MuscleMeat

Do You Even, ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb er 3 broeken en een tanktop van. Qualiteit is dik in orde.
Een maatje groter bestellen kan geen kwaad tho
 
Jullie zijn wss wel allemaal wat groter, dus dan is een maat groter bestellen (hoop ik) niet nodig voor mij.

Geen idee hoe lang dit gaat duren, heb wel voor de optie met tracking gekozen, en staat al een paar dagen op 'in transit.' Ben benieuwd..
 
Jullie zijn wss wel allemaal wat groter, dus dan is een maat groter bestellen (hoop ik) niet nodig voor mij.

Geen idee hoe lang dit gaat duren, heb wel voor de optie met tracking gekozen, en staat al een paar dagen op 'in transit.' Ben benieuwd..

Week of 3/4 bij mij.
 
Vest is inmiddels binnen, maat (M) is perfect voor mij, lengte is ook goed en zit niet te strak/wijd. Verzending heeft overigens 6 werkdagen geduurt, geen idee hoe dit zo snel kan...
 
Vest is inmiddels binnen, maat (M) is perfect voor mij, lengte is ook goed en zit niet te strak/wijd. Verzending heeft overigens 6 werkdagen geduurt, geen idee hoe dit zo snel kan...
Mooizo! Inderdaad wel aardig snel, beter toch?:D
 
Heb er shirts en die tas van. Shirt top en die tas beetje bagger kwaliteit als je het veel gebruikt.
 
Heb daar ooit twee trainingsbroeken besteld en kreeg ze binnen na vier weken maar goed, het komt vanuit Australië dus vooruit. Ik ben niet zo heel lang en normaal heb ik genoeg aan maat M maar voor deze broeken had ik toch echt maat L nodig.

De eerste keren wel even apart wassen want m'n zwarte broek gaf aardig wat af. Kwaliteit verder prima!
 
Moest je invoerkosten betalen NoPainNoGain! ? Wacht al 3weken op schoenen van ryderwear en die komen ook uit australie ( heb ryderwear al gemaild)
Wellicht heb je het nu al binnen, maar ik hoefde geen invoerkosten te betalen in ieder geval. Waarde van de bestelling was omgerekend 180 euro
 
Ik heb daar al diverse keren kleding besteld, mijn ervaring is dat als een er wat dikker pakket hebt dat je er dan wordt uitgepikt en mag je inklaringskosten en btw betalen. Dit is mij nu 2 keer overkomen en bij dunne pakketjes (lees dunne broek en topje) niet. Dit weerhoudt mij er niet van om daar niet meer te bestellen, ik ben erg tevreden over de kleding zowel voor man als vrouw. Gewoon bestellen als ze korting geven en dat gebeurd regelmatig
 
Hoe vallen de broeken? Ik wilde deze halen:

Men's Dynasty Pants - Grey

Maar twijfel tussen L en XL. Ik wil dat hij 'skinny' blijft maar voor de lengte heb ik denk ik XL nodig. Ben 1.97cm
 
Iemand de rode thermal sweats al eens besteld?
Thermal Haze Pants - Toro Red

Benieuwd of de kleur goed blijft.
Ik heb een andere rode met het oude logo erop en die is aardig verkleurd..
 
Hoe vallen de broeken? Ik wilde deze halen:

Men's Dynasty Pants - Grey

Maar twijfel tussen L en XL. Ik wil dat hij 'skinny' blijft maar voor de lengte heb ik denk ik XL nodig. Ben 1.97cm

Ik heb M en de lengte is net goed, zou ook een L kunnen (heb de zwarte van Dynsasty). Maargoed ik heb niet zulke grote benen, M zit al wel vrij skinny, denk als ik naar jou stats kijk dat je een XL wel zou kunnen.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik heb bijna iedere lijn van DYE gehad. Maten van de shirts komen veelal overeen en vallen vrijwel het zelfde als de Europese maten.
Broeken en stringente daarentegen moet je echt een maat groter nemen.
Als je de bestelling snel hebben wilt, kan je er voor kiezen een express levering te doen. Dan heb je alles met een week in huis. Anders een maand ofzo.
 
M'n eerste pakketje kwam heel snel, echter heb ik 3 weken geleden een tweede bestelling geplaatst, die kwam vanmiddag binnen. Moest 31,18€ douane-kosten betalen, vind het een erg hoog bedrag, zal nog even met PostNL bellen over waar dat bedrag precies uit bestaat.
 
M'n eerste pakketje kwam heel snel, echter heb ik 3 weken geleden een tweede bestelling geplaatst, die kwam vanmiddag binnen. Moest 31,18€ douane-kosten betalen, vind het een erg hoog bedrag, zal nog even met PostNL bellen over waar dat bedrag precies uit bestaat.


Alles wat je uit het buitenland besteld boven een bepaald bedrag heb je kans op douane kosten dacht ik. Zelf als het een cadeau is ben ik achter gekomen.

Daarom vul ik de waarde tegenwoordig gewoon in op 10€ en me maar doet hetzelfde als hij mij wat stuurt. Nooit geen problemen meer gehad met extra kosten. Maar een officieel bedrijf gaat dat denk ik niet doen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Heb inmiddels een broek gehaald en gelukkig de juiste maat gegokt. Ik heb maat XL gehaald, fits like a glove. Kortom als je vrij lang bent zeker voor XL gaan, hij is nog steeds skinny en zit nergens losjes.
 
Alles wat je uit het buitenland besteld boven een bepaald bedrag heb je kans op douane kosten dacht ik. Zelf als het een cadeau is ben ik achter gekomen.

Daarom vul ik de waarde tegenwoordig gewoon in op 10€ en me maar doet hetzelfde als hij mij wat stuurt. Nooit geen problemen meer gehad met extra kosten. Maar een officieel bedrijf gaat dat denk ik niet doen.

[Link niet meer beschikbaar]
alleen buiten eu
 
Shirt maat M, vest maat M en broek maat L, de fit is echt geweldig, kwaliteit ook. Die 2 maken het lange wachten en de bijkomende kosten helemaal goed.
 
Maandje geleden weer besteld. Nu toch wel benieuwd of er ook extra kosten bij komen kijken :p
 
Back
Naar boven