AndroidHealthClinic

De winter (1 bezoeker)

Wat vind je van de winter?


  • Totaal stemmers
    30

Bezoekers in dit topic

Een echte winter is toch al even geleden vind ik.
 
Een echte winter is toch al even geleden vind ik.

2010 was het nog een witte kerst en januari/februari 2012 heb ik nog flink geschaatst op natuurijs, dus voor Nederlandse begrippen zeker niet slecht!
 
Is al 5 jaar zurück. Vorig jaar december kwamen hier de narcissen al uit.
 
Vind het prima allemaal. Het scheelt ook weer wat ongelukken en verkeersdoden.

2010 was het nog een witte kerst en januari/februari 2012 heb ik nog flink geschaatst op natuurijs, dus voor Nederlandse begrippen zeker niet slecht!

En 2013 begon het hier pas in februari/maart te sneeuwen. :gek:
 
Vind het prima allemaal. Het scheelt ook weer wat ongelukken en verkeersdoden.

In de zomer zijn de wegen gevaarlijker en vallen er meer verkeersdoden dan in de winter. Heeft te maken met irritatie, zonlicht, alcohol en bronstig gedrag in de auto. In de winter is het daar te koud voor.
 
Ik ben altijd bronstig vriend. :eyebrow:
 
  • Like
Waarderingen: mat
In de zomer zijn de wegen gevaarlijker en vallen er meer verkeersdoden dan in de winter. Heeft te maken met irritatie, zonlicht, alcohol en bronstig gedrag in de auto. In de winter is het daar te koud voor.

Alleen mietjes laten hun gedrag beinvloeden door de seizoenen. FAGSSSSS !!!!!!!!
 
Winter was leuk toen het nog sneeuwde en je kon schaatsen.
Tegenwoordig is het alleen nog grijs regenachtig kutweer 3 maanden lang.
 
De winter heeft zo haar charme. Waar ik niet tegen kan zijn de warme dagen, bij 25+ is het voor mij te warm en begin ik te zweten. Hier ben ik van verlost. Daar waar iedereen zit te zaniken dat het koud is en snel donker vind ik dit heerlijk, minder sociale verplichtingen waar ik een hekel aan heb. Ook krijg ik in April min of meer het verplichte gevoel dit leuk te moeten vinden en blij te zijn met het zonnetje, want iedereen is opeens zo overdreven happy terwijl ik dit totaal niet ervaar.
 
De winter heeft zo haar charme. Waar ik niet tegen kan zijn de warme dagen, bij 25+ is het voor mij te warm en begin ik te zweten. Hier ben ik van verlost. Daar waar iedereen zit te zaniken dat het koud is en snel donker vind ik dit heerlijk, minder sociale verplichtingen waar ik een hekel aan heb. Ook krijg ik in April min of meer het verplichte gevoel dit leuk te moeten vinden en blij te zijn met het zonnetje, want iedereen is opeens zo overdreven happy terwijl ik dit totaal niet ervaar.

De winter leuk vinden omdat je minder sociale verplichtingen hebt. Fuck sociale VERPLICHTINGEN!!!! :D
 
Back
Naar boven