Fitness Seller

Gesloten DiSTuRBeD's stop failing, start shredding logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Misschien eens iifym proberen:)
 
Training woensdag:

BB Squat
10x10 52,5 kg

Calve Raises
3x15 52,5 kg

Hanging Leg Raises
3x15 (was het plan, zijn er wat minder geworden)

Trainen terug met 3 maar ga niet bijhouden wat de ene of de andere gedaan heeft = lekker egoïstisch, zolang IK maar mijn sixpack zal krijgen is het goed :)

De ene buurman heeft bvb maar 5x10 gesquat omdat hij voelde dat hij zijn rug niet meer moest gaan belasten.
 
Ben je dat schema nou nog niet stront beu?
 
Nee, why? is nog maar 2de week, ga die 8 weken doen, dan weer 8 weken high intensity (zware gewichten), ergens een rustweek tussenin en dan weer high volume (maar trainingsmethode durft nogal eens impulsief te veranderen bij mij :D)
 
Nee, why? is nog maar 2de week, ga die 8 weken doen, dan weer 8 weken high intensity (zware gewichten), ergens een rustweek tussenin en dan weer high volume (maar trainingsmethode durft nogal eens impulsief te veranderen bij mij :D)

Ik zou het na de eerste week al beu zijn. Haha. 10 sets dezelfde oefening met hetzelfde gewicht? No thanks :D
 
Training vrijdag (21u wegens "happy hour" op het werk:

Seated DB Shoulder Press:
10x10 12,2 kg

BB Bicep Curls
3x15 21 kg

Cable Tricep Push Downs
3x15 17,5 kg

IIFYM klinkt goed, maar dan moet ik ofwel mijn huidge gsm eens helemaal terug naar factory settings zetten, ofwel een nieuwe kopen, deze zijn 2 GB geheugen staat zo propvol dat ik bijna geen apps meer heb etc :s

Gisteren ook eens gemeten:
BW: 97 kg
Buikomtrek (navel): 99 cm
Bicepsomtrek (pumped & flexed), rechts 42,5, links 43

Is wel makkelijk zo'n logje, Big-T zorgt wel voor de backup van mijn data :D
 
Laatst bewerkt:
Training vandaag

DB Bench Press
10x10 15,5 kg

BB Row
10x10 45 kg
 
Training gisteren:

Squat 10x10 55 kg

Calve Raises 3x15 55 kg

Buik hebben we geskipped ...

Vandaag tuin opgeruimd, straks misschien nog ff joggen, maar dat kun je nauwelijks joggen noemen :)
 
Kogel is door de kerk, we gaan weer 6 maanden voor ultra low carb (carb nite solution)
Vorige keer was ik er zo'n 10 kg mee kwijt op 6 maanden (93 kg => 82 kg)
Deze keer wel een fixed aantal kcal / dag en een iets minder uitbundige carb nite ...

Energiebehoefte berekenen: http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm

Gewicht: 97 kg
Lengte: 1m77
Leeftijd: 34

Vetpercentage: ik schat 20% maar zal er wel boven zitten.

Mifflin St Jeor: onderhoud 2628 kcal, cut: 2128 kcal
Katch-McAardle: onderhoud 2813 kcal, cut: 2251 kcal
Harris Benedict: onderhoud 2826 kcal, cut 2261 kcal
IIFYM calculator: onderhoud 2326 kcal, cut 1861 kcal
Mens Health calculator: onderhoud 2817, cut 2317
MH methode 2: onderhoud 2826, cut 2326.

Ik zit nu zeker de laatste maanden in een kcal overschot, wat zouden jullie doen? Onmiddelijk met 2300 kcal starten?

Ik had gedacht om te beginnen op 3000 kcal, en elke maand 100 kcal te zakken, om zo na tien maanden op 2000 kcal uit te komen.
 
Laatst bewerkt:
Mooie ronde getallen om mijn "cut" mee te beginnen.
Nuja, op 3000 kcal zit ik wss nog altijd boven mijn onderhoud, dus ik kijk het even aan wat het geeft.
Ik ga geen 10 dagen voorbereiding voor Carb Nite doen (heb zaterdag al een trouwfuif = carb nite)
Doel is om zo laag mogelijk te raken op 6-7 maanden, en dan te switchen naar carb backloading.

