Fitness Seller

dosering clenbuterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RonaldLinden

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
13
Waardering
0
hallo iedereen,ik heb 2 weken geleden een doosje clenbuterol aangeschaft van 50 stuks van 20mcg .Nou is mijn vraag wat is de beste dosering. Ik heb al verschillende stukjes op het internet gelezen,en ik wil graag wat meer info over mensen die dit gebruikt hebben.
Trouwens ik ben al 2 weken bezig en ga aankomende maandag de 3e week in. Dosering:
Maandag 1 tablet
Dinsdag 2 tabletten
Donderdag 1 tablet
Vrijdag 2 tabletten
Dit wil ik maximaal 6 weken gebruiken,en ik heb tot nu toe geen bijwerkingen,alleen het gevoel dat m,n spieren harder worden.
Kan ik eventueel de dosering verhogen?

Reacties van harte welkom,alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Normale dosering om af te vallen is rond de 75 mcg/dag. Sommigen gaan 3 dagen on 2 dagen off.
Ik heb een paar weken 75 mcg/dag gedaan en dan lijkt het of ik aan de speed ben. Gisteren nog een halfje genomen om wat opgefokter te trainen en meteen weer trillerig en opgefokt. Had ik ook toen ik een paar weken on was, wel iets minder, en het word beter te hanteren.
Een jaartje geleden ook geprobeerd, toen kreeg ik er alleen maar die trillerigheid van en hartkloppingen.

Het zet je metabolisme een standje sneller waardoor je vet zou verbranden. Dat had bij mij niet zoveel effect (if at all), ik was wel de hele dag warmer. Maar door die opgefoktheid spande ik wel al mn spieren wat strakker. Verder schijnt het je receptoren wat gevoeliger te kunnen maken voor aas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ongelofelijk veel topics over,ff zoekfunctie gebruiken
 
hallo,

ik ben vandaag aan clen van prodigy begonnen, eerste maal 1 tab 40mcg genomen.
merk weinig effect, voel me misschien ietsje meer geägiteerd.
ik heb een programma gezien van 14d 404060608080100100808060604040.
ben daarnet bij de apotheek ook taurine cabs gaan bestellen, dit zou je body wat beter door de kuur door helpen?
is mijn schema ok? Helpt de taurine effectief?
Graag wat meer info van kenners?

Thanks
 
Back
Naar boven