MuscleMeat

Dorian Yates en Mascha

  • Topic starter Mascha
  • Startdatum
  • Reacties 252
  • Weergaven 50K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

Amai je verhalen lijken wel surreel zo zie je maar hoe rap het kan gaan voor Berry, Spontaan en vriendelijkheid en de juiste kennissen hebbe stoten je namelijk zeer ver! Daarom moet je steeds vriendelijk zijn want elke kennis meer kan geen kwaad en kan je in je latere loopbaan helpe!
 
zijn er nog vacatures bij mey bv? :P
 
Ieder heeft zo zijn redenen om aan deze sport te beginnen. En zoals je hem beschrijft kan je een beetje nagaan waarom, natuurlijk zeker weten doe je het nooit.
 
@TheMistery
tuurlijk dat zou kunnen. Maar als je de nieuwe sport en fitness leest weet je precies waarom Ber toen der tijd begonnen is en hoe....weet niet of hij al in de winkel ligt anders moet je nog even wachten...

@killy...zou zeggen stuur een cv`tje naar hem :D wie weet....
 
Heel indrukwekkend verhaal, veel succes met je geplande wedstrijd!

Nu ik je verhalen hoor van op Body Power heb ik nog meer spijt dat ik niet ben kunnen gaan. Jammer genoeg had ik een examen net na het weekend, was me net wat te riskant!
 
Zeker jammer dat je er niet kon zijn want het was een leuke beurs.

Op dit moment ben ik druk bezig geweest met de Female Fitness Bootcamp die Willeke (wicky) davis en ik houden op 2 juli op het strand en bij For Fun Sport.

Berry is dan misschien wel net begonnen met zijn voedingslijn maar jij heeft meteen een Goodiebag samen gesteld voor de dames en hij heeft een prijs samengesteld voor de meest sportieve bootcamper van de dag....helemaal geweldig.
Wat ook er leuk is, ik kwam een nieuw bedrijf tegen in Birmingham met shakers. Nou zou je zeggen shakers dat is toch niets nieuws?? Nee maar deze wel. Er zitten 2 kleine opbergvakken onder de shaker waar je extra proteine en bv je vitamine kan bewaren. Dit merk heet SmartShaker. En ook dit bedrijf gaat onze dag sponsoren :D
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik zag het via Hyves... Lijkt me echt leuk, maar wel duur (te duur voor mij iig...).
 
Laatst bewerkt:
Yates komt naar rotterdam toch? Gelijk een seminar er achteraan? :D
 
Dag Mascha, lang geleden, heb net alles gelezen, blij te zien dat alles goed met je gaat, geef je 100% gelijk dat mensen beter met hun voetjes op de grond kunnen blijven, Berry was top, is nog steeds top, prachtige mentaliteit, ik wens hem veel succes...hoe zit jou schema nu? Alles op de Olympia? Grtz Nick
 
Dag Mascha, lang geleden, heb net alles gelezen, blij te zien dat alles goed met je gaat, geef je 100% gelijk dat mensen beter met hun voetjes op de grond kunnen blijven, Berry was top, is nog steeds top, prachtige mentaliteit, ik wens hem veel succes...hoe zit jou schema nu? Alles op de Olympia? Grtz Nick

Hi Nick :D
Begin volgend jaar, februari, zal mijn eerste wedstrijd in de womens physique division zijn. Het heeft even geduurd maar ik heb al die tijd niet stil gezeten. Mijn vet percentage heeft steeds onder de 12% gestaan maar ik ben hem nu aan het laten zakken.
Ik ga inderdaad weer naar de Olympia, zo wie zo voor de bladen maar ook omdat ik al een aardige agenda vol heb staan met shoots en PT.trainingen...
Rob en ik zullen tevens nog 3 wkn in Venice blijven zodat we daar ook de bootcamps kunnen doen..
allemaal leuke dingen dus :D
Gr Mas
 
Zijn er ook mannen toegelaten daar haha kom aleen maar morele steun bieden hoor :p Grapje..
Veel succes met alles nog wat je in de verdere toekomst doet maar komt alemaal wel goed !
 
Op hoeveel procent komen de vrouwen op de wedstrijd eigenlijk, ook 3-4%?
 
Heyy hoe is het hier? Is al errug lang geleden!
 
Mascha is momenteel in Venice Beach zag ik op Facebook.
 
Cool man trainen met charles! Echt nice.

Is hij btw nog de coach van dexter?
 
Zoooooooo ben weer on het land en heb het mega naar mijn zin gehad.
Trainen met Charles is altijd geweldig en super leerzaam. Ik ken Charles nu al jaren en heb een tijdje in zijn huis gewoont , en ondanks dat ik hem dus best goed ken doet hij me iedere keer verbazen van zijn methodes en kennis :)
Ja dex traint hij nog, Dex woont nu trouwens tijdelijk in la zodat ze dagelijks kunnen trainen....

Owwww ja ik ben inderdaad niet veel op het internet geweest, het was een dilemma in gold's zijn, eten bij THE firehouse naar santa Monica of muscle beach .......... Of het internet dilemma dilemma lol lol
 
Back
Naar boven