AndroidHealthClinic

Gesloten DiSTuRBeD's stop failing, start shredding logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

DiSTuRBeD

Natural Fatty
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
14 jan 2004
Berichten
4.031
Waardering
485
Lengte
1m77
Massa
99kg
Vetpercentage
25%
Dit is de laatste log die ik open.
I repeat: dit is de laatste log die ik open.

Kan hier een hele voorgeschiedenis gaan posten, maar dat is toch niet interessant, dus dat sla ik dan ff over ...
Misschien komt die info er later nog wel op

Momenteel op "diet break" alhoewel het meer op een dirty bulk lijkt ...
Stats: 34 jaar (binnen een maand)
1m77
September 2015: 82 kg, kwam toen van 92 kg op 6 maanden tijd ongeveer, carb nite solution gevolgd (foto, zie profiel)
Nu: +- 94-95 kg terug
Vetpercentage: te hoog voor mijn huidplooimetertje ...
SQ: 3x6 100kg
BP: 3x6 90 kg
DL: 3x6 125 kg
MP: 3x6 60 kg (and proud of it)

Woon in BE dus natural en daardoor is er dus ook minder mogelijk, lijkt mij ...

Heb mijn eigen klein home gym, waar ik, mijn vriendin, mijn buurmannen en soms ook -vrouwen, en collega's soms in meetrainen.
Zittend werk.

Doel: shredded zijn tegen maart 2017 (wss reis Mexico)
Deze reis hebben we in 2010 al eens geboekt en geannuleerd wegens aankoop huis en nu hebben we beslist dit toch te doen omdat als we het nu niet doen, het er toch niet meer van zal komen.
Zal er ook vanaf hangen hoe vlug de vriendin nieuw werk heeft, want ze heeft na 9 jaar haar ontslag gegeven.

Aan't twijfelen om het zelf allemaal nog eens uit te proberen of begeleiding via hassogym.be ofzo te vragen.

To do this week:
1) Carb Backloading pdf nog eens lezen (sta eigenlijk te vet voor carb backloading, maar carb nite solution... de bloemkool/broccoli ben ik eigenlijk wel beu gegeten)
2) onderhoud berekenen
3) voedingsschema's maken voor iets meer kcal dan dat onderhoud
4) nieuwe "before" foto's maken, lichaamsafmetingen nemen (zondag)

To do next week:
1) beginnen met dat voedingsschema
2) een maandje mijn gewicht monitoren
3) ik heb meestal max-ot (high intensity) getraind, wil nu 8 weken high volume (10x10 bvb) afwisselen met 8 weken high intensity, moet daar ook nog trainingsschema's voor maken (3 dagen per week)
4) om 23u ten laatste gaan slapen ! Ben een nachtraaf en moet er noodgedwongen om 5u30 uit... soms game/dbb forum ik tot 1, 2u 's nachts en heb dan maar 4-5u geslapen. Wordt nog het moeilijkste punt om te veranderen.
5) drink more water
 
Training vandaag: max-ot schouders

Standing Military Press
warming up
12x 30 kg
10x 30 kg
6x 40 kg
3x 50 kg
1x 60 kg
work sets
3x6 62,5 kg

Side Lateral db raises:
3x6 13,3 kg

Rear lateral db raises:
3x6 12,2 kg

Barbell wrist curls:
3x8 35 kg


Schouders doen bij mij altijd ZO'N pijn tijdens het trainen, enige spiergroep waarbij ik dat heb...
Zelfs een fles water oppakken om te drinken is dan AUCH
Nog iemand dit?

Vriendin wilt vanaf volgende week al 3x pw high volume doen (ipv nu 5x pw high intensity (max-ot))
moet het nog even bekijken...
 
Training vandaag: max-ot rug
warming up
12x 60 kg
10x 60 kg
6x 80 kg
3x 100 kg
1x 110 kg
work sets
6x 125 kg
6x 125 kg
5x 130 kg

Barbell Rows (pendlay)
warming up
12x 30 kg
10x 30 kg
6x 40 kg
3x 50 kg
1x 60 kg
work sets
6x 72,5 kg
6x 72,5 kg
6x 72,5 kg

Seated Cable Rows
6x 65 kg
6x 65 kg
6x 67,5 kg

Pull Ups
3x6 BW (95 kg)
 
Yeah buddy, first in. Beetje in hetzelfde schuitje... ook weer wat te veel aangekomen. Ik was de 5x5 moe dus nu aan de 531

