MuscleMeat

Diesel Test - Get Diesel Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Increase Total testosteron
-Increase Free testosteron
-Increase Libido (coïtus drive)
-Increase Erection Hardness and Frequency
-Decrease Bad Estrogen
-Increased Muscle Hardness
-Decrease Cortisol (stress hormone)
-Increase Mood
-Increase Motivation
-Increase Drive
-Increase Training Intensity
-Increase Nitric Oxide
-Improved Muscle to Fat Ratio
-Less Fat in Mid-Section
-Increased Strength/Power
-Increased Endurance
-Faster Recovery
-More Endurance
-Faster Lean Muscle Mass Gains
-Increased Mental Clarity
-Reduced Stress
-Increased Response to StimulantsVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 22 DagenHoe is de smaak van dit supplement? Pillen. dus perfectWelke dosis heb je gebruikt? 6x perdagWaar heb je het supplement gekocht? nutraplanet.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? snel voor amerikaWat heb je voor dit supplement betaald? $74,95- voor 2 potjes..Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. 1st Booster die mij mij heeft gewerkt...Mijn review:
Dit Supplement doet wat het zegt.. Dit is de 1ste Booster die ik echt voelde werken.. ik heb PR na PR verbroken, N.O. pumps... goed humeur, goede drive, Xtreme libido.. echt xtreem erg. A.S.P. (Altijd Stijve Piemel) Ik ben droger geworden... 0.6% in vet gedaald.. en het zelfde gewicht behouden... armen zijn gegroeid.. ja wat will je nog meer.... eigenlijk niks...

Ik wil eigenlijk 1 ding minder...

je betaalt bij nutraplanet voor een los potje $40,- daar doe je hooguit 25 dagen mee ofzo... als je dan een 2e potje hebt, heb je geen laad fase meer, de dosering komt uiteindelijk op 6 pillen perdag... dus dan doe je maar 18 tot 20 dagen met zon potje... dat is wel heel erg duur...

Als je goed op Drive reageerd zou ik daar voor blijven gaan. is een stukkie goedkoper, maar ik reageerde nietzo geweldig op drive... nou en hier ckers wel op... Ik ben blij dat ik 2 potten heb en ga het vast wel vaker gebruiken maar de prijs mag van mij omlaag...

als er vragen zijn,... stel ze maar...

DIESEL_TEST_HARDCORE_gif.gif
 
Was mn eerste kuur en nakuur, dus durf niet te zeggen dat het van de DTH komt, maar ik ben zeker goed hersteld. Ook een opleving van mn libido zelfs, al is die geen enkele keer slecht geweest
 
Je wordt er wel goed geil van in ieder geval, denk ook wel geschikt als nakuur voor libido.
 
Je wordt er wel goed geil van in ieder geval, denk ook wel geschikt als nakuur voor libido.

Zeker geschikt als nakuur. Laag libido is 1 van de vervelendste bijwerkeningen na een kuur, lijkt mij ;)
 
Is al een wat ouder topic, vandaar :p

Test Hardcore is inderdaad een goede testo booster. na een kuur merk je zeker het verschil tussen wel of geen Test Hardcore. NOS Ether / Ether tabs zijn zeker ook een aanrader!

Lekkere weekaanbieding :bierbang:
haahha oh **** had niet naar de datum gekeken, straks bestellen dan maar, maar welke is beter diesel of nos ?
 
haahha oh **** had niet naar de datum gekeken, straks bestellen dan maar, maar welke is beter diesel of nos ?

NOS Ether is de beste, Ether tabs zijn natuurlijk ook goed.

Een testo booster (test hardcore, test 2010) moet je imo alleen gebruiken na een anabolenkuur of als je al wat ouder bent. En je eigen testo aanmaak dus minder wordt.

Als je het helemaal goed wil doen neem je JP8 voor de training en NOS Ether direct na de training met wat Dextro Juice. Ga je zeker op knallen!
 
NOS Ether is de beste, Ether tabs zijn natuurlijk ook goed.

Een testo booster (test hardcore, test 2010) moet je imo alleen gebruiken na een anabolenkuur of als je al wat ouder bent. En je eigen testo aanmaak dus minder wordt.

Als je het helemaal goed wil doen neem je JP8 voor de training en NOS Ether direct na de training met wat Dextro Juice. Ga je zeker op knallen!
oke bedankt, zal dan maar gaan voor nos en jp
 
Bevalt JP8 een beetje? Zit te twijfelen om hem wel of niet te bestellen...
 
Bevalt JP8 een beetje? Zit te twijfelen om hem wel of niet te bestellen...

JP8 is de goorste smaak ooit en de werking neemt af na een paar trainingen. Dus ofwel meer schepjes naar binnen kappen ofwel gewoon een andere pre-workout kiezen. Van JP8 krijg je spijt.
 
JP8 was echt het goorste wat ik wat supplementen betreft naar binnen heb gegoten, en het werkte ook nog niet bij mij.
 
Back
Naar boven