Fitness Seller

Diesel Test - Get Diesel Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Increase Total testosteron
-Increase Free testosteron
-Increase Libido (coïtus drive)
-Increase Erection Hardness and Frequency
-Decrease Bad Estrogen
-Increased Muscle Hardness
-Decrease Cortisol (stress hormone)
-Increase Mood
-Increase Motivation
-Increase Drive
-Increase Training Intensity
-Increase Nitric Oxide
-Improved Muscle to Fat Ratio
-Less Fat in Mid-Section
-Increased Strength/Power
-Increased Endurance
-Faster Recovery
-More Endurance
-Faster Lean Muscle Mass Gains
-Increased Mental Clarity
-Reduced Stress
-Increased Response to StimulantsVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 22 DagenHoe is de smaak van dit supplement? Pillen. dus perfectWelke dosis heb je gebruikt? 6x perdagWaar heb je het supplement gekocht? nutraplanet.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? snel voor amerikaWat heb je voor dit supplement betaald? $74,95- voor 2 potjes..Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. 1st Booster die mij mij heeft gewerkt...Mijn review:
Dit Supplement doet wat het zegt.. Dit is de 1ste Booster die ik echt voelde werken.. ik heb PR na PR verbroken, N.O. pumps... goed humeur, goede drive, Xtreme libido.. echt xtreem erg. A.S.P. (Altijd Stijve Piemel) Ik ben droger geworden... 0.6% in vet gedaald.. en het zelfde gewicht behouden... armen zijn gegroeid.. ja wat will je nog meer.... eigenlijk niks...

Ik wil eigenlijk 1 ding minder...

je betaalt bij nutraplanet voor een los potje $40,- daar doe je hooguit 25 dagen mee ofzo... als je dan een 2e potje hebt, heb je geen laad fase meer, de dosering komt uiteindelijk op 6 pillen perdag... dus dan doe je maar 18 tot 20 dagen met zon potje... dat is wel heel erg duur...

Als je goed op Drive reageerd zou ik daar voor blijven gaan. is een stukkie goedkoper, maar ik reageerde nietzo geweldig op drive... nou en hier ckers wel op... Ik ben blij dat ik 2 potten heb en ga het vast wel vaker gebruiken maar de prijs mag van mij omlaag...

als er vragen zijn,... stel ze maar...

DIESEL_TEST_HARDCORE_gif.gif
 
elke dag aan je derde been trekken, 3x per dag en 7 dagen per week verhoogt de vasculariteit, intensiteit en tevens grootte van je penis. Daarnaast heeft het een gunstige uitwerking op je spier-massa. Vooral de rechterzijde van het lichaam is met 70% gegroeid van de test-personen, die mededen aan het onderzoek. de overige 30% behaalde minder resultaat. Hoewel studie dit niet aantoond, kan het te maken hebben gehad dat deze personen linkshandig waren...

Dat heeft belgisch Onder Zoek aangetoond. (hehe)

;)
 
iemand ervaring met ready 4 war caps van diesel?
 
ja ikke... maar is illegaal hier in NL... zit yohimbe in... ik reageer niet op RPM, No Shotgun of N.O. Xplode, maar reageerde best lkkr op R4W. binnekort komt JP8 uit... volgens chuck diesel geeft dit t zelfde effect als r4w alleen dan ist legaal hier. neem jp8 voor de training en nos ether na de training.
 
jaja daar ben ik weer.. interessant suppie :D
 
ja ikke... maar is illegaal hier in NL... zit yohimbe in... ik reageer niet op RPM, No Shotgun of N.O. Xplode, maar reageerde best lkkr op R4W. binnekort komt JP8 uit... volgens chuck diesel geeft dit t zelfde effect als r4w alleen dan ist legaal hier. neem jp8 voor de training en nos ether na de training.

En Ergolean AMP dan?
 
Ergolean AMP nooit geprobeert. zat ook een ander stimulerend middel in naast de caffeine toch???
 
Is er nou echt geen testo booster die werkt? :S
 
Als ik zeg:

- Cellmass
- No xplode
- 100% ON whey

welke test-booster gaat hier het beste bij? Libido mag ook best omhoog ;-)
daarom dacht ik dat deze best gunstig is.

