, donkere "koude" dagen, bah
 
In de winter slaap ik veel lekkerder in mijn warme bedje dan in de zomer. :zzz:
 
Bezien vanuit ons dualistische bestaans-perspectief ben ik zéér blij met de winter, omdat dit jaargetijde het mij mogelijk maakt weer echt te verlangen naar de lente en zomer.

Op een gelijksoortige wijze ben ik ook zeer content met DBB, omdat deze virtuele gemeenplaats -met o.a. dit soort online onnozel geneuzel- mij steeds opnieuw ten volle doet beseffen dat er daarbuiten nog een veel interessantere 'echte' wereld bestaat.
 
Bezien vanuit ons dualistische bestaans-perspectief ben ik zéér blij met de winter, omdat dit jaargetijde het mij mogelijk maakt weer echt te verlangen naar de lente en zomer.

Op een gelijksoortige wijze ben ik ook zeer content met DBB, omdat deze virtuele gemeenplaats -met o.a. dit soort online onnozel geneuzel- mij steeds opnieuw ten volle doet beseffen dat er daarbuiten nog een veel interessantere 'echte' wereld bestaat.

Wordt je dan ook graag in elkaar geramd om meer te kunnen genieten van dagen zonder fysieke mishandelingen?
 
Wordt je dan ook graag in elkaar geramd om meer te kunnen genieten van dagen zonder fysieke mishandelingen?

Inderdaad, wat fysieke ontbering zo nu en dan kan in dat opzicht geen kwaad.

 
Haat/ liefde. Leuk als er mooie sneeuw ligt, droog is en er geschaatst kan worden. Bagger als dezelfde sneeuw prut wordt, het gaat regenen en je nauwelijks de weg op kunt. Wel leuke herinneringen aan de jaren '80- '90 toen het meer winter was. Jaargetijden zijn mooi, maar ze vervagen steeds meer.
 
Te weinig rokjes op het werk en in de stad.

Te veel aandacht voor mannen met baarden deze maand...
 
[Link niet meer beschikbaar]

De baard raakt uit de mode en is lang niet altijd zo praktisch, stoer en sexy als van te voren gedacht. Een gladgeschoren gezicht wordt juist weer als aantrekkelijker beoordeeld, zo blijkt uit een recente studie. De baardentrend is dan ook over zijn hoogtepunt heen. Zeker bij de hippe mensen zal de baard het komend jaar plaats maken voor een nieuwe look.

Hoe baard verwijderen
Je baard verwijderen is stukken makkelijker dan je denkt. Voor het scheren knip je alle haartjes kort, dan kun je met een schaar, tondeuse of baardtrimmer doen. Voor het beste resultaat zorg je er voor dat de haren niet langer zijn dan korte stoppels van enkele mm lang. Neem nu een korte warme douche of leg een natte warme handdoek enkele minuten op je gezicht. Door het water worden de haartjes week. Breng scheerschuim aan op je gezicht en pak een nieuw en scherp scheermesje en begin je met scheren.
 
Te weinig rokjes op het werk en in de stad.

Te veel aandacht voor mannen met baarden deze maand...

laat er dan ook een staan ipv je te wentelen in zelfmedelijden :p :D
 
  • Like
Waarderingen: 040B
[Link niet meer beschikbaar]

De baard raakt uit de mode en is lang niet altijd zo praktisch, stoer en sexy als van te voren gedacht. Een gladgeschoren gezicht wordt juist weer als aantrekkelijker beoordeeld, zo blijkt uit een recente studie. De baardentrend is dan ook over zijn hoogtepunt heen.
Vertel dat aan sinterklaas, de kerstman, en Sanca Saxon!


Ik voel toch nog een vrijdagmiddag rel aankomen.... :D
 
Back
Naar boven