98 kg
100 cm buikomtrek

6u30 ochtendcardio (fasted) 40 minuten crosstrainer, 120 hartslag
 
Training vandaag 19u

DB Bench Press
10x10 16,6 kg

BB Row
10x10 47,5 kg

Voeding vandaag:
11ax5pz.jpg


En dat is een beetje proppen :) ff een maandje afwachten en dan met 100 of 200 kcal zakken
 
Laatst bewerkt:
6u ochtendcardio
40 min crosstrainer, 120 hartslag, 388 kcal, 10,4 distance
 
Gisterenavond 19u, terwijl de "mini-wobbetjes" stronglifts training aan het doen waren, nog wat op mijn Big Bob XL boksdummy geklopt, daarna touwtje gesprongen want ze wilden niet gaan joggen.
Deze ochtend voor de verandering eens geen ochtendcardio.
 
Training gisteren 19u30

BB Squat
10x10 57,5 kg => zweten :)

Calve Raises
3x15 57,5 kg

Hanging Leg Raises
geskipped...

Ochtendcardio 6u30
40 min crosstrainer, 120 hartslag, 383 kcal, 10,4 afstand

Gewicht blijft stabiel rond de 97 hangen
 
Poh disturbed... 97 kg... hoe krijg je het voor elkaar dat je zo snel weer zoveel bent aangekomen? Echt sunt man.

Maar nu weer knallen!
 
Training vrijdag: 21u

Seated DB Shoulder Press:
10x10 13,3 kg

BB Bicep Curls
3x15 22 kg

Cable Tricep Push Downs
3x15 11,25 kg (Hmz, precies ergens verkeerd gekeken op de papieren dan ... vorige keer 17,5 kg)
*update* fout gevonden, 2x 11,25 kg = 22,5 kg dus

Gisterenochtend naar FS in Sittard gereden om vinyl gewichtjes 1-6 kg voor de vriendin te gaan halen.
Even blijven kijken naar http://www.fitness-seller.nl/barbarian-half-rack-lat-pulley-met-125-kg-gewichtstapel/ hmz, ooit eens misschien... :)

Gisteren was het Carb Nite en mocht ik naar een trouwfuif.
Avondmaaltijd: lunch garden, zeesteak met puree (extra bol puree), appelmoes en chocomousse
Op de trouwfuif was niet zoveel te eten, dus een stuk of 4 ice tea's.

Schade: + 500 gr, gaat er wel weer terug af.

Nog 4 weken dit schema en dan Coolbuilder zijn methode eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Training gisteren 19u

DB Bench Press
10x10 17,7 kg

BB Row
10x10 50 kg
 
Loggen wordt weer wat moeilijker precies...
Vermoedelijk omdat ik al aan het uitkijken ben naar een UB/LB schema 4x pw om binnen 3 weken te gaan doen.

Training gisteren 19u

BB Squat
10x10 57,5 kg => zweten :)

Calve Raises
3x15 57,5 kg

Hanging Leg Raises
geskipped...

Zelfde als vorige week dus
 
Loggen gaat weer moeizaam blijkbaar ...

Training vrijdag: 21u

Seated DB Shoulder Press:
10x10 14,4 kg

BB Bicep Curls
3x15 22,5 kg

Cable Tricep Push Downs
3x15 25 kg

Mijn zaterdag bestond precies enkel en alleen maar uit eten te gaan kopen: colruyt, aldi, delhaize => beetje freaken wanneer ze bepaalde dingen in je voedingsschema gewoon niet meer op voorraad hebben en dit zondag niet aangevuld word :s

Zondag = Carb Nite:
Spaghetti met kip (schoonouders)
Cornetto ijsje, eierkoek, leo, klein zakje honey pops, wat cola flesjes, 1 echte coca cola, 1 bel vita ontbijtkoek ( :D )

Schade deze ochtend: 96,3 kg, valt kei goed mee vind ik zelf +- 2 kg op 2 weken
Volgende week zak ik wss van 3000 kcal naar 2800 kcal, geen idee of dat al te vroeg zou zijn.
Cardio is ook even gestopt, eerst ff enkel met voeding en daarna cardio toevoegen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven