MuscleMeat

Doping de nuchtere feiten (boek) is het wat?

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Doping Paperback
Hans Wassink, Willem Koert, Oliver de Hon, Bart Coumans (2014)

Iemand al gelezen?
Het wordt vakantie dus wil wat chillen op het balkon met een boek enzo!

9789054722960.jpg

 
Is niet zo speciaal heb het wel eens bij m'n huisarts gelezen.. Als je een goed boek wilt: Bonds androgenen anabolen steroïden

Heb het zelf ook gelezen, geniaal
 
Als je de naam Hans Wassink ziet staan dan kan je het laten liggen.
 
Ik heb het boek ook. Vind hem niet zo bijzonder. Het meeste staat ook op internet en het is een opsomming van feiten. Niet iets om chill te lezen;)
 
Sinds ik Bonds Androgene Anabole Steroiden (BAAS) op mijn boekenplank heb staan maak ik de kennis gains van mijn leven. Ik kan mij geen leven zonder BAAS meer voorstellen. BAAS is er voor me als ik het moeilijk heb. BAAS is love. BAAS is life.
 
Bestel nu en ontvang over een paar maanden sensationele korting op mijn te verschijnen boek 'Bonds voedingssupplementen'!!!!
 
Bestel nu en ontvang over een paar maanden sensationele korting op mijn te verschijnen boek 'Bonds voedingssupplementen'!!!!
Kan je al wat informatie geven over wanneer je het boek verwacht uit te gaan brengen?
 
Bestel nu en ontvang over een paar maanden sensationele korting op mijn te verschijnen boek 'Bonds voedingssupplementen'!!!!

Mijn hond heeft jouw boek opgegeten, mag ik een nieuwe?
 
Bestel nu en ontvang over een paar maanden sensationele korting op mijn te verschijnen boek 'Bonds voedingssupplementen'!!!!

Ga je ook een boek maken hoe je echt vet fucking groot kan worden?
 
Ga je ook een boek maken hoe je echt vet fucking groot kan worden?
1. Neem AAS
2. Verhoog de dosis
3. Herhaal 2

Hierboven de drie pijlers van 'fucking groot worden'. :cool:
 
Bestel nu en ontvang over een paar maanden sensationele korting op mijn te verschijnen boek 'Bonds voedingssupplementen'!!!!
Ja hallo! Moet ik hem nóg een keer kopen? Ik wil ook Volac korting!
 
1. Neem AAS
2. Verhoog de dosis
3. Herhaal 2

Hierboven de drie pijlers van 'fucking groot worden'. :cool:

Kan beter met de Gear 1-2-3 regel:

1. Train & eet correct
2. Neem juiste AAS kuur
3. Voeg juiste hgh + slin kuur toe
 
Ik heb het boek gelezen voor ik aan mijn eerste kuur begon, en het is mijn belangrijkste bron van informatie geweest. (En heeft me dus overtuigd om er mee te beginnen). Het is een ideaal naslagwerk met alle soorten anabolen met hun verschilde werkingen, hun pro's en hun nadelen, neutraal beschreven. ook de geschiedenis en toepassingen worden goed belicht. Ik snap de kritiek op het boek niet zo goed.

Maar ben nu ook wel geïnteresseerd geworden in Bonds Androgene Anabole Steroiden (BAAS) :-)
 
Back
Naar boven