Fitness Seller

DNP + aas cycle

Bezoekers in dit topic

popwar

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
1.549
Waardering
283
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Yo mannen.

Gisteren begonnen met DNP , daarna als mijn bloedwaardes goed zijn beginnen met een kuur.Straks ga ik bloed prikken.

Schema:

Dag 1-5 250mg crystal DNP
Dag 6-14 500mg DNP(paar dagen 750mg)

Week rust, zorgen dat al het vocht weg is en terug in form ben.

Week 1-6 250 test e
250 primo
Hcg


Supps ; vit d, NAC, omega 3, pyruvate, vit c, vitb12, pure ongebrande cacoa, vit e, quercetin, 5htp , melatonine, zma.

Foto's komen er op het einde.

Stats : 1.86, 94kg 16%vet. Op men heupen en buik 85 %


Gisteren dus eerste cap binnen samen met wat efedrine. Lekker getraind, alleen in de avond kreeg ik het wat warmer. Voor de rest voel ik nog niets speciaal. Buiten dat ik van efedrine bloedgeil werd en een dikke crash kreeg.


Reden van DNP, tijdens mijn 8 weekse kuur die in juli was begonnen goed gegaind. Alleen had ik het gedacht dat de primo niet was wat het moest zijn. Wat prolactine gyno ontwikkeld in men nakuur en vet geworden. Ik kan wel gaan natural gaan cutten, maar dan verlies ik teveel massa. Cutten met aas zou ik zonden vinden en sinds dnp anti katabool is...






Edit:

Before foto zie pagina 2
Bloedresultaten zie pagina 2
Before after pagina 5
Cycle 2 pagina 5
 
Laatst bewerkt:
in!!
 
Waarom cutten met aas zonde?
Dnp op 16% gaat nergens over imo.
 
Cutten zonder AAS is juist zonde want niets is anti-cataboler.
Misschien dat ik met twee maten meet aangezien ik laatst vrij makkelijk t3 pakte op 18% vet, maar ik vind DNP echt een laatste redmiddel.

Ik denk dat de DNP je ook erg tegen gaat vallen. Viel mij in ieder geval zwaar tegen.
Veel bijwerkingen en zwaaaar ongezond. En echt heel droog was ik nou ook niet nadien. (vind t3 + clen (+tren) veel beter).
 
valt best tegen om zo'n middel te gebruiken, om vervolgens een zeer klein kuurtje te doen
 
Waarom cutten met aas zonde?
Dnp op 16% gaat nergens over imo.


Ik neem alleen maar korte kuurtjes, als ik men kuur van deze winter moet gebruiken om te cutten vind ik zonde. Dus liever op deze manier cutten en achteraan bulken in men kuur.

Als ik niet op de goede vet % zit kan ik een 2e cycle inlassen.
 
valt best tegen om zo'n middel te gebruiken, om vervolgens een zeer klein kuurtje te doen


Mijn beste shape was paar jaar geleden op 108kg bij 11%. Dus weet wel wat zo een kuurtje kan presteren. Is overigens mijn doel niet meer.
 
Cutten zonder AAS is juist zonde want niets is anti-cataboler.
Misschien dat ik met twee maten meet aangezien ik laatst vrij makkelijk t3 pakte op 18% vet, maar ik vind DNP echt een laatste redmiddel.

Ik denk dat de DNP je ook erg tegen gaat vallen. Viel mij in ieder geval zwaar tegen.
Veel bijwerkingen en zwaaaar ongezond. En echt heel droog was ik nou ook niet nadien. (vind t3 + clen (+tren) veel beter).


Weet je, ik probeer graag vanalles in het leven. Als ik iets ondraaglijks opmerk stop ik gewoon. Clen en tren vind ik in mijn ogen even slecht, maar dan op andere gebieden in het lichaam. DNP is zeer mild voor de organen. Als je gaat overdijven met een te lange cycle of te hoge doseringen en met onzuiver spul. Dan vraag je idd problemen. DNP word bv niet getolereerd ,maar insuline en hgh wel... Beetje dubbel. Zal wel aan de horror verhalen liggen en onwetenheid.
 
Dnp is prima hoor, maar vanaf 16% totaal onzinnig. Van 7 naar 4% zeg ik ok.. nu zou ik dr lekkee afblijven:)
 
Dnp is prima hoor, maar vanaf 16% totaal onzinnig. Van 7 naar 4% zeg ik ok.. nu zou ik dr lekkee afblijven:)


Zo laag is mijn doel niet. 10% is goed genoeg, maar ik begrijp je mening wel.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Derjuist 2e cap binnen samen met de nodige supps. Momenteel nog geen geel sperma of andere troep ondekt. Ik merk wel dat ik iets zwaarder ga ademen bij kleine inspanningen en wat warmer in het algemeen. Maar ik heb niet het gevoel van iets giftigs in men lichaams te hebben, wat bij bepaalde drugs bv wel het geval is.

Ik sta ook vochtiger dan normaal.
 
Eerste keer DNP? Zou sowieso niet boven de 500mg gaan, de cravings gaan echt gruwelijk worden. Na 4-5 dagen merkte ik dat alles geel werd. Op 400mg had ik al binges van zo'n 8k-10k kcal per dag, eind resultaat; niks verloren, maar ook niet vet geworden:o
 
Eerste keer DNP? Zou sowieso niet boven de 500mg gaan, de cravings gaan echt gruwelijk worden. Na 4-5 dagen merkte ik dat alles geel werd. Op 400mg had ik al binges van zo'n 8k-10k kcal per dag, eind resultaat; niks verloren, maar ook niet vet geworden:o

Haha kut man, ik hoop dat het bij mij niet zo erg is. Ga proberen 250kcal onder onderhoud te zitten.

Ik zal zien, ik denk wel dat ik niet boven de 500mg ga. Zit op dag 2 en voel elk uur de warmte opstapelen.
 
in for the dnp :-)
 
Hoeveel hcg zet je en vanaf welke week? 2x500iu per week?
 
Hoe was je herstel van test/primo icm hcg?


Ik heb toen geen hcg gebruikt. Einde deze week, begin volgende week verwacht ik mijn bloeduitslag. Uitslag zal ik hier posten samen met de uitslag voor de kuur.
 
Dag 3

Paar keer zwetend wakker geworden met bijhorende toilet bezoeken Toch redelijk vroeg en fris wakker geworden tot mijn verbazing. Weegschaal gaf 93.2kg aan.

Voor de rest weinig sides, wel record urineren verbroken : 1min 20sec lol
 
Back
Naar boven