Good luck, may the shredding be real
 
Nou vooruit. Ik ben benieuwd
 
Vrijdag nog biceps en triceps getraind Max-OT stijl.
BB Curls
Warming Up
12x 20 kg
10x 20 kg
6x 25 kg
3x 30 kg
1x 31,25 kg
Work Sets:
6x 32,5 kg
6x 32,5 kg
6x 32,5 kg

DB Hammer Curls
3x6 16,6 kg

Kneeling Cable Curls
2x6 25kg

Skull Crushers:
Warming Up
12x 17,5
6x 27,5
3x 37,5
Work Sets
3x6 47,5 kg

Tricep Push Downs
3x6 65 kg

Vanaf morgen probeer ik eens 8 weken German Volume Training.
Dat zal +- 50% van deze gewichten worden, maar goed, zo zwaar mogelijk is dan ook niet meer het doel.

Voedingsschema ben ik niet aan toe geraakt, dus volgende week nog ff alles eten wat ik tegenkom :D
 
Laatst bewerkt:
Woon in BE dus natural en daardoor is er dus ook minder mogelijk, lijkt mij ...

Heb mijn eigen klein home gym, waar ik, mijn vriendin, mijn buurmannen en soms ook -vrouwen, en collega's soms in meetrainen.
Zittend werk.

Sorry voor de korte off topic: waarom is het zo dat je natural bent omdat je in België woont? Ik begrijp dat als je naar gym gaat, er regelmatig controles kunnen zijn en de boetes behoorlijk zijn. Maar als je een eigen home gym hebt is er toch geen risico?

Ik zeg niet dat je per se moet gaan kuren natuurlijk, maar als je het echt zou willen begrijp ik niet waarom je het niet zou doen :)
 
Klopt, strikt genomen zou het wel kunnen.
Maar ken er te weinig van en heb er ook geen behoefte aan.
 
Training vandaag: max-ot schouders
Schouders doen bij mij altijd ZO'N pijn tijdens het trainen, enige spiergroep waarbij ik dat heb...
Zelfs een fles water oppakken om te drinken is dan AUCH
Nog iemand dit?
.
Bij mij is het juist andersom, ik voel echt amper een stekende pijn bij men schouders, enkel als ik side raises doe dan brande ze wel, maar niet dat ik men flesje niet meer omhoog krijg.
 
Training vandaag, German Volume Training 10x10, iets helemaal anders dan wat ik altijd al gedaan heb.
Bedoeling is dat ik 8 weken High Volume met 8 weken High Intensity zal afwisselen. 3x per week.
Heb vooral altijd 5x pw Max-OT gedaan, dus dit is eens iets volledig anders...
Doe de oef op 50% van mijn 3x6 max

DB Bench Press
10x10 13,3 kg

BB Row
10x10 40 kg

40 min getraind (2 personen)
 
Zo veel setjes en dan nog met 2 man in 40min klaar, das een serieus tempo dan!

Beviel het wel?
 
Constant afwisselen, meer rust was nog niet nodig.
Het is eens iets anders, ga proberen elke week iets te verhogen in kg's en dan zal het ook wel langer gaan duren.
Geen last van verzuring, wat ik wel verwacht had, en ook geen mega "pomp" maar gewicht zal daar misschien nog te licht voor zijn.
 
Training vandaag 19u

BB Squat
10x10 50 kg

Calve Raises
3x15 50 kg

Hanging Leg Raises
3x15 was het plan, maar dat is toch wat minder geworden en uiteindelijk zijn het hanging knee raises geworden ... :)

Denk dat ik de buikspieren morgen wel zal voelen.

1u getraind ongeveer

Morgen een dagje verlof, dan kom ik wat kcal opdoen in Utrecht of in't Keukenhof.
 
Training vandaag 19u

BB Squat
10x10 50 kg

Calve Raises
3x15 50 kg

Hanging Leg Raises
3x15 was het plan, maar dat is toch wat minder geworden en uiteindelijk zijn het hanging knee raises geworden ... :)

Denk dat ik de buikspieren morgen wel zal voelen.

1u getraind ongeveer

Morgen een dagje verlof, dan kom ik wat kcal opdoen in Utrecht of in't Keukenhof.
Lekkere training.

Herken t van de leg raises, was bij mij ook snel een nope! Knee raises it is! Nu 2x in de week 5x10herh opbouwen naar 5x20, en dan ab wheel, en dan poging 2 op de leg raises!

