AndroidHealthClinic

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding?

Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    663

Bezoekers in dit topic

Ja, basketbal 3x in de week (2x trainen, 1x game)
 
Ik freedive en kitesurf naast het trainen.
 
Zondagavond halfuurtje hardlopen en zo nu en dan indoor snowboarden.
 
Hardlopen, zwemmen en fietsen.
 
Ik ben professioneel speerwerper.
 
Krav Maga, deze periode als hobby. Als ik wat zwaarder ben wat meer gericht op Krav maga (instructeursopleiding).
 
Krav Maga, deze periode als hobby. Als ik wat zwaarder ben wat meer gericht op Krav maga (instructeursopleiding).

goeie eerste post

ik doe sinds kort ook krav maga
 
MMA en Jiu Jitsu :)
 
Golf, snowboarden en wil van de zomer kitesurf lessen nemen.
 
goeie eerste post ik doe sinds kort ook krav maga

Hahah, ja het moest even gezegd worden naar mijn mening. Ben ook redelijk nieuw op dit forum (pas sinds een week geleden weer echt op gaan kijken) en hoop dat ik een goede balans kan vinden tussen Krav maga en kracht training.

Hoe lang ben je al bezig?
 
Hahah, ja het moest even gezegd worden naar mijn mening. Ben ook redelijk nieuw op dit forum (pas sinds een week geleden weer echt op gaan kijken) en hoop dat ik een goede balans kan vinden tussen Krav maga en kracht training.

Hoe lang ben je al bezig?

paar maandjes
 
Surfen en nunchaku-do.
Wel niet in competitie.
 
Ik voetbal 3x per week (2x trainen en 1x wedstrijd) in het 1e van een lokale club.
In de zomer doe verder nog veel aan watersport (wakeboarden en slalomskieen!

Langzaam ben ik hier naast ook gaan 'fitnessen' wat uiteindelijk meer richting bodybuilden is gegaan.
Zo uiteindelijk hier terecht gekomen, omdat ik het allemaal wat serieuzer aan wil gaan pakken.
 
Ik voetbal 3x per week (2x trainen en 1x wedstrijd) in het 1e van een lokale club.
In de zomer doe verder nog veel aan watersport (wakeboarden en slalomskieen!

Langzaam ben ik hier naast ook gaan 'fitnessen' wat uiteindelijk meer richting bodybuilden is gegaan.
Zo uiteindelijk hier terecht gekomen, omdat ik het allemaal wat serieuzer aan wil gaan pakken.

oei :o
 
honkbal.
maar ben geen bodybuilder
 
snooker, schaken en sinds kort krav maga
 
Dit was altijd voetbal, echter heeft bodybuilding de overhand genomen!
 
Back
Naar boven