Maar ik pis me al een kilo lichter door no xplode en cellmass, en ik las nu in deze topic dat je er gigantisch van moet zeiken. dus dan kan ik om het half uur pissen! En bruine pis, hmm. Da's nie lauw...en nie leuk...

Daarnaast wil ik geen problemen met nieren/lever. Want al dat water, crea en noXplode doet al zijn vraag ernaar.

Iemand met degelijke ervaring???

thanx! :eek:
 
RENEE kan ik ook gewoon er de now liver detoxifier & regenarator bijnemem want zit nl in mijn nakuur, of gaat dit de werking van de diesel test wat tegenhouden?
 
Geen duidelijke info. Ga even een nieuwe topic openen
 
Ergolean AMP nooit geprobeert. zat ook een ander stimulerend middel in naast de caffeine toch???

Ja heb ik ook ergens gelezen...maar de afbeelding op het potje leek meer op de V2...Laten we het op de geranium olie houden die zo goed werkt! ;-)
 
was van plan dit te bestellen, mja nee, doe maar niet :P

neem wel een ander pre-workout produkt, NO-Xplode bijv.
 
Als ik zeg:

- Cellmass
- No xplode
- 100% ON whey

welke test-booster gaat hier het beste bij? Libido mag ook best omhoog ;-)
daarom dacht ik dat deze best gunstig is.

Maar ik pis me al een kilo lichter door no xplode en cellmass, en ik las nu in deze topic dat je er gigantisch van moet zeiken. dus dan kan ik om het half uur pissen! En bruine pis, hmm. Da's nie lauw...en nie leuk...

Daarnaast wil ik geen problemen met nieren/lever. Want al dat water, crea en noXplode doet al zijn vraag ernaar.

Iemand met degelijke ervaring???

thanx! :eek:

je bedoelt dat het slecht is voor je nieren/lever als je naast je crea en noxplode ook nog eens dieseltest erbij gaat hebben?

je moet denk ik ook niet diesel test er nog eens erbij nemen nee als je dat bedoelt...
dan zou ik als ik jouw was de no xplode wegdoen..
 
waar ik trouwen niet snap:

onderaan staat hoe je de kuur moet afbouwen
XXL no nonsense nutrition

Voor gebruik als PCT :
Neem de laatste 5 dagen van de kuur 3 tabletten verspreid over de dag.
okee dat snap ik nog... maar dan staat eronder


Neem na de kuur 6 tabletten per dag gedurende ca 30 dagen. En ervaar hoe snel je libido en eigen testosteron aanmaak hersteld.

eerst moet ik afbouwen, 3 tabletten verspreid over de dag en dat 5 dagen lang, en daarna moet ik 30 dagen lang 6 tabletten per dag innemen???


ik snap er de balle van, hoe moet ik die kuur nou gaan afsluiten in godsnaam???
 
waar ik trouwen niet snap:

onderaan staat hoe je de kuur moet afbouwen
XXL no nonsense nutrition


okee dat snap ik nog... maar dan staat eronder




eerst moet ik afbouwen, 3 tabletten verspreid over de dag en dat 5 dagen lang, en daarna moet ik 30 dagen lang 6 tabletten per dag innemen???


ik snap er de balle van, hoe moet ik die kuur nou gaan afsluiten in godsnaam???


Mhahha, je begrijpt het idd verkeerd. ""Neem de laatste 5 dagen van de kuur 3 tabletten verspreid over de dag"". Dit wil zeggen BV de laatse 5 dagen van je dianbol of andere aas kuurtje en daarna verhoog je de dosering.
 

het verhoogt je testeronen level, als je stopt, word het dan weer als voorheen?

daarbij geen zin om hele dag met erectie te lopen

+ dat er mense zijn die er niet op reageren maar wel meer acne krijge.. ook geen zin in dus
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het spul ook, nu ben ik aan week 4 begonnen, maar ik merk er niks van.
Mijn libido gaat overigens ook niet omhoog, ik krijg er alleen maar meer acne van :(

Ik ben er nu defintief uit dat alleen creatine supps en eiwit supps werken. De rest is zonde van je geld, echt echt echt.
 
Ben ook aan de get diesel hardcore... maar voorlopig niets... had ik eigenlijk anders kunnen verwachten???

Vanaf nu enkel nog de whey/crea/N.O ala supercharge/ superpump / no explode
de rest van de rommel mogen ze houden.
 
Back
Naar boven