Spierpijn in de buikspieren heb ik gelukkig niet zo vaak... waarschijnlijk omdat ze errug veilig ingepakt zitten! Lol
 
Gisteren is het 't Keukenhof geworden, de vriendin is ergens onderweg nog flauwgevallen op een parking omdat ze een focaccia broodje in een tankstation gegeten had en heel erge buikkrampen ervan kreeg.
Daarna nog even doorgereden naar Scheveningen

Training vandaag:

Seated DB Shoulder Press:
10x10 11,1 kg

BB Bicep Curls
3x15 20 kg

Cable Tricep Push Downs
3x15 15 kg

Bicep curls deed wel pijn... normaal doe ik 3x6 met 40 kg ofzo, maar 3x15 viel toch een beetje tegen :)
 
Na lange tijd afwezigheid ( > 6 maanden ) wegens rugpijn traint mijn andere buurman ook terug mee.
Hij heeft injecties in zijn rug gekregen en binnenkort gaan ze nog zenuwen doorbranden... klinkt allemaal niet zo gezellig...
Gelukkig trainen we high volume (pussy weights) dus kan hij direct mee volgen.

Training vandaag:

DB Bench Press
10x10 14,4 kg

BB Row
10x10 42,5 kg

Niets bijzonders, slowly & steadily going up

Ff te druk gehad met herfinanciering van mijn hypotheek waardoor ik +- 75k zal uitsparen, dus dat was even belangrijker dan een voedingsschema opstellen :)
Volgende week heb ik ook nog drie dagen opleiding waar ze een héél goed restaurant hebben, dus het zal tot 9 mei uitgesteld worden denk ik.
 
Na lange tijd afwezigheid ( > 6 maanden ) wegens rugpijn traint mijn andere buurman ook terug mee.
Hij heeft injecties in zijn rug gekregen en binnenkort gaan ze nog zenuwen doorbranden... klinkt allemaal niet zo gezellig...
Gelukkig trainen we high volume (pussy weights) dus kan hij direct mee volgen.

Training vandaag:

DB Bench Press
10x10 14,4 kg

BB Row
10x10 42,5 kg

Niets bijzonders, slowly & steadily going up

Ff te druk gehad met herfinanciering van mijn hypotheek waardoor ik +- 75k zal uitsparen, dus dat was even belangrijker dan een voedingsschema opstellen :)
Volgende week heb ik ook nog drie dagen opleiding waar ze een héél goed restaurant hebben, dus het zal tot 9 mei uitgesteld worden denk ik.

No offence en bedoel het goed:

Maaaarrrr... wanneer stop je met het verzinnen van smoesjes en ga je gvd gewoon beginnen. Moet iemand je een schop onder je reet geven? Voedingsschema is zo gemaakt. Hoe graag wil je het? Maak verdomme een schema en houd in gedachten: als ik dit eet als een robot krijg ik resultaat x en zie ik er in de zomer uit. Enige wat je hoeft doen is je ballen bij elkaar rapen en van de rotzooi afblijven. Geen smoesjes en gwn even leven als een robot, of zo eerlijk zijn dat je het er niet voor over hebt.
 
No offence taken

Mijn doel is niet deze zomer, maar ergens eind maart 2017.

Na heel lange tijd op 2000 kcal gezeten te hebben wil ik nu in mei een 200 kcal boven mijn onderhoud eten, om te zien wat het doet.
Moet mijn "onderhoud" nog wat vinden.

En vanaf juni zak ik dan héél langzaam elke maand met 200 kcal indien nodig, en dan ook héél langzaam cardio toevoegen.

Dus of het nu 2 mei is of 9 mei ... heb wel een iets langere cut dan 8 weken voor de boeg :-)
 
No offence taken

Mijn doel is niet deze zomer, maar ergens eind maart 2017.

Na heel lange tijd op 2000 kcal gezeten te hebben wil ik nu in mei een 200 kcal boven mijn onderhoud eten, om te zien wat het doet.
Moet mijn "onderhoud" nog wat vinden.

En vanaf juni zak ik dan héél langzaam elke maand met 200 kcal indien nodig, en dan ook héél langzaam cardio toevoegen.

Dus of het nu 2 mei is of 9 mei ... heb wel een iets langere cut dan 8 weken voor de boeg :-)

Maar.. je zegt meteen al dat het voor maart 2017 is.. dusss je zegt eigk al van: ik heb alle tijd. Waarom niet die knop om en gas erop?

Je onderhoud weet je echt wel.. maak je mij niet wijs. Je bent al zo lang met voeding bezig.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven