AndroidHealthClinic

Droogtrain schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leendert

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2005
Berichten
9
Waardering
0
Eeh mensen ik wil gaan droogtrain, en ik heb een schema opgesteld waaraan ik me wil houden, kunnen jullie even zeggen wat jullie er van vinden en wat er misschien nog aangepast moet worden.

Ik ben:
-1.92 centimeter
-87 kilogram
-normaal postuur. (maar, lukte me afgelopen 2 jaar niet via normale voeding de laatste beetjes eraf te trainen).


Voeding:

s'ochtends
-2 bruine boterhammen met mager vlees of klein laagje pindakaas
-soepkom met muesly of cornflakes
-2 glazen vruchtensap
-eiwit shake
-2 amino pillen

s'middags
-2 bruine boterhammen met mager vlees
-1 glas melk of vruchtensap
-eiwit shake
-2 amino pillen

s'avonds
-avondeten (wat de pot schaft)
-1 glas melk of vruchtensap
-eiwit shake
-2 amino pillen

- Ik drink over de hele dag zo'n 2 a 3 liter water
- Ik dacht ook creatine te gebruiken bij dit voedingsschema (alleen weet niet of dat raadzaam is of niet?)

Fitness schema

- Fitness 3x per week (door vele reizen kan ik niet meer in de week helaas)
- half uur cardio per x
- setjes van 3x15 bij elke oefening

- 1x per week 10 a 15 kilometer hardlopen
- 4 dagen per week in haast tempo elke dag 6 kilometer van en naar school fietsen


alvast bedankt voor de reacties
 
Ga de stickys over voeding lezen. Dit is echt te weinig. Zorg sowieso voor minimaal 6 maaltijden en ga 500kcal onder je dagelijkse onderhoud zitten.
 
leendert zei:
Eeh mensen ik wil gaan droogtrain, en ik heb een schema opgesteld waaraan ik me wil houden, kunnen jullie even zeggen wat jullie er van vinden en wat er misschien nog aangepast moet worden.

Ik ben:
-1.92 centimeter
-87 kilogram
-normaal postuur. (maar, lukte me afgelopen 2 jaar niet via normale voeding de laatste beetjes eraf te trainen).


Voeding:

s'ochtends
-2 bruine boterhammen met mager vlees of klein laagje pindakaas
-soepkom met muesly of cornflakes
-2 glazen vruchtensap
-eiwit shake
-2 amino pillen

s'middags
-2 bruine boterhammen met mager vlees
-1 glas melk of vruchtensap
-eiwit shake
-2 amino pillen

s'avonds
-avondeten (wat de pot schaft)
-1 glas melk of vruchtensap
-eiwit shake
-2 amino pillen

- Ik drink over de hele dag zo'n 2 a 3 liter water
- Ik dacht ook creatine te gebruiken bij dit voedingsschema (alleen weet niet of dat raadzaam is of niet?)

Fitness schema

- Fitness 3x per week (door vele reizen kan ik niet meer in de week helaas)
- half uur cardio per x
- setjes van 3x15 bij elke oefening

- 1x per week 10 a 15 kilometer hardlopen
- 4 dagen per week in haast tempo elke dag 6 kilometer van en naar school fietsen


alvast bedankt voor de reacties

Idd lees eerst wat meer over voeding want je moet echt minimaal 6 maaltijden per dag eten. Waarom neem je creatine tijdens het cutten???
 
Te weinig je moet je maaltijden verdelen ( 6 of meer maaltijden per dag), zoals iedreen dat tegen gaat zeggen!
 
zoals iedereen zegt: vaker eten. het wordt alleen niet onderbouwd. we eten vaak omdat dat de stofwisseling boost, en omdat je lichaam dan altijd brandstof heeft.
verder eet je veel te weinig. de maaltijden op zich zijn genoeg, maar dan moet je er wel 7 of 8 van op een dag nemen.
bijvoorbeeld eten om 8 uur, 10 uur, 12 uur, 2 uur, 4 uur, 6 uur, 10 uur. dan heb je er 7. dit doe ik ook. tussen de laatste 2 maaltijden wat meer tijd omdat daar mn training tussen zit, meestal neem ik voor mn training nog iets van een banaantje. dan kom ik dus op 8 maaltijden, wat voor mij perfect werkt.
en tel je calorieën, en ga ongeveer 500kcal onder je basis zitten, dan zit je goed.
 
Bedankt voor de reacties, ik zie inderdaad dat het schema erg onvolledig is. Ben hem dan ook nu op de juiste manier aan het samenstellen. Aan de hand van de sticky's

Maar ik ahd nog een ander vraagje is het raadzaam om tijdens het droogtrainen creatine te nemen?, want ik zag dat eens ergens staan en vondt het een beetje tegendraads eigenlijk.
En kan je in plaats van extra eiwit inname ook voldoen door amino pillen te nemen?
 
Back
Naar boven