MuscleMeat

Dorian Yates en Mascha

Bezoekers in dit topic

Zoooooooo ben weer on het land en heb het mega naar mijn zin gehad.
Trainen met Charles is altijd geweldig en super leerzaam. Ik ken Charles nu al jaren en heb een tijdje in zijn huis gewoont , en ondanks dat ik hem dus best goed ken doet hij me iedere keer verbazen van zijn methodes en kennis :)
Ja dex traint hij nog, Dex woont nu trouwens tijdelijk in la zodat ze dagelijks kunnen trainen....

Owwww ja ik ben inderdaad niet veel op het internet geweest, het was een dilemma in gold's zijn, eten bij THE firehouse naar santa Monica of muscle beach .......... Of het internet dilemma dilemma lol lol

Die keuze is niet zo moeilijk dan nee ;). Klinkt goed allemaal!
 
Inderdaad, internet natuurlijk! The firehouse, santa monica en muscle beach kan je allemaal via het internet bekijken. :)
 
Jullie hebben helemaal gelijk en hoe stom kan ik zijn dat ik dat allemaal gedaan heb ipv internetten...., zal morgen ff foto'tjes uploaden ( lukt nu weer eens niet) :<D
 
oke oke een dag later LOL...

samen met Charlie in Gold`s. Geweldig om weer met hem te kunnen trainen. Ik leer altijd weer van hem...en hij een klein beetje van mij LOL....

_MG_1194.jpg


_MG_5026-2.jpg
 
En natuurlijk wat shoots gedaan, een foto die ik zelf echt super vind is deze :)

_MG_1417.jpg
 
Vind die in die leg curl mooi, je borst! Wow.
 
Wauw, wat sta je er goed bij Mascha! Heel mooi!
 
Toch wel héél gaaf dat jij van Nederlandse bodem bent :cool:.
 
Mooi foto , ziet er strak uit
 
Dank jullie voor de complimenten :D

Ik probeer altijd in een goede shape te zijn, het hele jaar door. Je bent als BB/ fitness/ figure atleet het visitekaartje van onze sport en daarom hou ik een bepaalde shape altijd vast. En het is natuurlijk ook zo dat als er bv een shoot ineens voor de deur staat dat je altijd ja kan zeggen en niet "uhmm kan dat over 10 weken want ik ben niet in shape"
Zo wie zo is het belangrijk om te kijken hoe je vooruitgang is. Ik zie wel eens jongens/meiden waarvan het vetpercentage zo hoog is dat je echt niets meer ziet. Hoe kan je dan bepalen of je op de goede weg bent of niet???

En het blijft gewoon fijn als er gezegd wordt dat je er goed uit ziet....dat natuurlijk ook :D
 
Ik kwam nog een filmpje tegen van Charles en ik....een pulley met een andere uitvoering dan normaal....soo watch and learn LOL
http://youtu.be/TG60MKm7adE
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat het eens tijd word dat ik mijn computer ga opruimen want ik kom dingen tegen .... zo ook weer foto`s van een paar jaar gelden in Vegas samen met Charlie

Heb ook nog ergens een foto dat ik de Ms Olympia trofee heb.....

Jenny Lynn is een vriendinnetje van me en toen zijn de Miss O won kwam ze naar buiten maar was van alles vergeten....ik kreeg die trofee in mijn armen gedrukt en zoef weg was ze.....had hem eigenlijk niet meer terug moeten geven...zou dat speciaal zijn geweest. Een miss O trofee op je schoorsteen:D:D:D

0946_groot.jpg
 
Mascha, ik ben voorstander van Yates manier van trainen. Zijn werkethiek is top.
Echter wat vind hij van zo'n oefening (one legged leg press)?

Hij houdt volgens mij niet van dit soort aparte dingen:D
 
Dorian is meer van de recht toe recht aan oefeningen...geen andere hoeken pakken gewoon rammen met die hap.
Ik denk/ weet eigenlijk wel dat hij dit soort oefeningen iemand niet zou laten doen.

Ik ben wel een voorstander van oefeningen uit verschillende hoeken. Alleen ligt het een beetje aan de periode van voorbereiding/ training wanneer je dat doet.
 
oke oke een dag later LOL...

samen met Charlie in Gold`s. Geweldig om weer met hem te kunnen trainen. Ik leer altijd weer van hem...en hij een klein beetje van mij LOL....

Ik ben fkn jaloers meid :l

De mensen die jou de knepen van het vak leren zijn dé beste !
Damn ..
 
Ik ben ook jaloers!

Wil ook in bikini trainen :mad:
 
Wel een bewogen leven hoor Macha.
 
Ik ben fkn jaloers meid :l

De mensen die jou de knepen van het vak leren zijn dé beste !
Damn ..

hoeft niet jaloers te zijn hoor...maar mag wel LOL....
dank je voor het compliment

Door de jaren heen heb in inderdaad een hoop mensen leren kennen en meegewerkt.
Niet alleen met trainers maar ook met voedingsbegeleiders..ik heb een hoop geleerd en hiermee hoop ik andere natuurlijk weer verder te helpen.

Ben mega blij dat ik met verschillende mensen gewerkt heb, zo kan je zelf dingen ondervinden en kijken wat er voor jou werkt. En wat niet voor mij werkt kan nog wel werken bij mijn atleten...oww en het is natuurlijk ook fijn dat ik met Robbie dingen kan overleggen.....en zo maken we een mega mix van alles :D

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 23:54 ----------

Wel een bewogen leven hoor Macha.

bewogen....ja heb niet stil gezeten LOL


Ik ben ook jaloers!

Wil ook in bikini trainen :mad:

kan je makkelijk doen hoor Killy.... zal in iedergeval goed bij je roze meiden gewichtjes passen hahahahaha...
 
Back
Naar boven